Hilppa kirjoitti:Kun kirjoitat Mirri, että kommenttini on outo, en voi tietää, mitä sinä sillä tarkalleen ottaen tarkoitat. Kuten en tuossa tapauksessa voinut tietää, mitä sillä tarkoitat. Lähinnä syntyi sellainen kuva, että pidät minua kirjoittajana outona, mikä oli minusta hyvin epämiellyttävä kommentti julkisesti sanottuna ja koska aiemmat vuodatuksesi itse keskustelun aiheesta olivat olleet mielestäni ahdistavia.
Minä en vieläkään tiedä mitä sinä tarkalleen ottaen tarkoitit puhuessasi roskasta ja hevonsonnasta. Olen kysynyt, mutta sinä et ole vastannut; et ole nähnyt mitään syytä selvittää mitä olet tarkoittanut.
Lähinnä minulle syntyi sellainen kuva, että pidät minun kirjoituksiani tässä ketjussa hevonsontana ja roskana. Toinen mieleeni syntynyt kuva on, että mainintasi roskasta ja hevonsonnasta koski kaikkia tämän ketjun viestejä Psykopatologian viestejä lukuunottamatta.
Molemmat kuvat ovat inhottavia ja epämiellyttäviä. Ja minusta oli erittäin epämiellyttävää sekä ahdistavaa lukea sinun näkemyksesi tämän ketjun sisällöstä:
roskaa ja hevonsontaa. Muttei sinua ilmeisesti yhtään haittaa se, että olet tässä ketjussa julkisesti sanonut toisten kirjoittajien viestejä roskaksi ja hevonsonnaksi. Etkä näe mitään tarvetta selittää mitä sanomisillasi tarkoitit.