Puuttuvat hyveet

Re: Puuttuvat hyveet

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 21.10.2014 22:59

En mene mutkikkaisiin tulkintoihin; kyse on vain huora-teemasta.

(Onpa vaikeaa!)
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 21.10.2014 23:18

Saako Trisse (tai joku muu) kuitenkin huoritella palstan muita naisia?
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 21.10.2014 23:27

23.27
Helmenkalastaja kirjoitti:Saako Trisse (tai joku muu) kuitenkin huoritella palstan muita naisia?

Totta kai! - Silloin mahdollinen tai pikemminkin todennäköinen rangaistus ei ole "elinkautinen".
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 21.10.2014 23:34

Psykopatologia kirjoitti:23.27
Helmenkalastaja kirjoitti:Saako Trisse (tai joku muu) kuitenkin huoritella palstan muita naisia?

Totta kai! - Silloin mahdollinen tai pikemminkin todennäköinen rangaistus ei ole "elinkautinen".

Ihme venkoilija! :roll:
Jos teosta seuraa rangaistus, silloin vastaus kysymykseen: "Saako...", ei voi olla 'totta kai'.
'Saako' tarkoittaa samaa kuin 'onko lupa'.
Miksi mainitsit "diiliehdotuksessasi" Kyllästyneen nimeltä?
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 21.10.2014 23:42

Tiedot ovat salaisia.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 21.10.2014 23:53

En.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 22.10.2014 00:15

trisse kirjoitti:
Helmenkalastaja kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:23.27

Ihme venkoilija! :roll:
Jos teosta seuraa rangaistus, silloin vastaus kysymykseen: "Saako...", ei voi olla 'totta kai'.
'Saako' tarkoittaa samaa kuin 'onko lupa'.
Miksi mainitsit "diiliehdotuksessasi" Kyllästyneen nimeltä?

Jos olen hirveän suuttunut niin suututko hirveästi jos "käytän" sinua Kyllästyneen sijaan?

Jos minulta kysyt: en suutu.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Mirri » 22.10.2014 00:32

Psykopatologia kirjoitti:Tiedot ovat salaisia.

Niin. Tiedetään vain se, että nimimerkki Kyllästynyt on tämän foorumin ylläpitäjän erityissuojeluksessa - suoranainen silmäterä.

On suorastaan pirullinen juttu, jos erityissuojelu antaa suojelun kohteelle erityisoikeuksia ja -vapauksia Trissen kurittamiseen ja muuhun höyhentämiseen samalla, kun Trisseltä kovan rangaistuksen uhalla vaaditaan erityissitoumuksia suhteessa ylläpitäjän silmäterään.
Kai se suojelukohde jotenkin pitäisi saada sitoutumaan siihen, ettei enää kurittaisi eikä kouluttaisi Trisseä mielensä mukaiseksi ihmiseksi ja kansalaiseksi?
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.10.2014 01:00

trisse kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:
trisse kirjoitti:Selvä. Nyt sitten saatan tehdä sen jos haluan täältä pysyvästi pois hetkellisesti.

Voinhan minä "tarvittaessa" - tai pyydettäessä - laittaa sinut huilaamaan. Mutta tällöin syy ei
voi olla tässä edellä mainittu.

Otetaan mieluummin uusi alku!

Sitten uusi alku voisi koskea muitakin asioita. Voinko pyytää vähintäänkin sitä että luet minun viestini puolueettomasti? Eli jos tuomitset minulle 6 h "nenäkkyydestä" niin se on viesti enkä minä joka tuomion aiheuttaa - samasta viestistä Mirri ja Helmenkalastaja saisivat ihan saman rangaistuksen?

Ko:t eivät koskaan ole esittäneet, että minä uhkailen heitä yms. älyvapaata.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.10.2014 01:39

trisse kirjoitti:Menikö se jotenkin niin että sinä sanoit jotain, minä kysyin "uhkailetko?" ja sinä totesit että "laitetaan sitten kuusi tuntia!" ?
Oliko niin ettet uhkaillut?
Miksi päädyin silloin rangaistuksi? Öö, jos on tullut jo rangaistuksi niin voi viimeistään silloin todeta että se oli uhkailu?
Onko jokin järkevä syy miksi on hyvin ja oikein ettei uusi alku koske minua?

Sinuahan minä sen juuri ajattelin koskevan.

Minusta sinä totesit, että uhkailen. Taidan nähdä uhkailun hieman eri tavalla.

Jos esimerkiksi tuon esiin kahden vuoden bannin, onhan se tietysti "uhka" tms,
mutta näen sen tiedonannon kaltaisena, koska minulla on asemani perusteella
oikeus tällaiseen ohjailuun.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.10.2014 02:01

2:01
En minä lupaa mitään; asetan ehtoja.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.10.2014 02:02

Hyvä!
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kahvi » 22.10.2014 08:56

Mirri kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Tiedot ovat salaisia.

Niin. Tiedetään vain se, että nimimerkki Kyllästynyt on tämän foorumin ylläpitäjän erityissuojeluksessa - suoranainen silmäterä.

On suorastaan pirullinen juttu, jos erityissuojelu antaa suojelun kohteelle erityisoikeuksia ja -vapauksia Trissen kurittamiseen ja muuhun höyhentämiseen samalla, kun Trisseltä kovan rangaistuksen uhalla vaaditaan erityissitoumuksia suhteessa ylläpitäjän silmäterään.
Kai se suojelukohde jotenkin pitäisi saada sitoutumaan siihen, ettei enää kurittaisi eikä kouluttaisi Trisseä mielensä mukaiseksi ihmiseksi ja kansalaiseksi?

Tuskin on pirullista, mutta koska tiedot ovat salaisia niin tämä tilanteen epäsymmetria voi kieltämättä vaikuttaa pirulliselta.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 22.10.2014 11:52

Väärien käsitysten ehkäisemiseksi ja virheellisten väitteiden oikaisemiseksi:

Koska taas kävi niin, että minua nimiteltiin vaikken ollut edes paikalla tai osallisena tapahtumassa, minä ns. pimahdin/kilahdin/raivostuin/suutuin - tarkkaan sanoen noita kaikkea - ja samanaikaisesti. Otin yhteyttä Psykopatologiaan ja ilmoitin, etten enää jaksa tuollaista, ja vaikka en tarkkaan muista mitä kaikkea sanoin, enkä muistamaanikaan osaa halua kertoa, viestieni sisältö ja sävy oli varsin selvä ja yksiselitteinen.

Koska ei ole olemassa mitään syytä tai perustetta, miksi jonkun/kenenkään pitäisi kerta toisensa jälkeen saada nimitellä ja solvata jotakuta (ei edes minua), Psykopatologia todella pitkän bannin uhalla kielsi (mielestäni ainoa vaihtoehto) nimittelyn.

Vastoin yleistä käsitystä, ei minun mielestäni tuossa ollut kyse vain minun suojelemisestani vaan kaikkien suojelemisesta; mitään hyvää ei olisi koitunut siitä, että nimittely jatkuu -> minulla pimenee -> nimittely yltyy ja eskaloituu -> ja kierre jatkuu aina niin kauan kunnes lopputuloksena on ruumiita.
Toisin sanoen, Psykopatologia katkaisi kierteen asettamalla merkittävän ja tuntuvan "uhkasakon", jota hänen toivottavasti ei tarvitse koskaan toteuttaa.
Mirri kirjoitti:Miksi Kyllästyneen huorittelusta (yms.) asetetaan tällä foorumilla yhdelle kirjoittajalle noin kova rangaistus?..

Koska lyhyemmät bannit/pehmeämmät keinot eivät ole tuottaneet tulosta.
Mirri kirjoitti:... Pitäisiköhän Kyllästyneelle asettaa myös jotakin rajoitteita provosoinnin (yms.) suhteen koskien Trisseä?..

Näytäpä Mirri lopultakin, missä olen Tristania provosoinut?
Mirri kirjoitti:... Menee aivan kohtuuttomaksi, jos Trisseltä vaaditaan moista kuittausta, mutta Kyllästynyt saisi jatkaa Trissen 'kouluttamista' niin kuin tuntee oikeudekseen ja katsoo parhaaksi...

Miksi nimittelyn lopettamisen vaatiminen olisi kohtuutonta?
Muistutan, etten viimeksi (enkä edelliselläkään kerralla) ollut edes paikalla, saati että olisin kenellekään mitään sanonut. Pitäisikö sinun mielestäsi minua silti saada rangaistuksetta ja toistuvasti nimitellä ja solvata?
Mirri kirjoitti:... 22:57. Ja vielä: miksi Kyllästynyt on erikoissuojelussa nimittelyjen suhteen?

En minä missään erikoissuojelussa nimittelyjen suhteen ole - enkä ole ollutkaan. Vai ajatteletko tosiaan, että jotakuta toista olisi saanut yhtä kauan ja yhtä törkeästi nimitellä (ilman minkäänlaista rangaistusta) kuin minua on nimitelty? Jos niin ajattelet, ole niin ystävällinen ja kerro kenelle sellaista on tapahtunut.

Ja vaikka sinä itse et pitäisi nimittelyjä kovin pahoina, ei sinulla ole valtuuksia määrätä tai määritellä kuinka pahoina minä niitä pidän.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.10.2014 13:47

Olen ja yritän.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.10.2014 14:33

Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.10.2014 19:55

ei.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.10.2014 21:02

Suodattimesta oli täälläkin esimerkkejä (Hilppa?).
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 06.02.2015 13:39

Tästä ketjusta trissen suorat viestit ovat poissa.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 06.02.2015 17:42

Kovasti minua mietityttää, mikä hinku sinulla on lopettaa milloin mikäkin keskustelu, johon et edes itse osallistu...
Helmenkalastaja

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa