Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Omasta mielestäni näen niissä eron - kohteeksi joutuessanikin.
Mutta koska sinä tuollaista väität, sinä varmaankin voit perustella väitteesi ja kertoa milloin ja kenen olen vittuilua sanonut kiusaamiseksi?
Ellet pysty tuollaisesta edes summittaista viitettä tai linkkiä antamaan, ei kannata ryhtyä väittämään sellaista tapahtuneeksi.
Ei minulla ole osoittaa esimerkkejä, vaikka mielestäni oletkin nähnyt kiusaamista tilanteissa, joissa sinulle on ilkeilty/keljuiltu - siis vittuiltu...
Ei pidä paikkaansa!
Sinulla ei ole osoittaa esimerkkejä, mutta silti olet varma, että olen väittänyt kiusaamiseksi korrektilla kielellä esitettyä kommenttia? Jos et pysty muistamaan (ja kertomaan) edes summittaisesti missä noin olen tehnyt, miten voit olla varma, että noin on tapahtunut?
Mirri kirjoitti:... Ketjuista voisi löytyä, mutten halua ryhtyä tonkimaan. Sanon sitten, jos ja kun taas huomaan sinun pitävän keljuilua/ilkeilyä kiusaamisena....
Yksi kiusaamisen muoto perättömien väitteiden levittäminen. Nyt Mirri sinä levität väitettä, jota et pysty edes suunnilleen liittämään mihinkään aiheeseen, aikaan, paikkaan tai kirjoittajaan. Täysin vailla todisteita ja perustelua, sinä silti rinta rottingilla vakuutat, että minä olen (asiallisella kielellä esitettyä) vittuilua väittänyt kiusaamiseksi!
Voi itku sinun kanssasi taas... Huomaatko itse lainkaan, kuinka näkyvää sinun antipatiasi minua kohtaan on?
Eikä sinun antipatiatunteesi varmasti lieventyneet siitä, että viimeksi eilen osoitin sinun kirjoittaneen itsesi pussiin. Silloinkin teit sen minkä aina teet, vastaat "OK" tai "jätän sinut ihmettelemään" tms. Millään ilveellä sinua ei koskaan saa myöntämään, että olet tehnyt virheen, vaan joka kerta pakenet paikalta ja jätät väitteesi kuin koira jätöksensä.
Tähän Helmenkalastaja todennäköisesti kommentoi, etten minä(kään) myönnä tekemiäni virheitä, mutta vaikka se vaikeaa on ollutkin, olen minä ainakin joskus erehtyneeni/luulleeni väärin.
Sellaistakin on tapahtunut, että olen itse luullut olleeni väärässä, mutta sitten huomannut erehtyneeni.
Mirri kirjoitti:... Sanon sitten, jos ja kun taas huomaan sinun pitävän keljuilua/ilkeilyä kiusaamisena...
Voithan sinä sanoa - ja sano ihmeessä, mutta ei tuo tee tyhjäksi nyt esittämäsi perättömän väitteen merkitystä.
Mirri kirjoitti:... Hyvä tietää sekin, että omasta mielestäsi voit ilkeillä toisille, ja sinulle saa ilkeillä takaisin - etkä pidä sellaista kiusaamisena.
Jos pysyttelee asiallisessa kielessä eikä esitä perättömiä väitteitä, silloin ei voi olla kiellettyä kirjoittaa vaikka kuinka vittumaisesti.
Eihän siitä mitään tule, jos kaikki kriittistä kirjoittamista ja vittuilua väitetään kiusaamiseksi. Keskustelu näivettyy, ja sana "kiusaaminen" kärsii inflaation.
Muistutan kuitenkin, että esimerkiksi suuruudenhulluksi nimittely, ei kuulu asialliseen ja korrektiin kielenkäyttöön.
Juu, myönnän että edellinen lauseeni on vittuilua, mutta kiusaamista se ei ole.