kiss kirjoitti:Koska kirjoitin päikkyyni, että olin Naantalissa ulkoilemassa, ilmestyi heti tähän runoon, Naantali sekä kulahtanut kissan nahkan ryöstäjä ämmä. Nyt kuin olen herkistynyt kyseinalaistamaan koko touhun, en pysty uskomaan mitään. Mun on hyvin vaikea sulattaa, että Helmis ja Mirrikin ovat myyneet sielunsa tälle ryhmälle.
Psykopatologia kirjoitti:Myyneet sielunsa pirulle (tarkoitetaan).
Sateentekijä kirjoitti:- -
ps. kuka tälläkin saitilla on "luonnollinen?"
kiss kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Myyneet sielunsa pirulle (tarkoitetaan).
No ei tarkoiteta, en muista enää sitä alkuaikojen piru ja jumala teemaa, ihan vaan tarkoitin, että harmittaa välillä, kun kumpikaan mainitsemistani nimimerkeistä ei mielestäni ole enää luonnollinen.
Helmenkalastaja kirjoitti:kiss kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Myyneet sielunsa pirulle (tarkoitetaan).
No ei tarkoiteta, en muista enää sitä alkuaikojen piru ja jumala teemaa, ihan vaan tarkoitin, että harmittaa välillä, kun kumpikaan mainitsemistani nimimerkeistä ei mielestäni ole enää luonnollinen.
Millainen mielestäsi olin, kun olin vielä luonnollinen?
kiss kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:kiss kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Myyneet sielunsa pirulle (tarkoitetaan).
Millainen mielestäsi olin, kun olin vielä luonnollinen?
Et ollut niin näitä oppeja täynnä, vaan spontaanimpi, enenmmän sellainen kuin ulkomaailmassa reagoidaan. Nyt olet jotenkin liian pidättyväinen, tämän palstan valaisema.
Syy on myös minussa, en hyväksy tätä ihmisten muokkailua.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa