Sateentekijä kirjoitti:Jill, ainoa ystävällinen viesti tässä ketjussa:D Kiitos!

Hilppa kirjoitti:Minulle on ihan sama jäätkö Sateentekijä kiinni jostakin vai et. Ja miten huijaat, jos huijaat, kunhan et ota esille niin arkaluonteisia asioita kuin avausviestisi jälkeen lähes heti perään teit. Sama juttu oli edellisen nimimerkkisikin yhteydessä. Tuolloin otit myös arkaluonteisia aiheita käsittelyyn. Herää kysymys. Nekinkö olivat vain pelleilyä? Jos olivat, joku saattaa kokea sellaisen erittäin epämiellyttävänä. Minäkin luultavasti.

Mirri kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Minulle on ihan sama jäätkö Sateentekijä kiinni jostakin vai et. Ja miten huijaat, jos huijaat, kunhan et ota esille niin arkaluonteisia asioita kuin avausviestisi jälkeen lähes heti perään teit. Sama juttu oli edellisen nimimerkkisikin yhteydessä. Tuolloin otit myös arkaluonteisia aiheita käsittelyyn. Herää kysymys. Nekinkö olivat vain pelleilyä? Jos olivat, joku saattaa kokea sellaisen erittäin epämiellyttävänä. Minäkin luultavasti.
Entä jos joku ottaa itselleen uuden nimimerkin voidakseen kirjoittaa ja kysellä kokemusperäistä vertaistukea arkaluonteisesta aiheesta? Sellaistakin tällaisilla foorumeilla voi sattua; vakituinen kirjoittaja puhuu vaikeammista asioista uuden nimimerkin suojassa.
Oma tuki
Net-tuessa voit käydä kahdenkeskistä ja luottamuksellista keskustelua Tukinetin tukihenkilön kanssa.
Net-tuki Live -palvelussa voi päivystysaikana keskustella reaaliajassa tukihenkilön kanssa. Tukihenkilölläsi voi olla myös varattavia aikoja päivystysaikojen ulkopuolella.
Oman tuen palvelut saat käyttöösi kun rekisteröidyt ja kirjaudut sisään.

Sateentekijä kirjoitti:Mirri kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Minulle on ihan sama jäätkö Sateentekijä kiinni jostakin vai et. Ja miten huijaat, jos huijaat, kunhan et ota esille niin arkaluonteisia asioita kuin avausviestisi jälkeen lähes heti perään teit. Sama juttu oli edellisen nimimerkkisikin yhteydessä. Tuolloin otit myös arkaluonteisia aiheita käsittelyyn. Herää kysymys. Nekinkö olivat vain pelleilyä? Jos olivat, joku saattaa kokea sellaisen erittäin epämiellyttävänä. Minäkin luultavasti.
Entä jos joku ottaa itselleen uuden nimimerkin voidakseen kirjoittaa ja kysellä kokemusperäistä vertaistukea arkaluonteisesta aiheesta? Sellaistakin tällaisilla foorumeilla voi sattua; vakituinen kirjoittaja puhuu vaikeammista asioista uuden nimimerkin suojassa.
Niinpä. Itse yritin, epäonnistuin ja tulin leimatuksi , vaikka kerroin ko. asian avoimesti.
Erilaisia asioita kertoo erilaisissa mielenvireissä. Ja uusi nimimerkki tuntui vaan jotenkin sopivalta.
Vielä kerran sanon etten ole vakavilla asioilla pelleillyt pätkääkään.
Niitä tulee esiin vähitellen, uskallan tuoda julki vaikeitakin asioita elämästäni.Pikkuhiljaa.
Kuten olen sanonut, elän tällä hetkellä hyvin vaikeaa psyykkistä vaihetta, en tiedä kuinka tästä pääsee eteenpäin.
En ole mikään täällä epäilty multinikki tai kiusaajsa. Olen vain tällä hetkellä hyvin yksinäinen, läheisyyttä tai jotain kaipaava IHMINEN.
Takautumia tulee jatkuvasti enkä saa otetta oikein mistään -Sekin on tämän itseensä sulkeutumisen aiheuttamaa.
Ehkä pitäisi hakeutua keskustelemaan...Asiantuntijan kanssa. Siitä on pitkään ,kun minulla on ollutt keskustelukontakti hoitotahoon.

Mirri kirjoitti:Ei kai se ole kaksoisnikkeilyä, että kirjoittaja vaihtaa nimimerkkinsä toiseen, tai tulee palstalle takaisin uudella nimimerkillä?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa