Alkoholittomuus / kiusaaminen yms.

Re: Alkoholittomuus

ViestiKirjoittaja Golden flower » 12.10.2014 00:43

Kyllästynyt kirjoitti:Nauru on tarttuvaa - huutonaurukin.
Olen täysin rauhallinen, uskot tai et.

Ai, se olikin jokin kosto? Ei sillä kai ole suurtakaan merkitystä mitä minä uskon tai en.
Golden flower kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:... Hoivaat pahoinvointiasi kuin pientä lasta ja annat sen remuta ympäriinsä...

Tuo ei aukene minulle... Tarkoitatko, että sinun mielestäsi minä en saisi puhua siitä, mitä Tristan on minulle tehnyt?
Minusta on käsittämätöntä edellyttää tai edes ehdottaa, että minun pitäisi olla hiljaa minulle osoitetuista huoritteluista.

En tarkoittanut, tarkoitin yleisemmin. Minusta Trissen ei tulisi huoritella yhtään ketään ja sinun pitäisi tarkemmin miettiä mitä päästelet. Aika ajoin koen kirjoittelusi ahdistavana vaikka ne eivät minuun kohdistuisikaan, välillä vittuilet, toisinaan vääntelet toisten kirjoituksia, aika ajoin tivaat selityksiä tai sitten olet auliina "totuuden torvena" kuten joku muukin ilmaisi. Sinulla varmasti on raskasta, se oikein huokuu, on raskasta lukeakin. Halusin sanoa tämän, koska hiljaisuuteni ei tarkoita, että hyväksyisin, mitä tapahtuu. En vaan oikein tiedä, mitä tulisi tehdä ja miten toimia.
Golden flower

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.10.2014 00:51

Aste viittaa sairauden vaiheeseen, esimerkiksi kupassa.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja saara » 12.10.2014 00:52

Minusta on hirveän surullista kuinka paljon pahaa oloa täällä esiintyy. En ole ainut jonka henkinen hätä purkautuu epätoivoisiin ja syyttäviin viesteihin, jopa syyllistämiseen. On todella turhauttavaa nähdä kuinka oma kirjoitus suorastaan katoaa joidenkin toisten voimakkaisiin purkauksiin.Niiden alle.
saara

ViestiKirjoittaja saara » 12.10.2014 00:56

Psykopatologia kirjoitti:Aste viittaa sairauden vaiheeseen, esimerkiksi kupassa.

Tiedetään, tiedetään.
En minä jaksa tuohon nyt paneutua, kun kumminkin on selvillä mitä sairautta kirjoitukseni tarkoitti..
saara

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.10.2014 00:59

Golden flower kirjoitti:

Ai, se olikin jokin kosto? Ei sillä kai ole suurtakaan merkitystä mitä minä uskon tai en...

Ei ollut, eikä olekaan. Huutonauru vain on niin tarttuvaa lajia.
Golden flower kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:... Minusta on käsittämätöntä edellyttää tai edes ehdottaa, että minun pitäisi olla hiljaa minulle osoitetuista huoritteluista.

En tarkoittanut, tarkoitin yleisemmin. Minusta Trissen ei tulisi huoritella yhtään ketään ja sinun pitäisi tarkemmin miettiä mitä päästelet...

Kuten mitä?
Golden flower kirjoitti:... Aika ajoin koen kirjoittelusi ahdistavana vaikka ne eivät minuun kohdistuisikaan, välillä vittuilet, toisinaan vääntelet toisten kirjoituksia, aika ajoin tivaat selityksiä tai sitten olet auliina "totuuden torvena" kuten joku muukin ilmaisi...

Pahoittelen kärsimyksiäsi, mutta jos sinua ei ole huoriteltu, minä en ole sinulle edes vittuillut - enkä kenenkään kirjoituksia väännellyt! - en tiedä miksen saisi tivata, ei selityksiä vaan perusteluja esitetyille väitteille.
Jos totuutta ei saa sanoa, mutta huoritteluun ei kukaan puutu, silloin prioriteetit ovat pielessä jolakullla muulla kuin minulla.
Golden flower kirjoitti:... Sinulla varmasti on raskasta, se oikein huokuu, on raskasta lukeakin. Halusin sanoa tämän, koska hiljaisuuteni ei tarkoita, että hyväksyisin, mitä tapahtuu. En vaan oikein tiedä, mitä tulisi tehdä ja miten toimia.

