Mirri kirjoitti:Kirjoitin näin:
Olen edelleen samaa mieltä, enkä käsitä mistä sinä päättelet mielipiteeni muuttuneen. Vaieten tyytymisestä en varmaankaan ole puhunut mitään. Enkä muutenkaan ajattele tyytymisestä noin kuin sinä sanot minun ajattelevan. Olen sitä mieltä, että jos eriävän mielipiteen ilmaisu ei auta, kirjoittajan ei ole pakko alistua kohtaloonsa mielivaltaiselta tuntuvan ylläpidon/moderoinnin alaisena, vaan halutessaan hän voi häipyä muualle.
Kyllästynyt, mikähän mahtaa olla aloittamasi 'keskustelun' tavoite? Ei tarvitse vastata, muuten vain mietin.
Ihmettelen ajatteluasi ja mietin, mitä eroa
sinä näet "vaieten tyytymisellä" ja "halutessaan muualle häipymisellä", koska selkeästihän ne sinun mielestäsi ovat eri asioita.
Tai oikeastaan, sinähän alle kopiomassani viestissäsi esität ikään kuin lievempänä ratkaisuna "vaietentyytymisongelmaan", että kirjoittaja "halutessaan" häipyy muualle, vaikka noista kahdesta vaihtoehdostahan se on jyrkempi ja pitkäaikaisempi ratkaisu.
Mirri kirjoitti:Olen edelleen samaa mieltä, enkä käsitä mistä sinä päättelet mielipiteeni muuttuneen. Vaieten tyytymisestä en varmaankaan ole puhunut mitään. Enkä muutenkaan ajattele tyytymisestä noin kuin sinä sanot minun ajattelevan. Olen sitä mieltä, että jos eriävän mielipiteen ilmaisu ei auta, kirjoittajan ei ole pakko alistua kohtaloonsa mielivaltaiselta tuntuvan ylläpidon/moderoinnin alaisena, vaan halutessaan hän voi häipyä muualle...
Lihavointi minunMillä perusteella kirjoittaja "ei alistu kohtaloonsa mielivaltaiselta tuntuvan ylläpidon/moderoinnnin alaisena", jos ainoa asia mitä hän voi tehdä on "häipyä muualle"?