Airi kirjoitti:kalenteri on hyvä ja google vielä hyvempi johonkin muuhun
10.11.2014 tuli jo 10v.siitä kun tukiasema.net huomattiin suljetun. Kirjoitin siellä nimellä näätis.

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, sinäkö keskustelit puhelimessa foorumin ylläpitäjän kanssa, vai kuka?
Toinen kysymys: saiko foorumin ylläpitäjä sinulta vähän vai paljon postia?

Mirri kirjoitti:Niin. Jos oikeasti olisi totta ja pitäisi paikkansa, että Tukiasema.net lopahti ylläpitäjän uuvahdettua foorumin käyttäjien vuoksi, ei ole mitään perusteltua syytä syytellä asiasta erityisesti Trisseä. Muitakin 'syyllisiä' löytyisi...
Mirri kirjoitti:... Minä pidän omista käsityksistäni tiukasti kiinni, koska uskon ja luulen tietäväni asiasta jotakin...
Mirri kirjoitti:... Mielestäni on aivan älytöntä etsiskellä asiaan syyllisiä, ja vielä älyttömämpää etsiskellä niitä foorumin käyttäjien joukosta. Ei sellaisia ole; syyllisiä tai tapahtuman aiheuttaneita ihmisiä ei kertakaikkiaan ole olemassa, ei edes nimimerkkeinä.
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Niin. Jos oikeasti olisi totta ja pitäisi paikkansa, että Tukiasema.net lopahti ylläpitäjän uuvahdettua foorumin käyttäjien vuoksi, ei ole mitään perusteltua syytä syytellä asiasta erityisesti Trisseä. Muitakin 'syyllisiä' löytyisi...
Miksei saisi kertoa kuka häiriköi ja spämmäsi enemmän ja rankemmin kuin kukaan muu - ja vieläpä juuri sillä hetkellä kun palsta kuolla kupsahti?

Mirri kirjoitti:... Onko olemassa jokin tietty hetki, jolloin kyseinen palsta 'kuolla kupsahti'? ...
Mirri kirjoitti:... Minä en muista sellaista, joten en muista sitäkään, että palstan 'kuolinhetkellä' joku kirjoittaja olisi häiriköinyt ja peräti spämmännyt - saati tehnyt sitä enemmän ja rankemmin kuin kukaan muu...
Mirri kirjoitti:... Kuten me kyseisen foorumin pitkäaikaiset käyttäjät tiedämme: foorumi takkuili ja kaatuili vähän väliä ties miten pitkät ajat ennen kuin tuli tiensä päähän. Korjauksia ja paranteluja tehtiin monet kerrat, mutta lopulta koitti aika, jolloin olisi tarvittu muutakin kuin 'teippailua', jotta vuosien varrella mahtavan suureksi paisunut foorumi olisi jaksanut toimia teknisesti. Luulen, että tarve tekniikan perusteelliseen uusimiseen tarjosi lopulta foorumin ylläpitäjälle valinnan paikan: hän valitsi foorumistaan luopumisen.
Kyllästynyt kirjoitti:Palstalla oli koko sen olemassaolon ajan ollut isompia ja pienempiä teknisiä ongelmia ja puutteita, mutta viimeisenä päivänä, viimeisellä tunnilla ja viimeisellä minuutilla, Tristan häiriköi spämmäämällä sadoittain häiriköinti- ja/tai solvausviestejä.

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Palstalla oli koko sen olemassaolon ajan ollut isompia ja pienempiä teknisiä ongelmia ja puutteita, mutta viimeisenä päivänä, viimeisellä tunnilla ja viimeisellä minuutilla, Tristan häiriköi spämmäämällä sadoittain häiriköinti- ja/tai solvausviestejä.
Mitä niissä sadoissa viesteissä sanottiin?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa