Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Käytöksestäsi päätellen, ne liittyvät oleellisesti kiinnostukseesi aiheeseen "Kyllästynyt".
Joo osin kyllä. Puolustautumisesi kiusaamistväitteitä vastaan tuntuu olevan lähinnä muiden syyttelyä kuin omien lähtökohtien ym avaamista.
Miksi minun pitäisi "avautua" minua kiusanneille/kiusaaville tai heitä tukeville kirjoittajille?
Tarkoitin "avaamisella" tietenkin sitä, että argumentoi aikaisemmin esittämäänsä näkemystään/väitettä/tms. Vastasyytösten esittäminen - varsinkin käsiteltävään aiheeseen olleellisesti liittymättömän sellaisen - esittäminen ei ole tuollaista vasta-argumentointia. Varsinkin tilanteissa, joissa vastasyytös perustuu virheelliseen tulkintaan toisen tekemisistä/sanomisista...
En pysty täysin seuraamaan ajatuksenjuoksuasi, mutta ymmärtääkseni sinun mielestäsi minä en olisi saanut viitata aiemmiin tapahtuneisiin, mutta sinä kuitenkin saat noilla "Kyllästynyt sitäja tätä"?
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Olen mielestäni varsin kattavasti kertonut mitä kiusaaminen on - ja mitä se ei ole.
En itse koe sinun olevan kovinkaan objektiivinen tässä asiassa; tunnut olevan ikäänkuin "yliherkkä" sinuun kohdistuneissa asiattomuuksissa yms ja toisaalta taas "sokea" omille tekemisillesi. Eli koet kiusaamisena sellaisiakin tilanteita, jotka eivät välttämättä sitä ole ....
Ei voi olla totta!
Jos jatkuva, toistuva, krooninen ja aiheeton nimittely ja huorittelu ei ole kiusaamista, niin mikä sitä sitten on?
Sinä Kahvi et liene objektiivinen missään mikä liittyy minuun - tai ylipäätään missään kiusaamiseen liittyvässä.
Kahvi kirjoitti:... Eli koet kiusaamisena sellaisiakin tilanteita, jotka eivät välttämättä sitä ole ...
Kuten???
Kahvi kirjoitti:... Tunnut kuitenkin ottavan itsellesi oikeuden hyökätä ko henkilöiden kimppuun (vastasyytökseet ym) sellaisissakin yhteyksissä, jotka eivät merkittävästi liity tuollaisiin kiusaamiseksi kokemiisi tilanteisiin - niinkuin kävi nyt tässäkin ketjussa, kun vasta-argumentoit huorittelulla...
Miksen saisi argumentoida huorittelulla? Kiistatta sitä on tapahtunut ja tapahtuu edelleen, eikä yksikään siihen osallistunut ole joutunut teoistaan ja käytöksestään juurikaan kärsimään, mutta minä olen - ja sitten vielä kehdataan tulla sanomaan, etten minä olisi saanut sitä ottaa esille (etenkään "siinä yhteydessä").
Mikä helvetin oikeus Tristanilla on huoritella minua silloinkin kun minä en ole paikalla, mutta minä en saa puhua huorittelusta ko. ketjussa - koska kyseistä ketjua ei ollut tarkoitettu huorittelusta puhumiseen?
Oliko jokin niistä ketjuista joissa Tristan viimeksi minua huoritteli erityisesti perustettu sitä varten?
Ketju, jossa huorittelusta mainitsin oli p-freen aloittama - ja p-free on toistuvasti, ilman minkäänlaisia poikkeuksia tukenut ja kannustanut Tristania - ja on myös itse minun kiusaamiseeni ja nimittelyihin osallistunut (sekä mm. ilmoittanut, että minut pitäisi tappaa).
Minäkö kuitenkin olen se joka kiusaa?