Kirjallisuushaaste

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Kirjallisuushaaste

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.09.2014 22:39

Olen pahoillani Saara, mutten löydä yhteyttä edes sanojen/sanaparien välillä, lauseista puhumattakaan. Tarina, ja sanojen yhteys toisiinsa pitäisi aueta muillekin kuin vain sinulle itsellesi.

Kirjoittamasi osuuden pitäisi myös loppua sellaiseen vaiheeseen, että seuraavalla on edes teoreettinen mahdollisuus sitoa oma osuutensa sinun kirjoittamaasi osaan, mutta sinun tajunnanvirtatekniikkasi tekee siitä mahdotonta.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja saara » 14.09.2014 22:44

Kyllästynyt kirjoitti:Olen pahoillani Saara, mutten löydä yhteyttä edes sanojen/sanaparien välillä, lauseista puhumattakaan. Tarina, ja sanojen yhteys toisiinsa pitäisi aueta muillekin kuin vain sinulle itsellesi.

Kirjoittamasi osuuden pitäisi myös loppua sellaiseen vaiheeseen, että seuraavalla on edes teoreettinen mahdollisuus sitoa oma osuutensa sinun kirjoittamaasi osaan, mutta sinun tajunnanvirtatekniikkasi tekee siitä mahdotonta.

ok. unohda KOKO JUTTU
saara

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.09.2014 22:48

saara kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Olen pahoillani Saara, mutten löydä yhteyttä edes sanojen/sanaparien välillä, lauseista puhumattakaan. Tarina, ja sanojen yhteys toisiinsa pitäisi aueta muillekin kuin vain sinulle itsellesi.

ok. unohda KOKO JUTTU

Jospa selittäisit minullekin, miten nämä sanat/sanaparit liittyvät yhteen tai toisiinsa?

Tarina vailla loppua---Kahden ja yhden yön tarinoita.

tuolla Pieni suklaapuoti, ostan Karamellikengät..

Tämä on Harjukaupungin salakäytävä- Vetää kaikista ovista!

Ei tuo ole tarina, ei edes tarinan osa, eikä tuollaisesta voi tarinaa jatkaa.

Sama koskee myös Kissin osuuksia; runot ovat asia erikseen ja niihin tajunnanvirtatekniikka saattaa sopia, mutta tarinaa ei noin irtonaisista sanoista voi syntyä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja saara » 14.09.2014 22:50

Näin on OPETTAJA, varmaan on paras etten sotke muiden tajunnavirtaa, ehkä poistan kirjoitukseni ettei tarvitse jatkuvasti huomautella.
Kirjoittakaa muut jotka olette etevämpiä.
saara

ViestiKirjoittaja Kiss » 14.09.2014 22:57

.
Viimeksi muokannut Kiss päivämäärä 14.09.2014 23:04, muokattu yhteensä 1 kerran
Kiss

ViestiKirjoittaja Kiss » 14.09.2014 23:01

saara kirjoitti:Näin on OPETTAJA, varmaan on paras etten sotke muiden tajunnavirtaa, ehkä poistan kirjoitukseni ettei tarvitse jatkuvasti huomautella.

En tajua, mun mielestä on ihan loogista ostaa karamellikaupasta kengät
tai Tarina vailla loppua---Kahden ja yhden yön tarinoita.
-siis kahden yön tarinat ovat vailla loppua? mitä Kylde ajattelet?
Kiss

ViestiKirjoittaja saara » 14.09.2014 23:06

kissi kirjoitti:
saara kirjoitti:Näin on OPETTAJA, varmaan on paras etten sotke muiden tajunnavirtaa, ehkä poistan kirjoitukseni ettei tarvitse jatkuvasti huomautella.

Hän on luonut säännöt. Pitäköön tunkkinsa!
saara

ViestiKirjoittaja saara » 14.09.2014 23:10

saara kirjoitti:
kissi kirjoitti:

Hän on luonut säännöt. Pitäköön tunkkinsa!

Kissi ja sitä paitsi se oli että ostaa Suklaapuodista Karamellikengät, mutta jos ei käy, minkä sille mahtaa
Ja jos Harjukaupungin salakäytävässä Vetää kaikista ovista, ni ei sitte tartte sinne tupata!
saara

ViestiKirjoittaja Kiss » 14.09.2014 23:15

Lopetan kanssa, en osaa tehdä näin monimutkaisia tehtäviä. Mut kiva oli haeskella kirjojen nimiä ja lueskella mistä ne kertoo. Otin pari muistiinkin luettavikseni.
Et ei tää Kylde ihan pieleen mennyt.
Älä heittele helmiä sioille, jos et jaksa katsoa kun siat syö ne.
Kiss

ViestiKirjoittaja saara » 14.09.2014 23:17

kissi kirjoitti:Lopetan kanssa, en osaa tehdä näin monimutkaisia tehtäviä. Mut kiva oli haeskella kirjojen nimiä ja lueskella mistä ne kertoo. Otin pari muistiinkin luettavikseni.
Et ei tää Kylde ihan pieleen mennyt.
Älä heittele helmiä sioille, jos et jaksa katsoa kun siat syö ne.

Juuei -
saara

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.09.2014 23:39

kissi kirjoitti:

Ehkä, mutta noita irrallisia tokaisuja ei ole millään tavalla yhdistetty toisiinsa, eikä niiden välillä näytä kulkevan minkäänlaista "punaista lankaa".

PS. En edelleenkään ole sinulle Kyltsi, enkä Kyldekään.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.09.2014 23:40

Jospa aloitetaan uusi tarina:

Kun Näkymätön Öinen ratsumies Illan tullen, yön pimeten saapui Austerlitziin, Pikku Prinssi nukkui jo.
Minä lähden Yövartioon, Kertoi Pereira, Oikea velho mieheksi. Yhdeksäs kynttilä oli jo Loppuun palanut kun Mies joka vihasi naisia Tarttui tilanteeseen ja ui Joen yli puitten siimekseen nukkumaan Koiran untaan. Mutta Soturin lepo oli lyhyt ja Niin kauan kuin leirituli paloi, hän jäi Ovien ulkopuolelle. Lopulta Murtumaton linnake ja Taipumaton tahto taltuttivat Sielujen kapinan ja Minun kansani, minun rakkaani, myös Pikku Prinssi, pääsivät kaikki Pahaa pakoon Kunnian kentälle...
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kiss » 15.09.2014 19:49

Kyllästynyt jupisi:"Sama koskee myös Kissin osuuksia; runot ovat asia erikseen ja niihin tajunnanvirtatekniikka saattaa sopia, mutta tarinaa ei noin irtonaisista sanoista voi syntyä."
Mitä höpötät runoista, ne on kaikki kirjan nimiä.
Kiss

ViestiKirjoittaja Kiss » 15.09.2014 19:53

Kuva
Kiss

ViestiKirjoittaja Kiss » 15.09.2014 19:58

Kuva
Kiss

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.09.2014 20:05

kissi kirjoitti:Kyllästynyt jupisi:"Sama koskee myös Kissin osuuksia; runot ovat asia erikseen ja niihin tajunnanvirtatekniikka saattaa sopia, mutta tarinaa ei noin irtonaisista sanoista voi syntyä."
Mitä höpötät runoista, ne on kaikki kirjan nimiä.

Ei kyse ole siitä, etteivätkö ne olisi kirjojen nimiä. Tarkoitus oli kuitenkin rakentaa tarina, eikä vain luetella kirjojen nimiä pötköön.
Yksittäiset sanapari tai lauseet eivät ole tarinoita, eivät edes tarinan osia. Sinun ja Saaran luettelot eivät ole tarinaa, ne eivät muodosta minkäänlaista juonta, eikä niillä ole mitään yhtymäkohtaa toisiinsa.

Mikä tässä on epäselvää?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kiss » 15.09.2014 20:10

Se vituttaa rankasti,että sinulla on päässäsi jo valmiina tarinan runko,mistä et anna toisten tehdä omia rönsyjään. Jos se minun ja Saaran mielestä on hyvinkin oivaltavaa tai hauskaa tai siihen sopivaa tai sovitetaan väkisin,niin kelpaa meille!
Aloita mieleisesi ketju yksinään tai muiden kanssa.
Me voimme Saaran kanssa kokeilla ihan itekseen, jos enää huvittaa. Ja katsoa koska toinen suivaantuu toiseen :)

MENNÄÄN TOISELLE HIEKKIKSELLE LEIKKIMÄÄN.
Kiss

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.09.2014 20:13

Kiss,

Auttaisikohan se sinua ja Saaraa oivaltamaan mikä ero on tarinalla ja luettelolla, jos sinä ja Saara valitsisitte kumpikin minulle vaikkapa 10 kirjan nimeä, ja minä yritän saada niistä kyhättyä tarinan.

Toivon, ettei materiaaliksi anneta oppikirjoja, kuten esimerkiksi "Matematiikan taululot" tai "Lukion biologia 1 ja 2".

Kokeillaanko?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.09.2014 20:14

kissi kirjoitti:Se vituttaa rankasti,että sinulla on päässäsi jo valmiina tarinan runko,mistä et anna toisten tehdä omia rönsyjään. Jos se minun ja Saaran mielestä on hyvinkin oivaltavaa tai hauskaa tai siihen sopivaa tai sovitetaan väkisin,niin kelpaa meille!
Aloita mieleisesi ketju yksinään tai muiden kanssa.
Me voimme Saaran kanssa kokeilla ihan itekseen, jos enää huvittaa. Ja katsoa koska toinen suivaantuu toiseen :)

MENNÄÄN TOISELLE HIEKKIKSELLE LEIKKIMÄÄN.

Tottakai voitte kuljettaa tarinaa minne haluatte, ei minulla mitään valmista sabluunaa sille ole. Mutta teidän sanaluettelonne ei ole tarina vaan pelkkä lista ja luettelo sanoja tai sanapareja, joille ei ole muodostettu mitään yhteyttä toisiinsa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kiss » 15.09.2014 20:25

[quote="Kyllästynyt"]Kiss,

Auttaisikohan se sinua ja Saaraa oivaltamaan mikä ero on tarinalla ja luettelolla, jos sinä ja Saara valitsisitte kumpikin minulle vaikkapa 10 kirjan nimeä, ja minä yritän saada niistä kyhättyä tarinan.

Toivon, ettei materiaaliksi anneta oppikirjoja, kuten esimerkiksi "Matematiikan taululot" tai "Lukion biologia 1 ja 2".

Kokeillaanko?
Ei kokeilla,koska tiedän sinun osaavan tämän lajin niin hyvin.
Eikä ees huvita ruveta sun "oivaltamis oppiisi"

Sori kamu,juna meni jo.
Kiss

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko