Kyllästynyt kirjoitti:Olen pahoillani Saara, mutten löydä yhteyttä edes sanojen/sanaparien välillä, lauseista puhumattakaan. Tarina, ja sanojen yhteys toisiinsa pitäisi aueta muillekin kuin vain sinulle itsellesi.
Kirjoittamasi osuuden pitäisi myös loppua sellaiseen vaiheeseen, että seuraavalla on edes teoreettinen mahdollisuus sitoa oma osuutensa sinun kirjoittamaasi osaan, mutta sinun tajunnanvirtatekniikkasi tekee siitä mahdotonta.
saara kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Olen pahoillani Saara, mutten löydä yhteyttä edes sanojen/sanaparien välillä, lauseista puhumattakaan. Tarina, ja sanojen yhteys toisiinsa pitäisi aueta muillekin kuin vain sinulle itsellesi.
Kirjoittamasi osuuden pitäisi myös loppua sellaiseen vaiheeseen, että seuraavalla on edes teoreettinen mahdollisuus sitoa oma osuutensa sinun kirjoittamaasi osaan, mutta sinun tajunnanvirtatekniikkasi tekee siitä mahdotonta.
ok. unohda KOKO JUTTU
Tarina vailla loppua---Kahden ja yhden yön tarinoita.
tuolla Pieni suklaapuoti, ostan Karamellikengät..
Tämä on Harjukaupungin salakäytävä- Vetää kaikista ovista!
saara kirjoitti:Näin on OPETTAJA, varmaan on paras etten sotke muiden tajunnavirtaa, ehkä poistan kirjoitukseni ettei tarvitse jatkuvasti huomautella.
Kirjoittakaa muut jotka olette etevämpiä.
kissi kirjoitti:saara kirjoitti:Näin on OPETTAJA, varmaan on paras etten sotke muiden tajunnavirtaa, ehkä poistan kirjoitukseni ettei tarvitse jatkuvasti huomautella.
En tajua, mun mielestä on ihan loogista ostaa karamellikaupasta kengät
tai Tarina vailla loppua---Kahden ja yhden yön tarinoita.
-siis kahden yön tarinat ovat vailla loppua? mitä Kylde ajattelet?
saara kirjoitti:kissi kirjoitti:saara kirjoitti:Näin on OPETTAJA, varmaan on paras etten sotke muiden tajunnavirtaa, ehkä poistan kirjoitukseni ettei tarvitse jatkuvasti huomautella.
Hän on luonut säännöt. Pitäköön tunkkinsa!
kissi kirjoitti:Lopetan kanssa, en osaa tehdä näin monimutkaisia tehtäviä. Mut kiva oli haeskella kirjojen nimiä ja lueskella mistä ne kertoo. Otin pari muistiinkin luettavikseni.
Et ei tää Kylde ihan pieleen mennyt.
Älä heittele helmiä sioille, jos et jaksa katsoa kun siat syö ne.
kissi kirjoitti:saara kirjoitti:Näin on OPETTAJA, varmaan on paras etten sotke muiden tajunnavirtaa, ehkä poistan kirjoitukseni ettei tarvitse jatkuvasti huomautella.
kissi kirjoitti:Kyllästynyt jupisi:"Sama koskee myös Kissin osuuksia; runot ovat asia erikseen ja niihin tajunnanvirtatekniikka saattaa sopia, mutta tarinaa ei noin irtonaisista sanoista voi syntyä."
Mitä höpötät runoista, ne on kaikki kirjan nimiä.
kissi kirjoitti:Se vituttaa rankasti,että sinulla on päässäsi jo valmiina tarinan runko,mistä et anna toisten tehdä omia rönsyjään. Jos se minun ja Saaran mielestä on hyvinkin oivaltavaa tai hauskaa tai siihen sopivaa tai sovitetaan väkisin,niin kelpaa meille!
Aloita mieleisesi ketju yksinään tai muiden kanssa.
Me voimme Saaran kanssa kokeilla ihan itekseen, jos enää huvittaa. Ja katsoa koska toinen suivaantuu toiseen
MENNÄÄN TOISELLE HIEKKIKSELLE LEIKKIMÄÄN.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa