Haluaisiko joku runoilla loppusointuisesti?

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Haluaisiko joku runoilla loppusointuisesti?

ViestiKirjoittaja Kissi » 24.10.2014 10:35

<3
Kissi

ViestiKirjoittaja Pinja » 24.10.2014 11:42

Tässä runoilussa ei ole mitään järkeä, jos ei anneta alkua. Mielestäni on paljon mielenkiintoisempaa lukea jatkumoa kuin irrallisia runoja.
Pinja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 24.10.2014 11:59

kiss kirjoitti:Koska kirjoitin päikkyyni, että olin Naantalissa ulkoilemassa, ilmestyi heti tähän runoon, Naantali sekä kulahtanut kissan nahkan ryöstäjä ämmä. Nyt kuin olen herkistynyt kyseinalaistamaan koko touhun, en pysty uskomaan mitään. Mun on hyvin vaikea sulattaa, että Helmis ja Mirrikin ovat myyneet sielunsa tälle ryhmälle.

En ole edes huomannut, että olet kertonut olleesi ulkoilemassa Naantalissa.

Olen luullut sinun asuvan Paraisilla (muistan sinun joskus maininneen jotakin Paraisista), eikä runolla ole minkäänlaista yhteyttä sinuun tai nimimerkkiisi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 24.10.2014 14:25

Myyneet sielunsa pirulle (tarkoitetaan).
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kissi » 24.10.2014 20:37

Psykopatologia kirjoitti:Myyneet sielunsa pirulle (tarkoitetaan).

No ei tarkoiteta, en muista enää sitä alkuaikojen piru ja jumala teemaa, ihan vaan tarkoitin, että harmittaa välillä, kun kumpikaan mainitsemistani nimimerkeistä ei mielestäni ole enää luonnollinen.
Kissi

ViestiKirjoittaja Kissi » 24.10.2014 21:19

Sinä olet joku, tänne piristeeksi ja opetukseksi Luukkosen tai luultavammin Kyllästyneen toimesta luotu hahmo. En enää kiinnitä sinuun huomiota.
Kissi

ViestiKirjoittaja Hilppa » 24.10.2014 21:27

Sateentekijä kirjoitti:- -

ps. kuka tälläkin saitilla on "luonnollinen?"

Minusta kannanottosi on loukkaava palstan tosissaan ottavia kohtaan. Toki voidaan kritisoida tosikkomaisuuttani, mutta minusta tuo on turhan alentuvaa. Jokainen on oma itsensä rajoissa, jotka ovat eriasteiset jokaisella. Halusimmepa tai emme.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 24.10.2014 22:14

kiss kirjoitti:

No ei tarkoiteta, en muista enää sitä alkuaikojen piru ja jumala teemaa, ihan vaan tarkoitin, että harmittaa välillä, kun kumpikaan mainitsemistani nimimerkeistä ei mielestäni ole enää luonnollinen.

Millainen mielestäsi olin, kun olin vielä luonnollinen?
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kissi » 24.10.2014 22:22

Helmenkalastaja kirjoitti:
kiss kirjoitti:

Et ollut niin näitä oppeja täynnä, vaan spontaanimpi, enenmmän sellainen kuin ulkomaailmassa reagoidaan. Nyt olet jotenkin liian pidättyväinen, tämän palstan valaisema.

Syy on myös minussa, en hyväksy tätä ihmisten muokkailua.
Kissi

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 24.10.2014 22:30

kiss kirjoitti:
Helmenkalastaja kirjoitti:
kiss kirjoitti:

Et ollut niin näitä oppeja täynnä, vaan spontaanimpi, enenmmän sellainen kuin ulkomaailmassa reagoidaan. Nyt olet jotenkin liian pidättyväinen, tämän palstan valaisema.

Syy on myös minussa, en hyväksy tätä ihmisten muokkailua.

Olet siinä mielessä väärässä, etten todellakaan ole tämän palstan valaisema - ainakaan jos ymmärrän tarkoituksesi oikein.
En koe voivani täällä kirjoittaa kovin spontaanisti ja pyrin kertomaan itsestäni täällä äärimmäisen harkitusti. Vain harmittomia testituloksia ja makumieltymyksiä tai sitten jonkun avuksi elämästäni tapahtumia, joita en usko voitavan käyttää minua vastaan.
Hyvä ilmaus voisi omasta mielestäni olla varautunut.
Edelleenkään en useimmiten kykene olemaan puuttumatta, jos joku on minun nähdäkseni ymmärtänyt jotakin väärin tai ei ole ymmärtänyt ollenkaan jotakin, jonka uskon itse ymmärtäneeni.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kissi » 24.10.2014 22:50

Joop. Paraskin pitää matalaa profiilia. Ok.
Kissi

ViestiKirjoittaja Kissi » 25.10.2014 21:19

Hyvä Helmis että vastasit, mulla meni todet ja mielikuvitukset sekaisin.
Vaihteeks.
Siis kävi näin kuin koulussa, että kaksi tykkäsi olla bilsan tunnilla ja osasivat jotain, kolmas ei tykännyt siitä, kun ei itse osannut ja siksi sanoi että olette outoja, kun ette lähde kivittämään puita tai tekemään muuta mukavampaa. Se ois ollut kolmannesta siistii.
Kissi

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 25.10.2014 22:57

:D
Helmenkalastaja

Edellinen

Paluu Romulaatikko