Jos näet huorittelua tai muuta kiusaamista, muttet siihen puutu, siinä tapauksessa sinä hyväksyt tapahtuvan/tapahtuneen.
Ei se sen monimutkaisempaa ole.

Sanot, ettet tiedä miten sinun tulisi tehdä tai miten toimia. En voi mitään vaatia, mutta voinen kaiketi toivoa, ettet käy minun kimppuuni ja ryhdy syyttämään minua - niin kuin tuossa yllä olet tehnyt.
Selkokielellä: Jos et keksi mitään sanottavaa huorittelusta, miksi kuitenkin ryhdyt minua arvioimaan, arvostelemaan ja neuvomaan?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja saara » 12.10.2014 01:08

Kyllästynyt kirjoitti:

-"Jos näet huorittelua tai muuta kiusaamista, muttet siihen puutu, siinä tapauksessa sinä hyväksyt tapahtuvan/tapahtuneen.

Ei se sen monimutkaisempaa ole - ja siksi pidänkin jokaista huoritteluun tai muuhun kiusaamiseen puuttumatta jättäviä kirjoittajina jotka joko hyväksyvät huorittelun - tai jopa itse tukevat sitä - niin kuin p-free on poikkeuksetta tehnyt."

saaran mielipide:
-Huoritteluun tai kiusaamiseen puuttumattomuus ei merkitse sen hyväksymistä. Kaikki eivät vaan halua olla siihen osallisina. Se on useimmiten kahdenvälistä eikä sivullisten mielipiteitä siihen kaivata.
saara

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.10.2014 01:14

saara kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:

-"Jos näet huorittelua tai muuta kiusaamista, muttet siihen puutu, siinä tapauksessa sinä hyväksyt tapahtuvan/tapahtuneen.

Ei se sen monimutkaisempaa ole - ja siksi pidänkin jokaista huoritteluun tai muuhun kiusaamiseen puuttumatta jättäviä kirjoittajina jotka joko hyväksyvät huorittelun - tai jopa itse tukevat sitä - niin kuin p-free on poikkeuksetta tehnyt."

saaran mielipide:
-Huoritteluun tai kiusaamiseen puuttumattomuus ei merkitse sen hyväksymistä. Kaikki eivät vaan halua olla siihen osallisina. Se on useimmiten kahdenvälistä eikä sivullisten mielipiteitä siihen kaivata.

Kyllä se merkitsee.
Osallistua ei tarvitse, mutta hyväksymättömyytensä voi kertoa ja osoittaa.

Ja jos sinun mielestäsi huoritteluun ei kaivata sivullisten mielipiteitä, minkä ihmeen takia itse tunkeudut kirjoittamaan jokaiseen keskusteluun?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja saara » 12.10.2014 08:20

Huomenta! Kun nyt kumminkaan en enää saa unta, voin yhtä hyvin tulla tänne aamukahville.
Kyllästyneelle:
"Ja jos sinun mielestäsi huoritteluun ei kaivata sivullisten mielipiteitä, minkä ihmeen takia itse tunkeudut kirjoittamaan jokaiseen keskusteluun? "
Hämmästelemään jäin tätä Kyllästyneen lausahdusta.
Pystyisikö hän millään tavalla perustelemaan väitettään, että tungen joka ketjuun? Mitä tekemistä sillä on huorittelun päivittelyn,kanssa, johon hän itse päätyy ketjussa kuin ketjussa?
saara

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.10.2014 09:54

saara kirjoitti:Huomenta! Kun nyt kumminkaan en enää saa unta, voin yhtä hyvin tulla tänne aamukahville.
Kyllästyneelle:
"Ja jos sinun mielestäsi huoritteluun ei kaivata sivullisten mielipiteitä, minkä ihmeen takia itse tunkeudut kirjoittamaan jokaiseen keskusteluun? "
Hämmästelemään jäin tätä Kyllästyneen lausahdusta.
Pystyisikö hän millään tavalla perustelemaan väitettään, että tungen joka ketjuun? Mitä tekemistä sillä on huorittelun päivittelyn,kanssa, johon hän itse päätyy ketjussa kuin ketjussa?

Pystyn tietenkin.
Katsopa omista viesteistäsi, kuinka monta kertaa olet tunkenut keskusteluun silloinkin kun sinulla ei ole ollut muuta sanottavaa kuin provosoida riitaa.
Katsopa vaikka tätä:
Re: Pitääkö negatiiviset tunteet torjua?
ViestiKirjoittaja saara » 26.09.2014 15:50

trisse kirjoitti:
Ahaa. Saan siis kirjoittaa niitä kuten tuo "kenen temppuiluihin opin suhtautumaan, Kyllästyneen vai PP:n". Se ei siis kiusaa/haittaa sinua?

Trisse . älä provosoidu. Olet tulilinjalla!

En ollut viimeksi edes paikalla, mutta jostain syystä Tristan taas ryhtyi minua huorittelemaan - ja niin kauan kuin minua huoritellaan, niin kauan minä siitä puhun.

On oleellisesti eri asia puhua itseen kohdistuneista solvauksista kuin tunkea jok'ikiseen ketjuun vaikkei ole mitään sanottavaakaan.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Golden flower » 12.10.2014 10:33

Kyllästynyt kirjoitti:
Golden flower kirjoitti:

Ai, se olikin jokin kosto? Ei sillä kai ole suurtakaan merkitystä mitä minä uskon tai en...

Ei ollut, eikä olekaan. Huutonauru vain on niin tarttuvaa lajia.
Golden flower kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:... Minusta on käsittämätöntä edellyttää tai edes ehdottaa, että minun pitäisi olla hiljaa minulle osoitetuista huoritteluista.

En tarkoittanut, tarkoitin yleisemmin. Minusta Trissen ei tulisi huoritella yhtään ketään ja sinun pitäisi tarkemmin miettiä mitä päästelet...

Kuten mitä?
Golden flower kirjoitti:... Aika ajoin koen kirjoittelusi ahdistavana vaikka ne eivät minuun kohdistuisikaan, välillä vittuilet, toisinaan vääntelet toisten kirjoituksia, aika ajoin tivaat selityksiä tai sitten olet auliina "totuuden torvena" kuten joku muukin ilmaisi...

Pahoittelen kärsimyksiäsi, mutta jos sinua ei ole huoriteltu, minä en ole sinulle edes vittuillut - enkä kenenkään kirjoituksia väännellyt! - en tiedä miksen saisi tivata, ei selityksiä vaan perusteluja esitetyille väitteille.
Jos totuutta ei saa sanoa, mutta huoritteluun ei kukaan puutu, silloin prioriteetit ovat pielessä jolakullla muulla kuin minulla.
Golden flower kirjoitti:... Sinulla varmasti on raskasta, se oikein huokuu, on raskasta lukeakin. Halusin sanoa tämän, koska hiljaisuuteni ei tarkoita, että hyväksyisin, mitä tapahtuu. En vaan oikein tiedä, mitä tulisi tehdä ja miten toimia.

Jos näet huorittelua tai muuta kiusaamista, muttet siihen puutu, siinä tapauksessa sinä hyväksyt tapahtuvan/tapahtuneen.
Ei se sen monimutkaisempaa ole.

Sanot, ettet tiedä miten sinun tulisi tehdä tai miten toimia. En voi mitään vaatia, mutta voinen kaiketi toivoa, ettet käy minun kimppuuni ja ryhdy syyttämään minua - niin kuin tuossa yllä olet tehnyt.
Selkokielellä: Jos et keksi mitään sanottavaa huorittelusta, miksi kuitenkin ryhdyt minua arvioimaan, arvostelemaan ja neuvomaan?

Minua häiritsee enemmän sellainen tyyli , mikä sinulla on kuin avoin huorittelu. Sinä olet väännellyt minunkin kirjoituksiani tulkitsemalla niitä omista lähtökohdistasi aivan päin persettä. Kuten tässäkin vastauksessasi. Muokkaat todellisuutta siten, että saat olla uhrina. Tunnut kuvittelevan, että sinulla sellaiseen on joku oikeus. Ei ole(!), ja minä todellakin koen sellaisen kiusaamisena enemmän kuin joku ryhtyisi avoimesti huorittelemaan.
Golden flower

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.10.2014 12:09

Golden flower kirjoitti:Minua häiritsee enemmän sellainen tyyli , mikä sinulla on kuin avoin huorittelu...

Minuakin häiritsee moni asia, mutta niin kauan kuin kirjoittaja ei huorittele, käyttäydy muuten asiattomasti tai edes osoita sanojaan minulle, ei minulla ole asiaan nokan koputtamista.
Jostain kumman syystä sinä kuitenkin ryhdyit taas neuvomaan minua ja arvostelemaan kirjoitteluani (ja helppoahan se sinulle onkin, koska sinä et ole koskaan huoritelluksi joutunut).
Golden flower kirjoitti:...Sinä olet väännellyt minunkin kirjoituksiani tulkitsemalla niitä omista lähtökohdistasi aivan päin persettä...

En minä mitään väännellyt. Jos sinä kirjoitat niin, ettei tarkoituksesi tule selväksi (niin kuin ei ainakaan minulle tullut), niin kuin tässä keskustelussa:
Kirjoittaja Golden flower » 03.09.2014 13:02

Eihän Mirri sanonut, että huolieilisen toiminta tai käytös olisi ollut hyväksyttävää vaikka kyse ei olisi ollut kiusaamisesta. Ehkä hän todella kuvitteli (harhaisesti) Hilpan vieneen allekirjoituksen. En minä tiedä onko niin, mutta sekin mahdollisuus on olemassa. Ei kyse ole vähättelystä.

...
Re: '
ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.09.2014 13:47

Golden flower kirjoitti:
En ole edelleenkään huomannut, että Mirri olisi sinuun närkästynyt sen enempää kuin muihinkaan...

Jos minkä tahansa viestin perään kirjoittaa edellistä kirjoitusta kompromettoivan kommentin, kyllä minun mielestäni silloin on kyse (kompromettoijan) ainakin jonkin asteisesta närkästyksestä.
Mirri voi ja saa olla minuun närkästynyt, ei tässä siitä ole kyse, mutta jos hän minun kiusaamista koskevan viestini perään kirjoittaa omansa jossa muistuttaa minua, ettei kaikki se mitä minä pidän kiusaamisena sellaista ole, oli se tässä tapauksessa ja tässä tilanteessa täysin turha ja tarpeeton kommentti.
Golden flower kirjoitti:
... Toiseen asiaan, en tunne huolieilistä, enkä näin ollen pysty tekemään mitään muita relevantteja johtopäätöksiä hänen toiminnastaan kuin, että itse koin sen toisinaan häiritsevänä...

Jos et tunne Huolieilistä, etkä omasta mielestäsikään ole "välttämättä paras arvioija", mitä haluat minulle sanoa tai mistä muistuttaa?

Huolieilisen henkilöllisyydestä minulla on omat epäilykseni, mutta koska en voi niitä millään tavalla todistaa, en lähde niistä julkisesti keskustelemaan.

en voi mitään jos sinä koet tulleesi väärinymmärretyksi. Mistään tietoisesta vääntelystä tai vääristelystä ei ole ollut kyse - asia jonka luulin sinun jo tuon yllä lainatun ketjun viesteissä ymmärtäneen.
Nyt sinä kuitenkin (syystä jota en tiedä enkä ymmärrä) palaat asiaan jonka minä luulin jo sinun kanssasi keskustelleeni loppuun.
Golden flower kirjoitti:...Minua häiritsee enemmän sellainen tyyli , mikä sinulla on kuin avoin huorittelu. Sinä olet väännellyt minunkin kirjoituksiani tulkitsemalla niitä omista lähtökohdistasi aivan päin persettä...

Ja sinä olet tulkinnut minua päin aivan persettä. Minä en kuitenkaan ole sinulle mitään kirjoittanut, minä olen se jota on huoriteltu, sinä olet se joka ei ole huoritteluun puuttunut (ilmeisesti sen vuoksi, koska minun kirjoitukseni häiritsevät sinua enemmän kuin minulle suunnattu huorittelu) - ja sinä olet se joka arvostelet minun tapaani kirjoittaa.
Mielestäni tuollainen suhtautuminen toisiin kirjoittajiin on kiltisti sanoen puolueellista.
Golden flower kirjoitti:... Kuten tässäkin vastauksessasi. Muokkaat todellisuutta siten, että saat olla uhrina...

Tuo ei yksinkertaisesti pidä paikkaansa. Jos sinä et näe, että minua on huoriteltu silloinkin kun en ole edes ollut paikalla, kuinka kummassa sinä saat tuon nähtyä niin, että minä muokkaan todellisuutta siten, että saan olla uhrina????
Golden flower kirjoitti:... Tunnut kuvittelevan, että sinulla sellaiseen on joku oikeus. Ei ole(!)...

Totta helvetissä minullla on oikeus puuttua siihen jos minua huoritellaan!
Golden flower kirjoitti:...Tunnut kuvittelevan, että sinulla sellaiseen on joku oikeus. Ei ole(!), ja minä todellakin koen sellaisen kiusaamisena enemmän kuin joku ryhtyisi avoimesti huorittelemaan.

SInä voit kokea mitä ja miten haluat, mutta jos tulet minulle väittämään, että kiusaamista on se että minä kerron minua huoritellun/minua huoriteltavan ja ettei minulla ole oikeutta siihen puuttua -minä en tiedä mitä tuohon sanoisin. Ehkä "paskaa" olisi lähimpänä totuutta.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Golden flower » 12.10.2014 12:18

Kyllästynyt, sinä harjoitat henkistä väkivaltaa täällä. Enkä ymmärrä, miksi ylläpito sen suvaitsee.
http://www.e-mielenterveys.fi/vaikeat-elamantilanteet/vakivalta/henkinen-vakivalta-satuttaa-sisaltapain/
Golden flower

ViestiKirjoittaja Noolan » 12.10.2014 12:55

Eihän toisten tulkinta Kyllästyneen harjoittamasta kiusaamisesta ole yhtään sen vähäisempi kuin Kyllästyneen itsensä tulkinta kiusatuksi tulemisesta.
Noolan

ViestiKirjoittaja Mirri » 12.10.2014 14:31

Kyllästynyt kirjoitti:
saara kirjoitti:Mielestäni moralisointi ja tuomitseminen ei auta ketään, mutta esimerkkien ja faktojen kertominen ehkä saattaa auttaa.

Niinhän minä olen tehnytkin, mutta se ei herrasväelle tunnu sopivan.

Ilmeisesti huorittelu on teidän mielestänne sellainen mitätön pikku juttu, joka minun pitäisi jostain syystä vain hyväksyä, mutta auta armias kun kehtaan kyseenalaistaa "päännollaamisen", sehän vasta kamalaa rajoittamista ja moralisoimista on, jos ei saa kännätä tai muuten sekoittaa kuuppaansa säännöllisesti. Hyi hyi, miten kamalaa on sanoa, että nupinnollaaminen millä tahansa päihteellä vaikuttaa kännääjän omaan sekä hänen lastensa elämään koko ajan, eikä vain kännäyspäivinä.
(lihavointi minun)

Kyllästynyt, siirsit tämän(kin!) keskustelun sujuvasti omaan loukkaantuneisuuteesi. Ehkä käytitkin tätä ketjua hyväksesi purkaaksesi kaunaisuuttasi p-freetä kohtaan.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.10.2014 16:26

saara kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:

saaran mielipide:
Siinä tapauksessa on todella epäloogista ja outoa, että kirjoittaja joka ei hyväksy huorittelua eikä halua asiaan puuttua, ryhtyy tukemaan huorittelijaa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 12.10.2014 16:51

Kyllästynyt, moderaattorina ymmärtänet, että tässä ketjussa on nyt kaksi aihetta: aloittajan esiin nostama asia, ja sinun loukkaantuneisuutesi huoritteluineen. Mitä jos pyytäisit ylläpitäjää jakamaan ketjun kahtia, ettei enempää sotketa p-freen asiaa. Rivikirjoittajana olet vetänyt toisen kirjoittajan omista asioistaan aloittaman keskustelun sinuun, ja moderaattorina olet jäävi tekemään sille asialle mitään; et voi ryhtyä jakamaan ketjua ja vetämään omia asioitasi omaksi ketjukseen.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.10.2014 16:56

Goldenflower kirjoitti:Kyllästynyt, sinä harjoitat henkistä väkivaltaa täällä. Enkä ymmärrä, miksi ylläpito sen suvaitsee.
http://www.e-mielenterveys.fi/haikeat%20-elamantilanteet/vain/henkinen-vakivalta-satuttaa-sisaltapain/

Raskas syytös, etenkin kun se sanoo ihminen joka vain toteaa huorittelun olevan väärin, mutta kuitenkin menee huorittelijan tueksi hänen uhriaan vastaan. Ja vaikka sinun mielestäsi minä en ole uhri, sinä olet jäävi tuollaista väittämään, koska et ole (ainakaan täällä) joutunut huoritelluksi.

Muistutan vielä, etten tälläkään kerralla huorittelua ottanut puheeksi enkä millään muullakaan tavalla asiaa esille ottanut. Pidän kohtuuttomana, että joku kehta edellyttää/ehdottaa, ettei minulla muka oikeutta asiasta puhua.
Tässä kohtaa tietenkin sanot, että tämä on väärä ketju, mutta olivatko huorittelut kirjoitettu oikeisiin ketjuihin?

En tule koskaan hyväksymään huoritteluja, ja pidän henkisenä väkivaltana väittää, ettei minulla ole oikeutta niistä puhua.
Mitä tulee tähän ketjuun, en ole kirjoittanut mitään perätöntä tai väärää eikä kielenkäyttönikään ole sen roisimpaa kuin jollakulla toisella, pidän perusteettomana syytöstä henkisestä väkivallasta. Kaiken kukkuraksi sinä henkistä väkivallasta sellaista henkilöä kohtaan joka on eilen ilmoittanut nauravansa huutonaurua viestille, jossa toivottiin minun itkevän huoritteluja.

Huorittelu ei ole mikään vitsi tai mitätön juttu, ja minua suomeksi sanottuna helvetisti vituttaa, että mm. sinä pidät sitä vähäisenä juttuna joka häiritsee sinua itseäsi vähemmän kuin minun kirjoitukseni.

Korjaus 13.10.2014: korjattu virhe "-pää" -> "flower".
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.10.2014 17:08

Kirjoitan puhelimella, eikä tämä suostu viestiä muokkaamaan. Jos se onnistuisi, poistaisit ilmauksen vituttaa helvetisti ja korvaisin sen sanalla loukkaa.

Vaikka sinä Goldenflower oletkin sitä mieltä, että minä toimin väärin, en ymmärrä millä perusteella ryhdyt avoimesti syyttämään minua henkisestä väkivallasta ja vähättelet sitä henkistä kiusaamista jota on minua kohtaan harjoitettu vuosia. Olen pahoillani jos koet kirjoitukseni häiritsevinä, mutta en siitäkään huolimatta suostu nitmitellyksi.
Jos en saa puolustatua, ei minun kannata kirjoittaa mitään.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 12.10.2014 17:10

Kyllästynyt kirjoitti:
Golden pää kirjoitti:Kyllästynyt, sinä harjoitat henkistä väkivaltaa täällä. Enkä ymmärrä, miksi ylläpito sen suvaitsee.
http://www.e-mielenterveys.fi/haikeat%20-elamantilanteet/vain/henkinen-vakivalta-satuttaa-sisaltapain/

Kyllästynyt, sinähän aloit nimitellä!

17:14. Sanoit kirjoittavasi puhelimella. Mitä jos rauhassa odottelisit pääsyä kunnollisen näppiksen ääreen.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.10.2014 17:14

Noolan kirjoitti:Eihän toisten tulkinta Kyllästyneen harjoittamasta kiusaamisesta ole yhtään sen vähäisempi kuin Kyllästyneen itsensä tulkinta kiusatuksi tulemisesta.

En ole kiusannut ketään.
Koska tuollaista esität, kerro missä kiusaamisviestit ovat ja millä perusteella ne ovat kiusaamista.
Se ettei vastaanottaja tai muut lukijat eivät niistä pidä ei niistä kiusaamista tee.
Kyllästynyt

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet