Hilppa kirjoitti:Tämä ei todellakaan ollut eikä ole mikään kilpailu. Vertaistuellisuutta kaipaan tässä.
Olen tullut monestikin (siis elämässäni oikeasti) sanotuksi tyhmäksi ja joka kerran se on tuntunut yhtä pahalle.
Hilppa kirjoitti:Tämä ei todellakaan ollut eikä ole mikään kilpailu. Vertaistuellisuutta kaipaan tässä.
Olen tullut monestikin (siis elämässäni oikeasti) sanotuksi tyhmäksi ja joka kerran se on tuntunut yhtä pahalle.

Mirri kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Tämä ei todellakaan ollut eikä ole mikään kilpailu. Vertaistuellisuutta kaipaan tässä.
Olet ilmoittautunut palstan tyhmimmäksi, ja uskot kaikilla olevan ilmoituksestasi hyvän mielen.
Millaista vertaistuellisuutta kaipaat tässä asiassa? Haluaisitko, että vakuutellaan sinun olevan juuri niin tyhmä kuin luulet olevasi, vai että vakuutellaan sinun olevan paljon fiksumpi kuin itse tiedät - vai miten tuettaisiin?
kiss kirjoitti:Sillätavalla olen palstan tyhmin, kun en ole tarpeeksi lukenut sääntöjä ja huomaan usein nolanneeni itseni täysin. Myöskin se, etten tajua noita feikki olioita täällä kirjoittelevan ja uskon tyhmänä kaiken mitä mulle sanotaan.
Mirri kirjoitti:Aika vaikea ymmärtää, että ilmoittauduit palstan tyhmimmäksi, ja sanoit kaikilla olevan hyvän mielen ilmoittautumisestasi. Jonkinlaista tarkempaa selitystä tämän ketjun aloitus vaatisi, jotta siitä tulisi ymmärrettävä.
trisse kirjoitti:kiss kirjoitti:Sillätavalla olen palstan tyhmin, kun en ole tarpeeksi lukenut sääntöjä ja huomaan usein nolanneeni itseni täysin. Myöskin se, etten tajua noita feikki olioita täällä kirjoittelevan ja uskon tyhmänä kaiken mitä mulle sanotaan.
Meillä rehellisillä on se ikävä piirre. On hyvin vaikea ymmärtää toisten toimivan tavalla johon ei itse ole taipuvainen. Jos joku epäilee puolisoaan jatkuvasti pettämisestä on hän itse luultavasti pettämiseen taipuvainen. Uskollinen ei tule ajatelleeksikaan että toinen voisi pettää.
trisse kirjoitti:Peilikuva kirjoitti:trisse kirjoitti:kiss kirjoitti:Sillätavalla olen palstan tyhmin, kun en ole tarpeeksi lukenut sääntöjä ja huomaan usein nolanneeni itseni täysin. Myöskin se, etten tajua noita feikki olioita täällä kirjoittelevan ja uskon tyhmänä kaiken mitä mulle sanotaan.
Meillä rehellisillä on se ikävä piirre. On hyvin vaikea ymmärtää toisten toimivan tavalla johon ei itse ole taipuvainen. Jos joku epäilee puolisoaan jatkuvasti pettämisestä on hän itse luultavasti pettämiseen taipuvainen. Uskollinen ei tule ajatelleeksikaan että toinen voisi pettää.
Onko mulla mennyt jotakin ohi, onko sulla puoliso?
Ei. Mutta on kokemuksia tuollaisesta. Kerran käyttölupani hakkeroitiin. Epäilin heti ensimmäisenä yhtä jenkkinaista jonka kanssa oli ollut riita. Tämä kiisti kiukkuisena. Olin "Aijaa, sori, se oli sitten joku muu". Kuukausia myöhemmin hän tunnusti tehneensä sen. Jäin miettimään miten typerä olin ollut kun olin uskonut hänen vakuuttelunsa. Mutta siinä on se että voisin itse hyvin hakkeroida jotain mutta jos minulta suoraan kysyttäisiin en valehtelisi. Tuon vuoksi sinisilmäisenä uskoin häntä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa