Re: Asiakaspalvelun iloja

ViestiKirjoittaja Pinja » 10.11.2014 15:51

Välinne vaan huononevat.
Pinja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 10.11.2014 16:44

Yhteisvastuuta kaipaan. - Jälkikäteen on helppo opastaa vammaista.

16:18
Sinäkin, Sateentekijä, jatkuvasti komppasit, kun trisse mollasi minua.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 10.11.2014 17:56

Netissä yhteisvastuullisuus on melkoisen mahdotonta senkin vuoksi, ettei tiedetä netin ulkopuolisten ihmissuhdekiemuroiden olemassaolosta yhtään mitään. Tai mitä on kirjoiteltu yksityisviestitse ja sähköpostitse, sitäkään ei tiedetä. Saatetaan vain arvailla, että taustalla voi olla asioita ja tapahtumia, jotka eivät näy netissä - eikä niiden tietysti tarvitsekaan näkyä.

Millaista 'nettiyhteisvastuullisuus' voisi olla käytännössä ja mihin se voisi perustua?
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 10.11.2014 18:09

Toisten huonojen tapojen moittimiseen.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja SADE » 10.11.2014 18:16

Olen siinä mielessä samaa mieltä Mirrin kanssa, että on vaikea puuttua asiaan, josta tietää vain toisen puolen / tai kun epäilee ettei tiedä koko historiaa asiasta. Omalta kohdaltani voin sanoa, että on tuntunut helpoimmalta olla ns. neutraali.
No kaikesta voi oppia ja pyydän anteeksi Psykopatologialta vähäistä tukeani tässä asiassa. Tottakai olisi pitänyt sanoa trisselle, että "käytöksesi on järkyttävää, lopeta".
SADE

ViestiKirjoittaja Pinja » 10.11.2014 21:50

PP miten minä olen käyttäynyt, kun sinua on mollattu? Omasta mielestäni en ole ollut puolueellinen kumpaakaan kohtaa, vaikka sitä voisi luulla kerran trissen kaverina olen. En anna kaverin johtaa tilannetta, vaan minä johdan omasta puolestani, sanon mistä tykkään ja mistä en enkä niin, että kaikki mitä teet minun pitäisi tykätä ja olla samaa mieltä ja puolustaa, sellaista asetta trisse ei minusta itselleen saa.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 10.11.2014 22:10

Kapteeni miten sulla on trissen kanssa asia, oletko hänen aseensa vai sanotko suoraan mistä tykkäät ja mistä et, jopa täällä foorumilla? Olen ymmärtänyt, että sinäkin olet tavannut kasvokkain trisseä? Pelko ja luottamuksen puute saattaisi näkyä tuollaisena ettei uskalla sanoa vastaan.
Pinja

ViestiKirjoittaja Kapteeni » 10.11.2014 22:15

Pinja kirjoitti:Kapteeni miten sulla on trissen kanssa asia, oletko hänen aseensa vai sanotko suoraan mistä tykkäät ja mistä et, jopa täällä foorumilla? Olen ymmärtänyt, että sinäkin olet tavannut kasvokkain trisseä? Pelko ja luottamuksen puute saattaisi näkyä tuollaisena ettei uskalla sanoa vastaan.

Olen tavannut trisseä, mutta en oikein ymmärrä mitä tarkoitat kun kysyt olenko hänen aseensa. Aseensa ketä vastaan?
Kapteeni

ViestiKirjoittaja Pinja » 10.11.2014 22:18

Tarkoitan sitä, että puolustatko häntä asiassa kuin asiassa täällä? Jos et pidä siitä, että hän huorittelee täällä niin uskallatko sanoa, että lopeta tuo huorittelusi? Tai uskallatko sanoa hänelle, ettet halua toimia hänen sanansaattajanaan, kun hän pyytää sinun sanovan täällä foorumilla jotakin, mitä hän ei pysty itse sanomaan, koska on bännissä/poistettu? Oletko kaikessa hänen puolellaan täällä?
Pinja

ViestiKirjoittaja Kapteeni » 10.11.2014 23:57

Pinja kirjoitti:Tarkoitan sitä, että puolustatko häntä asiassa kuin asiassa täällä? Jos et pidä siitä, että hän huorittelee täällä niin uskallatko sanoa, että lopeta tuo huorittelusi? Tai uskallatko sanoa hänelle, ettet halua toimia hänen sanansaattajanaan, kun hän pyytää sinun sanovan täällä foorumilla jotakin, mitä hän ei pysty itse sanomaan, koska on bännissä/poistettu? Oletko kaikessa hänen puolellaan täällä?

En ole kaikessa hänen puolellaan täällä, mutta sellaisissa asioissa missä en ole hänen puolellaan, pidän kuononi mielummin kiinni.
Huorittelujen suhteen olen ottanut sellaisen asenteen että mielestäni asia kuuluu huorittelun kohteelle ja huorittelijalle, enkä näin ollen puutu siihen.
Ei minulla ole mitään trissen sanansaattajana toimimista vastaan.
Kapteeni

ViestiKirjoittaja Pinja » 11.11.2014 11:55

Kapteeni kirjoitti:
Pinja kirjoitti:Tarkoitan sitä, että puolustatko häntä asiassa kuin asiassa täällä? Jos et pidä siitä, että hän huorittelee täällä niin uskallatko sanoa, että lopeta tuo huorittelusi? Tai uskallatko sanoa hänelle, ettet halua toimia hänen sanansaattajanaan, kun hän pyytää sinun sanovan täällä foorumilla jotakin, mitä hän ei pysty itse sanomaan, koska on bännissä/poistettu? Oletko kaikessa hänen puolellaan täällä?

En ole kaikessa hänen puolellaan täällä, mutta sellaisissa asioissa missä en ole hänen puolellaan, pidän kuononi mielummin kiinni.
Huorittelujen suhteen olen ottanut sellaisen asenteen että mielestäni asia kuuluu huorittelun kohteelle ja huorittelijalle, enkä näin ollen puutu siihen.

En minäkään viitsi täällä kaikesta hänelle sanoa, jos ei suoranaisesti ole itsestäni kiinni. Täytyyhän sitä jonkinlainen vapauskin toiselle antaa ja kun tiedän lisäksi, että trisse on livessä erilainen ja netissä käyttäytyminen on erilaista -suorasukaisempaa. Muutenkin annan ihmisten selvittää mieluummin keskenään omat välinsä. En tiedä kaikkea toisten väleistä, niin vaikea sitä mennä puoltamaan jompaa kumpaa.
Pinja

ViestiKirjoittaja Kapteeni » 11.11.2014 21:44

Pinja kirjoitti:
Kapteeni kirjoitti:

En minäkään viitsi täällä kaikesta hänelle sanoa, jos ei suoranaisesti ole itsestäni kiinni. Täytyyhän sitä jonkinlainen vapauskin toiselle antaa ja kun tiedän lisäksi, että trisse on livessä erilainen ja netissä käyttäytyminen on erilaista -suorasukaisempaa. Muutenkin annan ihmisten selvittää mieluummin keskenään omat välinsä. En tiedä kaikkea toisten väleistä, niin vaikea sitä mennä puoltamaan jompaa kumpaa.

Hyvin sanottu Pinja.
Kapteeni

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.11.2014 01:06

Mirri kirjoitti:Netissä yhteisvastuullisuus on melkoisen mahdotonta senkin vuoksi, ettei tiedetä netin ulkopuolisten ihmissuhde-
kiemuroiden olemassaolosta yhtään mitään. Tai mitä on kirjoiteltu yksityisviestitse ja sähköpostitse, sitäkään ei
tiedetä. Saatetaan vain arvailla, että taustalla voi olla asioita ja tapahtumia, jotka eivät näy netissä - eikä niiden
tietysti tarvitsekaan näkyä.

Millaista 'nettiyhteisvastuullisuus' voisi olla käytännössä ja mihin se voisi perustua?

Yhteisvastuullisuuteen riittää aivan hyvin se, mitä näkyy netissä. Tavallisimmin ei
ole mitään muuta erityisen relevanttia.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kahvi » 12.11.2014 15:49

10.11.2014 02:37
Psykopatologia kirjoitti:Re: Genitaalinen vaippa eli ympäröivä hellyys viewtopic.php?f=8&t=1574&hilit=viesteinesi&start=60
Viesti Kirjoittaja Psykopatologia » 11.10.2014 10:12

11.10.2014 11:12
Asetan sinut (trissen) asetuksista kirjoituskieltoon 12.- 16. 10. 2014.
Jos rikot kirjoituskieltoa tai jos jatkat tänään (lauantaina) moitittavaa toimintaa, poistan sinut kirjoituksinesi.
Tarvittaessa suljen foorumin.

Niin siis tähän kuukauden takaiseen ukaasiin, josta voi ymmärtää sen koskevan vain ko lauantaita, perustui Trissen viestien poistamisen.

Ymmärrän kyllä kahden vuoden kirjoituskiellon Kyllästyneen huorittelun takia, mutta tuota kaikkien viestien poistamista en hiffannut ja siksi kysyn?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.11.2014 16:05

Tässä yhteydessä - marraskuussa 2014 - kaikkien viestien poisto ei ehkä ole
ollutkaan esillä netissä (minulta epätarkkuutta). Mutta trisse on tiennyt
marraskuun episodiin liittyvissä (muissa) keskusteluissa tai viestinnässä,
että hän on tiennyt viestien poistosta, kun hän pyysi lisäaikaa niiden
kopioimiseen, mitä hän ei sitten jaksanut tehdä.

15:11
Oli myös puhetta, että viestejä ei teknisesti voi poistaa niin,
että päiväkirja säilyy.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Pinja » 12.11.2014 17:22

PP kiitos tiedosta.
Pinja

ViestiKirjoittaja Kahvi » 12.11.2014 19:52

Psykopatologia kirjoitti:Tässä yhteydessä - marraskuussa 2014 - kaikkien viestien poisto ei ehkä ole
ollutkaan esillä netissä (minulta epätarkkuutta). Mutta trisse on tiennyt
marraskuun episodiin liittyvissä (muissa) keskusteluissa tai viestinnässä,
että hän on tiennyt viestien poistosta, kun hän pyysi lisäaikaa niiden
kopioimiseen, mitä hän ei sitten jaksanut tehdä.

15:11
Oli myös puhetta, että viestejä ei teknisesti voi poistaa niin,
että päiväkirja säilyy.

Ok. On siis kulissien takana ollut tämä viestien poisto. Jäi epäselväksi, että oliko se lisärangaistus jostain lisärikkeestä vai Trissen halu tms.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.11.2014 20:55

Kyseessä ei ollut lisärangaistus nyt marraskuussa 2014. (Lokakuussa 2014 trisselle ei tullut
lisärangaistusta esiintymisenä nimimerkillä Tris2.) On hyvinkin mahdollista, että trisse ei
selkeästi mieltänyt kaikkien viestien poistamista. Minulle asia oli sillä tavalla selvä, että
en ehkä siksi tuonut sitä enää esiin.

Siis käskin trisseä poistamaan (aloitus-)viestinsä, jossa hän kuvaili muutamaa puhelin-
keskustelua asiakkaiden kanssa. Hän ei poistanut vaan käytti "huora"-koodia, jolloin
rangaistus laukesi.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Pinja » 12.11.2014 21:45

Sanonpahan vaan, että kaksi vuotta on liian pitkä tuomio tuollaisesta. Tosi elämässä huorittelusta ei tulisi edes vankeusrangaistusta, minä miellän trissen saaman kahden vuoden kirjoittamiskiellon ikään kuin vankeusrangaistukseksi. Kovat ovat PP antamat tuomiot. Tapostakin selviää kolmella vuodella, ei kuitenkaan siihen verrattava teko.
Pinja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.11.2014 22:28

Pinja kirjoitti:Sanonpahan vaan, että kaksi vuotta on liian pitkä tuomio tuollaisesta. Tosi elämässä huorittelusta ei tulisi edes vankeusrangaistusta,
minä miellän trissen saaman kahden vuoden kirjoittamiskiellon ikään kuin vankeusrangaistukseksi. Kovat ovat PP antamat tuomiot.
Tapostakin selviää kolmella vuodella, ei kuitenkaan siihen verrattava teko.

Rangaistus on ankara, mutta se toteutui (ikään kuin) sovitusti.

Täytyisikö minun elättää käärmettä povellani?

Onko foorumin ylläpitäjä sadistinen runkkari? viewtopic.php?f=9&t=13398&p=194210&hilit=runkkari#p194210
Viesti Kirjoittaja Tris2 » 18.10.2014 15:06
(- -)

.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet