Pinja kirjoitti:Kapteeni miten sulla on trissen kanssa asia, oletko hänen aseensa vai sanotko suoraan mistä tykkäät ja mistä et, jopa täällä foorumilla? Olen ymmärtänyt, että sinäkin olet tavannut kasvokkain trisseä? Pelko ja luottamuksen puute saattaisi näkyä tuollaisena ettei uskalla sanoa vastaan.
Pinja kirjoitti:Tarkoitan sitä, että puolustatko häntä asiassa kuin asiassa täällä? Jos et pidä siitä, että hän huorittelee täällä niin uskallatko sanoa, että lopeta tuo huorittelusi? Tai uskallatko sanoa hänelle, ettet halua toimia hänen sanansaattajanaan, kun hän pyytää sinun sanovan täällä foorumilla jotakin, mitä hän ei pysty itse sanomaan, koska on bännissä/poistettu? Oletko kaikessa hänen puolellaan täällä?
Kapteeni kirjoitti:Pinja kirjoitti:Tarkoitan sitä, että puolustatko häntä asiassa kuin asiassa täällä? Jos et pidä siitä, että hän huorittelee täällä niin uskallatko sanoa, että lopeta tuo huorittelusi? Tai uskallatko sanoa hänelle, ettet halua toimia hänen sanansaattajanaan, kun hän pyytää sinun sanovan täällä foorumilla jotakin, mitä hän ei pysty itse sanomaan, koska on bännissä/poistettu? Oletko kaikessa hänen puolellaan täällä?
En ole kaikessa hänen puolellaan täällä, mutta sellaisissa asioissa missä en ole hänen puolellaan, pidän kuononi mielummin kiinni.
Huorittelujen suhteen olen ottanut sellaisen asenteen että mielestäni asia kuuluu huorittelun kohteelle ja huorittelijalle, enkä näin ollen puutu siihen.
Ei minulla ole mitään trissen sanansaattajana toimimista vastaan.
Pinja kirjoitti:Kapteeni kirjoitti:Pinja kirjoitti:Tarkoitan sitä, että puolustatko häntä asiassa kuin asiassa täällä? Jos et pidä siitä, että hän huorittelee täällä niin uskallatko sanoa, että lopeta tuo huorittelusi? Tai uskallatko sanoa hänelle, ettet halua toimia hänen sanansaattajanaan, kun hän pyytää sinun sanovan täällä foorumilla jotakin, mitä hän ei pysty itse sanomaan, koska on bännissä/poistettu? Oletko kaikessa hänen puolellaan täällä?
En ole kaikessa hänen puolellaan täällä, mutta sellaisissa asioissa missä en ole hänen puolellaan, pidän kuononi mielummin kiinni.
Huorittelujen suhteen olen ottanut sellaisen asenteen että mielestäni asia kuuluu huorittelun kohteelle ja huorittelijalle, enkä näin ollen puutu siihen.
Ei minulla ole mitään trissen sanansaattajana toimimista vastaan.
En minäkään viitsi täällä kaikesta hänelle sanoa, jos ei suoranaisesti ole itsestäni kiinni. Täytyyhän sitä jonkinlainen vapauskin toiselle antaa ja kun tiedän lisäksi, että trisse on livessä erilainen ja netissä käyttäytyminen on erilaista -suorasukaisempaa. Muutenkin annan ihmisten selvittää mieluummin keskenään omat välinsä. En tiedä kaikkea toisten väleistä, niin vaikea sitä mennä puoltamaan jompaa kumpaa.
Mirri kirjoitti:Netissä yhteisvastuullisuus on melkoisen mahdotonta senkin vuoksi, ettei tiedetä netin ulkopuolisten ihmissuhde-
kiemuroiden olemassaolosta yhtään mitään. Tai mitä on kirjoiteltu yksityisviestitse ja sähköpostitse, sitäkään ei
tiedetä. Saatetaan vain arvailla, että taustalla voi olla asioita ja tapahtumia, jotka eivät näy netissä - eikä niiden
tietysti tarvitsekaan näkyä.
Millaista 'nettiyhteisvastuullisuus' voisi olla käytännössä ja mihin se voisi perustua?
Psykopatologia kirjoitti:Re: Genitaalinen vaippa eli ympäröivä hellyys viewtopic.php?f=8&t=1574&hilit=viesteinesi&start=60
Viesti Kirjoittaja Psykopatologia » 11.10.2014 10:12
11.10.2014 11:12
Asetan sinut (trissen) asetuksista kirjoituskieltoon 12.- 16. 10. 2014.
Jos rikot kirjoituskieltoa tai jos jatkat tänään (lauantaina) moitittavaa toimintaa, poistan sinut kirjoituksinesi.
Tarvittaessa suljen foorumin.
Psykopatologia kirjoitti:Tässä yhteydessä - marraskuussa 2014 - kaikkien viestien poisto ei ehkä ole
ollutkaan esillä netissä (minulta epätarkkuutta). Mutta trisse on tiennyt
marraskuun episodiin liittyvissä (muissa) keskusteluissa tai viestinnässä,
että hän on tiennyt viestien poistosta, kun hän pyysi lisäaikaa niiden
kopioimiseen, mitä hän ei sitten jaksanut tehdä.
15:11
Oli myös puhetta, että viestejä ei teknisesti voi poistaa niin,
että päiväkirja säilyy.
Pinja kirjoitti:Sanonpahan vaan, että kaksi vuotta on liian pitkä tuomio tuollaisesta. Tosi elämässä huorittelusta ei tulisi edes vankeusrangaistusta,
minä miellän trissen saaman kahden vuoden kirjoittamiskiellon ikään kuin vankeusrangaistukseksi. Kovat ovat PP antamat tuomiot.
Tapostakin selviää kolmella vuodella, ei kuitenkaan siihen verrattava teko.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa