Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Golden flower ilmaisi asian niin selkeästi, että mitäpä siihen lisäämään. Olen hänen kanssaan samaa mieltä.
Sinulle siis samat sanat kuin Goldenflowerillekin; missä olen kirjoittanut asiattomasti tai muuten epäkorrektisti, ja mikä niissä on asiatonta ollut?
Kuten on todettu, provosointi, piikittely ja ilkeily kiusaamismuotona voi olla erittäin vaikea osoittaa todeksi. Kun taitavan kiusaamisen kohteella alkaa kiehua, hänestä tulee helposti tekijä, jolla 'nyrkki heilahtaa' tavalla tai toisella.
Nythän jo tiedetään mikä sinulla oli tärkeänä motiivina kirjoittaessasi tässä ketjussa p-freelle; se ei ollut huoli hänen lapsistaan, vaan 'huutonauru'. Käsittääkseni olet tässä ketjussa kostoretkellä 'itsepuolustuksen' nimissä.
Ainoa keino saada tällaiset sinun aloittamasi Kyllästynyt-keskeiset vatvomispyöritykset loppumaan olisi vaikeneminen; tässä ketjussa parasta olisi jatkaa kirjoittelua alkuperäisestä aiheesta kuin sinua ei olisikaan. Niin olen itse ajatellut tästä viestistä eteenpäin tehdä. Eikä yhtään auta, vaikka vetäisit tähän taas iänikuisen kivellä päähän -juttusi. Tai syyttäisit vastaamattomuudesta, tai ties mistä muusta.