Golden flower kirjoitti:Minua häiritsee enemmän sellainen tyyli , mikä sinulla on kuin avoin huorittelu...
Minuakin häiritsee moni asia, mutta niin kauan kuin kirjoittaja ei huorittele, käyttäydy muuten asiattomasti
tai edes osoita sanojaan minulle, ei minulla ole asiaan nokan koputtamista.
Jostain kumman syystä sinä kuitenkin ryhdyit taas neuvomaan minua ja arvostelemaan kirjoitteluani (ja helppoahan se sinulle onkin, koska sinä et ole koskaan huoritelluksi joutunut).
Golden flower kirjoitti:...Sinä olet väännellyt minunkin kirjoituksiani tulkitsemalla niitä omista lähtökohdistasi aivan päin persettä...
En minä mitään väännellyt. Jos sinä kirjoitat niin, ettei tarkoituksesi tule selväksi (niin kuin ei ainakaan minulle tullut), niin kuin tässä keskustelussa:
Kirjoittaja Golden flower » 03.09.2014 13:02
Eihän Mirri sanonut, että huolieilisen toiminta tai käytös olisi ollut hyväksyttävää vaikka kyse ei olisi ollut kiusaamisesta. Ehkä hän todella kuvitteli (harhaisesti) Hilpan vieneen allekirjoituksen. En minä tiedä onko niin, mutta sekin mahdollisuus on olemassa. Ei kyse ole vähättelystä.
...
Re: '
ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.09.2014 13:47
Golden flower kirjoitti:
En ole edelleenkään huomannut, että Mirri olisi sinuun närkästynyt sen enempää kuin muihinkaan...
Jos minkä tahansa viestin perään kirjoittaa edellistä kirjoitusta kompromettoivan kommentin, kyllä minun mielestäni silloin on kyse (kompromettoijan) ainakin jonkin asteisesta närkästyksestä.
Mirri voi ja saa olla minuun närkästynyt, ei tässä siitä ole kyse, mutta jos hän minun kiusaamista koskevan viestini perään kirjoittaa omansa jossa muistuttaa minua, ettei kaikki se mitä minä pidän kiusaamisena sellaista ole, oli se tässä tapauksessa ja tässä tilanteessa täysin turha ja tarpeeton kommentti.
Golden flower kirjoitti:
... Toiseen asiaan, en tunne huolieilistä, enkä näin ollen pysty tekemään mitään muita relevantteja johtopäätöksiä hänen toiminnastaan kuin, että itse koin sen toisinaan häiritsevänä...
Jos et tunne Huolieilistä, etkä omasta mielestäsikään ole "välttämättä paras arvioija", mitä haluat minulle sanoa tai mistä muistuttaa?
Huolieilisen henkilöllisyydestä minulla on omat epäilykseni, mutta koska en voi niitä millään tavalla todistaa, en lähde niistä julkisesti keskustelemaan.
en voi mitään jos sinä koet tulleesi väärinymmärretyksi. Mistään tietoisesta vääntelystä tai vääristelystä ei ole ollut kyse - asia jonka luulin sinun jo tuon yllä lainatun ketjun viesteissä ymmärtäneen.
Nyt sinä kuitenkin (syystä jota en tiedä enkä ymmärrä) palaat asiaan jonka minä luulin jo sinun kanssasi keskustelleeni loppuun.
Golden flower kirjoitti:...Minua häiritsee enemmän sellainen tyyli , mikä sinulla on kuin avoin huorittelu. Sinä olet väännellyt minunkin kirjoituksiani tulkitsemalla niitä omista lähtökohdistasi aivan päin persettä...
Ja sinä olet tulkinnut minua päin aivan persettä. Minä en kuitenkaan ole sinulle mitään kirjoittanut, minä olen se jota on huoriteltu, sinä olet se joka ei ole huoritteluun puuttunut (ilmeisesti sen vuoksi, koska minun kirjoitukseni häiritsevät
sinua enemmän kuin minulle suunnattu huorittelu) - ja sinä olet se joka arvostelet minun tapaani kirjoittaa.
Mielestäni tuollainen suhtautuminen toisiin kirjoittajiin on kiltisti sanoen puolueellista.
Golden flower kirjoitti:... Kuten tässäkin vastauksessasi. Muokkaat todellisuutta siten, että saat olla uhrina...
Tuo ei yksinkertaisesti pidä paikkaansa. Jos sinä et näe, että minua on huoriteltu silloinkin kun en ole edes ollut paikalla, kuinka kummassa sinä saat tuon nähtyä niin, että minä muokkaan todellisuutta siten, että saan olla uhrina????
Golden flower kirjoitti:... Tunnut kuvittelevan, että sinulla sellaiseen on joku oikeus. Ei ole(!)...
Totta helvetissä minullla on oikeus puuttua siihen jos minua huoritellaan!
Golden flower kirjoitti:...Tunnut kuvittelevan, että sinulla sellaiseen on joku oikeus. Ei ole(!), ja minä todellakin koen sellaisen kiusaamisena enemmän kuin joku ryhtyisi avoimesti huorittelemaan.
SInä voit kokea mitä ja miten haluat, mutta jos tulet minulle väittämään, että kiusaamista on se että minä kerron minua huoritellun/minua huoriteltavan ja ettei minulla ole oikeutta siihen puuttua -minä en tiedä mitä tuohon sanoisin. Ehkä "paskaa" olisi lähimpänä totuutta.