Psykopatologia kirjoitti:En tiedä diagnooseistasi tai niiden peruseista.
Et varmaankaan, saisit valitukset tahoilta, jos alkaisit kyseenalaistaa.
Psykopatologia kirjoitti:En tiedä diagnooseistasi tai niiden peruseista.

p-free kirjoitti:Mirri kirjoitti:
Pinja, hoitotahon on tärkeä tietää, jos psyykkinen oireilu masennuksineen ja ahdistuneisuuksineen johtuu tunne-elämän epävakaudesta; diagnoosit asetetaan ammattilaisten informoimiseksi. Täsmällisiä diagnooseja tarvitaan, jotta osataan hoitaa mahdollisimman hyvin.
Paitsi ettei epävakaata persoonallisuutta osata hoitaa kovin hyvin, kuten ei muitakaan persoonallisuushäiriöitä.
p-free kirjoitti:Pinja kirjoitti:
Onko sinulla kanssa epävakaan persoonallisuushäiriön diagnoosi?
On

p-free kirjoitti:Pinja kirjoitti:Mun kavereista trisse on ainut joka tietää, että mulla on epävakaa persoonallisuushäiriö, muille kavereilleni en ole uskaltanut kertoa häpeän takia. Tietävät minusta vain masennus ja ahdistuneisuushäiriö diagnoosit.
Juu, en minäkään sitä persoonallisuushäiriötä ole pahemmin mainostellut. Olisiko Trisse munkin kavereista ainoa joka tietää. Muut luulevat että mulla on lievähkö masennus tms. kevyemmän luokan päävika. Vanhempani toki tietävät.

trisse kirjoitti:Pinja kirjoitti:Haluaisin olla tasainen ja rauhallinen. Vaihtelevuus vituttaa.
Tasainen masennuskin voisi vituttaa.
trisse kirjoitti:Minä olen niin hullu että olen halunnut vaikuttaa epävakaammalta kuin olen. En oikein tiedä miksi. Saattoi vaikuttaa se että kouluaikainen ystäväni suosi toista ystäväänsä ja piti minua tylsänä kun olin rauhallinen.
Pinja kirjoitti:trisse kirjoitti:Minä olen niin hullu että olen halunnut vaikuttaa epävakaammalta kuin olen. En oikein tiedä miksi. Saattoi vaikuttaa se että kouluaikainen ystäväni suosi toista ystäväänsä ja piti minua tylsänä kun olin rauhallinen.
Olet ihana kaunis ihminen. Kolmen porukat ovat tytöille hankalia.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa