Kyllästynyt kirjoitti:Mutta koska en voi todistaa sanojasi, voin poistaa viestini jos sitä vaadit.
Etkä sinä muutenkaan mikään sopuisa kirjoittaja ollut vaikka bannia et tainnut koskaan saadakaan.
Se miksi muistan sinut niin hyvin johtuu juuri siitä, että minut oli bannattu ja siksi kysyinkin Janne Pöyhtäriltä, miksei bannanut sinua, johon hän vastasi vain "Pidä sinä vain huoli omista asioistasi". Kohta tuon tappelun jälkeen (jossa minä en siis ollut mukana), sinä poistuit, tai ainakin vaihdoit nimimerkkiä.
Kuten jo sanoin, en voi todistaa mitään, mutta nimimerkkisi muistan hyvin.
Siis sinä puhut Jannen tukarista, minä taas kirjoitin enitanina tuolla toisella Jannen jälkeisellä palstalla. No vielä vähemmän uskoisin kirjoittaneeni tuollaista, koska siellä olin Peilikuva.
Joku avulias varmasti muistaa ja tietää meitä ehkä tässä auttaa.
En väitä olleeni mikään järjen jättiläinen enkä mikään sopuisa kirjoittaja aina, sen kuitenkin tiedän, että en häpeä myöntää olleeni väärässä silloin kun olen ollut. Ja voin pyytää anteeksikin, mutta nöyristelemään varmuuden vuoksi en ala.
Kyllä minua jäi vaivaamaan nuo syytöksesi ja jos joku niihin jotakin tolkkua saisi, ei minun edukseni eikä Kyllästyneen tappioksi tai toisin päin, niin ihan hyvä.
En minä tahdo sinun poistavan yhtään viestiäsi. Miksi tahtoisin. Eihän minulla ole esittää tällä hetkellä siihen mitään syytä, että muistikuvasi olisi väärä, saati että omani olisi oikea.