Psykopatologia kirjoitti:[b]Omalta kohdaltani taustalla on sellainen, että tutkin netistä niveliä varmaan toista
tuntia ja laitoin foorumille ko. linkitkin, joita (ainakin) Kyllästynyt kävi läpi - santra
taas ilmeisesti ei. - Tältä(kin) pohjalta santran vastaamattomuus tuntui asiaan
paneutuneista loukkaavalta.
trisse kirjoitti:Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:kiss kirjoitti:Sinun ivallisuutesi ja jatkuva Kirjoittajien nälviminen ovat todella alentavaa kohtelua kirjoittajaa kohtaan.
Vaikkakin tarkoitat @opettaa@ pahoitat mieliä, edes itse siitä välittämättä. Kaikki eivät ole Kyllästyneen veroisia verbaali neroja, jotkut ovat todellakin vain vilpittömiä ja huolettomia rupattelioita, sinun ei pidä aina osoittaa heille/meille halveksuntaasi.
Mikäli sinä tosiaan haluat, että täällä kirjoittaa muutkin, kuin kultturellit maailmankansalaiset.
Entä sinun huorittelusi?
Psykopatologia, sinä olet foorumin ylläpitäjä ja moderaattori, Kiss ei ole muuta kuin tavallinen rivikirjoittaja. Siinä on iso ero.
Kysymyksen tarkoitus oli siirtää keskustelu toisten synteihin. Taas kerran.
Helmenkalastaja kirjoitti:Mutta tarkoituksena oli ilmiselvästi vastauksen saamisen jälkeen julistaa Santran (eli hänen esiin tuomansa listan) olevan väärässä.
saara kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Mutta tarkoituksena oli ilmiselvästi vastauksen saamisen jälkeen julistaa Santran (eli hänen esiin tuomansa listan) olevan väärässä.
Minä puhuin asiasta jonka olin itse nähnyt ja kokenut. Sen vuoksi en tajua lainkaan, että minut leimataan. Vain minä tiedän, mikä on asian oikea laita , sanotte te "viisaammat" mitä tahansa. Kaikkein kummallisinta on, että minut pyritään leimaamaan , vaikka tiedän olevani täysin oikeassa.
Toivon että tämän asian ja lapseni oireitten vatvominen loppuu tähän.
Helmenkalastaja kirjoitti:saara kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Mutta tarkoituksena oli ilmiselvästi vastauksen saamisen jälkeen julistaa Santran (eli hänen esiin tuomansa listan) olevan väärässä.
Minä puhuin asiasta jonka olin itse nähnyt ja kokenut. Sen vuoksi en tajua lainkaan, että minut leimataan. Vain minä tiedän, mikä on asian oikea laita , sanotte te "viisaammat" mitä tahansa. Kaikkein kummallisinta on, että minut pyritään leimaamaan , vaikka tiedän olevani täysin oikeassa.
Miksi lainasit vastauksessasi minun kirjoitustani? Luuletko minun pyrkivän leimaamaan sinua tms? Minä luulin puolustavani sinun vaikenemistasi...
Helmenkalastaja kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:En minäkään saarana (tai santrana) olisi vastannut; niiden kysymysten ainoa tarkoitus tuntui olevan osoittaa saaran olevan väärässä.
Sellainen olo minulle lukijana tuli. Parempi olla hiljaa, kun itse kuitenkin tietää, miten asia oman lapsen kohdalla on.
Kyllä, kysyin koska halusin osoittaa Saaran esittämät teoriat heppoisiksi.
Onko Sinun mielestäsi jotakin kummallista tai peräti kiellettyä, että väittelyssä kumpikin osapuoli haluaa osoittaa olevansa oikeassa (ja vastapuolen väärässä)?
Ei ole. Tuossa tilanteessa kuitenkin juuri sinä halusit vääntää keskustelun väittelyksi. Eikä sinullakaan ollut muuta perustetta kuin oma (ja velanperillistesi?) synnynnäinen nivelten yliliikkuvuus ilman, että kärsisitte Santran lapsella olevasta syndroomasta. Koin sinun käytöksesi tuolloin ala-arvoiseksi.
Helmenkalastaja kirjoitti:... Eikä sinullakaan ollut muuta perustetta kuin oma (ja velanperillistesi?) synnynnäinen nivelten yliliikkuvuus...
Helmenkalastaja kirjoitti:... Eikä sinullakaan ollut muuta perustetta kuin oma (ja velanperillistesi?) synnynnäinen nivelten yliliikkuvuus ilman, että kärsisitte Santran lapsella olevasta syndroomasta. Koin sinun käytöksesi tuolloin ala-arvoiseksi.
Helmenkalastaja kirjoitti:Tiedän minä sen, että Santran lapsesta et tiedä mitään muuta kuin sen, mitä Santra on sanonut...
Helmenkalastaja kirjoitti:... Sinun kysymykseksi olivat hyökkääviä, henkilöön käyviä...
Helmenkalastaja kirjoitti:... Tuskin olisit niin aggressiivisesti tivannut, jos sinä tai sinun yliliikkuvat nivelet omaavat lapsesi kyseisestä syndroomasta kärsisitte...
Helmenkalastaja kirjoitti:... Tekemäni päätelmä oli looginen. Jos taas tästä syndroomasta yliliikkuvine nivelinenne kärsitte, miksi hyökätä toisen samasta ongelmasta kärsivän kimppuun?
Kyllästynyt kirjoitti:...Mutta vaikka sanotkin, ettet muka "väitä mitään", ainakin esität asiasi niin kuin sinä tietäisit mitä minä haluan, vaikka sinulla ei siitä voi olla minkäänlaista tietoa vaan ainoastaan oma luja uskosi omaan "tietämiseesi".
Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:... Tuskin olisit niin aggressiivisesti tivannut, jos sinä tai sinun yliliikkuvat nivelet omaavat lapsesi kyseisestä syndroomasta kärsisitte...
Mistäs sinä minun tekemisistäni tai tekemättä jättämisestäni tiedät?
Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:... Tekemäni päätelmä oli looginen. Jos taas tästä syndroomasta yliliikkuvine nivelinenne kärsitte, miksi hyökätä toisen samasta ongelmasta kärsivän kimppuun?
Enkä minä ole hyökännyt kenenkään kimppuun vaan ainoastaan pyytänyt Saaralta lisätietoja aiheesta jonka hän itse otti esille, eikä kaikki looginen tai sinun mielestäsi loogiselta näyttävä, ei ole totta.
Syy Saaran vastaamishaluttomuudelle lienee se, ettei hän(kään) halunnut myöntää epäjohdonmukaisen päättelyketjunsa tuloksen vuotavan kuin seula.
Mirri kirjoitti:Banana kirjoitti:Joskus näkee muualla, mitä itsessä.
Kerro tarkemmin.
Helmenkalastaja kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:saara kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Mutta tarkoituksena oli ilmiselvästi vastauksen saamisen jälkeen julistaa Santran (eli hänen esiin tuomansa listan) olevan väärässä.
Miksi lainasit vastauksessasi minun kirjoitustani? Luuletko minun pyrkivän leimaamaan sinua tms? Minä luulin puolustavani sinun vaikenemistasi...
Saara, ole hyvä ja poista omasta viestistäsi viittaus minun kirjoitukseeni!!!
Tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun lainaat tekstiäni aivan irrallaan omasta, sitä seuraavasta kirjoituksestasi.![]()
Tällä kertaa näyttää siltä, kuin yrittäisit ympätä minut tuohon "viisaampien" ryhmään, johon selvästi suhtaudut negatiivisesti.
Yritän muistaa vastaisuudessa olla sekaantumatta sinun sotkuihisi.
Mionä en enää jauha tätä asiaa täällä.Psykopatologia kirjoitti:Millä tavalla saara kokee itseään "leimatun"?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa