p-free kirjoitti:Kyllästynyt on täällä PP:n suosikkina, se on aivan selvä juttu. Koskaan ei ole Kyllästyneelle bänniä sadellut vaikka syytä olisi ajoittain ollut.
Kahvi kirjoitti:p-free kirjoitti:Kyllästynyt on täällä PP:n suosikkina, se on aivan selvä juttu. Koskaan ei ole Kyllästyneelle bänniä sadellut vaikka syytä olisi ajoittain ollut.
Samaa mieltä. Minusta(kin) Kyllästynyt on tasa-arvoisempi kuin muut, ja oletettavasti siihen on hyvät syyt -.joita meidän ilmeisesti ei tarvitse tietää.
saara kirjoitti:Jos sinulla on puhtaat jauhot pussissa, miksi olet heti karvat pystyssä ja puolustuskannalla, kyllästynyt? Jos asia olisi yhdentekevä ei luulisi sen herättävän noin kuumaa vastahankaa.
Lihavointi minun.saara kirjoitti:Jos sinulla on puhtaat jauhot pussissa, miksi olet heti karvat pystyssä ja puolustuskannalla, kyllästynyt? Jos asia olisi yhdentekevä ei luulisi sen herättävän noin kuumaa vastahankaa.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:p-free kirjoitti:Kyllästynyt on täällä PP:n suosikkina, se on aivan selvä juttu. Koskaan ei ole Kyllästyneelle bänniä sadellut vaikka syytä olisi ajoittain ollut.
Samaa mieltä. Minusta(kin) Kyllästynyt on tasa-arvoisempi kuin muut, ja oletettavasti siihen on hyvät syyt -.joita meidän ilmeisesti ei tarvitse tietää.
Kerro ihmeessä, mihin sinä väitteesi perustat?
Mikä/mitkä viestini ovat olleet sellaisia, että joku muu niistä olisi bannattu, mutta minua ei???
Jos sinulla ei ole sellaisia esittää (niin kuin ei ole kenelläkään muullakaan ollut) lopeta tuo valheellisten väitteiden levittäminen.
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:p-free kirjoitti:Kyllästynyt on täällä PP:n suosikkina, se on aivan selvä juttu. Koskaan ei ole Kyllästyneelle bänniä sadellut vaikka syytä olisi ajoittain ollut.
Mikä/mitkä viestini ovat olleet sellaisia, että joku muu niistä olisi bannattu, mutta minua ei???
Jos sinulla ei ole sellaisia esittää (niin kuin ei ole kenelläkään muullakaan ollut) lopeta tuo valheellisten väitteiden levittäminen.
Esim. päiväkirjamateriaali.
Kyllästynyt kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:...Mutta vaikka sanotkin, ettet muka "väitä mitään", ainakin esität asiasi niin kuin sinä tietäisit mitä minä haluan, vaikka sinulla ei siitä voi olla minkäänlaista tietoa vaan ainoastaan oma luja uskosi omaan "tietämiseesi".
Minulla lienee sama oikeus tulkita muiden kirjoituksia sen mukaan, millaisia tunteita/ajatuksia ne minussa saavat aikaan, kuin muillakin tämän palstan kirjoittajilla? Niin kuin ymmärtänet, tulkintoihin vaikuttavat tulkittavan henkilön aiemmat toimet täällä...
Ei se silti tarkoita oikeutta esittää jonkinlaisena yleispätevänä totuutena, mitä joku toinen aikoo/on aikonut tehdä. Juuri äskenhän sinä moitit minua kun ennakoin sinun reagointiasi. Tuosta huolimatta nyt väität olevan aivan itsestäänselvää, että sinä voit ja saat kertoa mitä minä (sinun mielestäsi) olen aikonut tehdä.Helmenkalastaja kirjoitti:Osoita minulle, miten olen moittinut! Omasta mielestäni vain oikaisin sinun virheellisen oletuksesi.
Tarkoitatko, että sinun mielestäsi moite on vain sellainen jossa sanotaan ensin: "seuraa moite"?
Minun mielestäni sinä olet moittinut minua monta kertaa, ja alla sekä linkki viestiin että lainaus minulle osoittamistasi sanoista (asiayhteydestään irrotettuna, myönnän):Helmenkalastaja kirjoitti:10.1.2013 klo 12:15
... En ole missään vaatinut Psykopatologiaa "tunnustamaan tavanneensa" VQP:n!...
Ketju "Obelixista / kirjoittajien ristiidoista ym." sivu 54.
viewtopic.php?f=16&t=8132&hilit=virhe%2A+Helmenkalastaja&start=530
Helmenkalastaja kirjoitti:Voisitko, Kyllästynyt, korjata lainaukset viimeisimmästä viestistäsi (sinun sanasi, jotka olet ilmeisesti vahingossa laittanut minun suuhuni), sillä aikaa, kun minä vastaan viestiin?
Kyllästynyt kirjoitti:Okei. Et siis ole moittinut, kun olet "oikaissut virheellisen oletukseni". Yritän muistaa, että sinä näet oleellisen eron virheen oikaisemisen ja virheestä moittimisen välillä..
Minun mielestäni moitteelta näytti, mutta olkoon sitten niin kuin sanot.
Kyllästynyt kirjoitti:Tässä kohtaa minäkin "oikaisen sinun virheelliset oletuksesi" minun aikomuksistani - ja koska minä olin/olen valmis poistamaan oman virheellisen oletukseni, oletko sinä vastaavasti valmis poistamaan omat väitteesi (!) minun aikomuksistani?
Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:...Ei se silti tarkoita oikeutta esittää jonkinlaisena yleispätevänä totuutena, mitä joku toinen aikoo/on aikonut tehdä. Juuri äskenhän sinä moitit minua kun ennakoin sinun reagointiasi. Tuosta huolimatta nyt väität olevan aivan itsestäänselvää, että sinä voit ja saat kertoa mitä minä (sinun mielestäsi) olen aikonut tehdä.
Osoita minulle, miten olen moittinut! Omasta mielestäni vain oikaisin sinun virheellisen oletuksesi.
Tarkoitatko, että sinun mielestäsi moite on vain sellainen jossa sanotaan ensin: "seuraa moite"?
Kyllästynyt kirjoitti:Minun mielestäni sinä olet moittinut minua monta kertaa, ja alla sekä linkki viestiin että lainaus minulle osoittamistasi sanoista (asiayhteydestään irrotettuna, myönnän):Helmenkalastaja kirjoitti:10.1.2013 klo 12:15
... En ole missään vaatinut Psykopatologiaa "tunnustamaan tavanneensa" VQP:n!...
Ketju "Obelixista / kirjoittajien ristiidoista ym." sivu 54.
viewtopic.php?f=16&t=8132&hilit=virhe%2A+Helmenkalastaja&start=530
Mitä sinun mielestäsi tarkoittaa sana "moittia", jos huutomerkkilauseesi ei sitä ole?
Eikä tuo suinkaan ole ainoa viestisi jossa minun mielestäni selkeästi moitit.
Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Voisitko, Kyllästynyt, korjata lainaukset viimeisimmästä viestistäsi (sinun sanasi, jotka olet ilmeisesti vahingossa laittanut minun suuhuni), sillä aikaa, kun minä vastaan viestiin?
Korjasin. Kyse oli vahingosta, pahoittelen huolimattomuuttani.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Samaa mieltä. Minusta(kin) Kyllästynyt on tasa-arvoisempi kuin muut, ja oletettavasti siihen on hyvät syyt -.joita meidän ilmeisesti ei tarvitse tietää.
...
Esim. päiväkirjamateriaali.
Mikä päiväkirjamateriaali?
...
Kahvi kirjoitti:Se päiväkirjamateriaali, jota levitit senkin jälkeen, kun sinua oli (muistaakseni useasti) huomautettu moisen olevan PP:n ohjeistuksen vastaista.
Joku muu olisi tuosta saanut mahdollisesti vähintään varoituksen, todennäköisemmin bännin, mutta sinä sait jatkaa palstalla ikäänkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan - eli vaikuttaa siltä, että todellakin olet tasa-arvoisempi kuin muut.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Se päiväkirjamateriaali, jota levitit senkin jälkeen, kun sinua oli (muistaakseni useasti) huomautettu moisen olevan PP:n ohjeistuksen vastaista.
Joku muu olisi tuosta saanut mahdollisesti vähintään varoituksen, todennäköisemmin bännin, mutta sinä sait jatkaa palstalla ikäänkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan - eli vaikuttaa siltä, että todellakin olet tasa-arvoisempi kuin muut.
Sinähän itse kielsit minua kommentoimasta päiväkirjassasi ja huutomerkillä varustetulla viestillä komensit menemään muualle - ja minä menin.
Sinä olet nimitellyt minua mm. huoraksi, etkä saanut siitä minkäänlaista rangaistusta!
Kukahan se onkaan erityisasemassa ollut - ja päässyt teoistaan kuin koira veräjästä?
Kyllästynyt kirjoitti:...
Sinä olet nimitellyt minua mm. huoraksi, etkä saanut siitä minkäänlaista rangaistusta!
...
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Se päiväkirjamateriaali, jota levitit senkin jälkeen, kun sinua oli (muistaakseni useasti) huomautettu moisen olevan PP:n ohjeistuksen vastaista.
Sinähän itse kielsit minua kommentoimasta päiväkirjassasi ja huutomerkillä varustetulla viestillä komensit menemään muualle - ja minä menin.
...
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:...
...
En muista nimitelleeni sinua huoraksi.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa