Kyllästynyt kirjoitti:Pinja kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Pinja kirjoitti:Milloin sinä Kyllästynyt olet puolustanut täällä ketään kiusatuksia joutunutta, minua on myös kiusattu täällä, mutta et ole ikään tullut puolustamaan?
En ole huomannut sinua kiusatun, mutta kerro tarkemmin milloin, missä ja miten.
Uskomaton kommentti sinulta. Sinä et taida tietää mitä kiusaaminen on. Minä olin täällä yhdessä vaiheessa trissen kiusaama. Kun trisse sanoi minua tyhmäksi sinulle, sinä et puuttunut siihen mitenkään, kaikessa hiljaisuudessa hyväksyit sen. Jill on useasti kohdistanut minuun vihaa ja saara on jatkuvasti yrittänyt opettaa minua vittumaisin keinoin, kiusaamiseen rinnastettavin keinoin.
Usko pois, mutte todellakaan ole hyväksynyt kenenkään sanomista tyhmäksi. Muistaakseni sinä olet ollut Tristanin ystävä ja olette te tavanneetkin; tuskin sinä kiusaajasi luokse olet halunnut matkustaa
Jillin en ole huomannut kohdistaneen vihaa kehenkään, ja saaran käytöstä ei voi rinnastaa kiusaamiseen. Pelkkä kirjoittajan epämiellyttävyys/vittumaisuus ei ole kiusaamista.
Jos asia on noin kuin sanot (boldaamani kohta), niin missä näin on kerrottu? Onko sinulla lähdettä?