Helmenkalastaja kirjoitti:Saako Trisse (tai joku muu) kuitenkin huoritella palstan muita naisia?
Psykopatologia kirjoitti:23.27Helmenkalastaja kirjoitti:Saako Trisse (tai joku muu) kuitenkin huoritella palstan muita naisia?
Totta kai! - Silloin mahdollinen tai pikemminkin todennäköinen rangaistus ei ole "elinkautinen".
trisse kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:23.27Helmenkalastaja kirjoitti:Saako Trisse (tai joku muu) kuitenkin huoritella palstan muita naisia?
Totta kai! - Silloin mahdollinen tai pikemminkin todennäköinen rangaistus ei ole "elinkautinen".
Ihme venkoilija!![]()
Jos teosta seuraa rangaistus, silloin vastaus kysymykseen: "Saako...", ei voi olla 'totta kai'.
'Saako' tarkoittaa samaa kuin 'onko lupa'.
Miksi mainitsit "diiliehdotuksessasi" Kyllästyneen nimeltä?
Jos olen hirveän suuttunut niin suututko hirveästi jos "käytän" sinua Kyllästyneen sijaan?
Psykopatologia kirjoitti:Tiedot ovat salaisia.

trisse kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:trisse kirjoitti:Selvä. Nyt sitten saatan tehdä sen jos haluan täältä pysyvästi pois hetkellisesti.
Voinhan minä "tarvittaessa" - tai pyydettäessä - laittaa sinut huilaamaan. Mutta tällöin syy ei
voi olla tässä edellä mainittu.
Otetaan mieluummin uusi alku!
Sitten uusi alku voisi koskea muitakin asioita. Voinko pyytää vähintäänkin sitä että luet minun viestini puolueettomasti? Eli jos tuomitset minulle 6 h "nenäkkyydestä" niin se on viesti enkä minä joka tuomion aiheuttaa - samasta viestistä Mirri ja Helmenkalastaja saisivat ihan saman rangaistuksen?
trisse kirjoitti:Menikö se jotenkin niin että sinä sanoit jotain, minä kysyin "uhkailetko?" ja sinä totesit että "laitetaan sitten kuusi tuntia!" ?
Oliko niin ettet uhkaillut?
Miksi päädyin silloin rangaistuksi? Öö, jos on tullut jo rangaistuksi niin voi viimeistään silloin todeta että se oli uhkailu?
Onko jokin järkevä syy miksi on hyvin ja oikein ettei uusi alku koske minua?
Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Tiedot ovat salaisia.
Niin. Tiedetään vain se, että nimimerkki Kyllästynyt on tämän foorumin ylläpitäjän erityissuojeluksessa - suoranainen silmäterä.
On suorastaan pirullinen juttu, jos erityissuojelu antaa suojelun kohteelle erityisoikeuksia ja -vapauksia Trissen kurittamiseen ja muuhun höyhentämiseen samalla, kun Trisseltä kovan rangaistuksen uhalla vaaditaan erityissitoumuksia suhteessa ylläpitäjän silmäterään.
Kai se suojelukohde jotenkin pitäisi saada sitoutumaan siihen, ettei enää kurittaisi eikä kouluttaisi Trisseä mielensä mukaiseksi ihmiseksi ja kansalaiseksi?
Mirri kirjoitti:Miksi Kyllästyneen huorittelusta (yms.) asetetaan tällä foorumilla yhdelle kirjoittajalle noin kova rangaistus?..
Mirri kirjoitti:... Pitäisiköhän Kyllästyneelle asettaa myös jotakin rajoitteita provosoinnin (yms.) suhteen koskien Trisseä?..
Mirri kirjoitti:... Menee aivan kohtuuttomaksi, jos Trisseltä vaaditaan moista kuittausta, mutta Kyllästynyt saisi jatkaa Trissen 'kouluttamista' niin kuin tuntee oikeudekseen ja katsoo parhaaksi...
Mirri kirjoitti:... 22:57. Ja vielä: miksi Kyllästynyt on erikoissuojelussa nimittelyjen suhteen?
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa