Uhkailu

Re: Uhkailu

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.09.2014 01:43

kissi kirjoitti:PEILIKUVA:"muistuttaa virheistä, latistaa, aliarvioida, hyljeksiä, joka ikisellä tavalla olet kiusannut."

OMALLA KOHDALLANI OLEN TÖRMÄNNYT SAMAAN!

Kyllästynyt on kieltämättä hyvin älykäs,mutta se jatkuva toisten kirjoitusten latistaminen ja määrätylainen, oman etevyytensä osoittaminen, suhteessa osaamattomimpien tavallisiin kirjoituksiin, luo mielikuvan siitä:että Kyllästyneen ainoa tarkoitus olisi osoittaa se, kuinka typeriä me olemme...

Kieltämättä minua suuresti ärsyttää, kun joku ensin kohtelee minua kuin paskakasaa ja sitten valittaa etten minä ole hänen mielestään tarpeeksi ystävällinen. On myös totta, että pyrin todistamaan ja osoittamaan viestini ja antamieni tietojen pitävän paikkaansa - ja jos se kuulostaa tai näyttää oman etevyytensä osoittamiselta, olkoon sitten niin. Sitähän me kaikki teemme. Vai pitäisikö juuri minun tekeytyä (vielä) tyhmemmäksi kuin olen?

Jos (kun) joku ei pidä käytöksestäni tai kirjoituksistani, hänellä on täysi vapaus niin tehdä ja se myös kertoa - kunhan pysyy totuudessa, perustelee väitteensä ja käyttäytyy edes välttävän asiallisesti.

Kun lähdin/tulin kirjoittamaan, hain apua, neuvoja ja sitä kuuluisaa "vertaistukea". Mitään noista en saanut vaan heti ensimmäisten viestieni jälkeen kimppuuni hyökättiin arvostelemalla kirjoituksiani idiootin kirjoittamiksi ja minua saatanan tyhmäksi. Sain myös "käytännössä valmiilta psykologilta" kuulla, että lapseni ovat vesipää-idiootteja ja minä itse (piip piip).

En kuitenkaan lopettanut kirjoittamista ja lähtenyt pois, koska olen jo aikoja sitten (niin kuin olen jo monta kertaa sanonut) päättänyt, etten lähde mistään kiusaamisen takia, eikä yksikään minua kiusannut pääse teoistaan kuin koira veräjästä.

Olen myös vilpittömästi pyrkinyt auttamaan ja neuvomaan sellaisissa asioissa joista uskon tietäväni sen verran, että uskallan neuvoja tai tietoa antaa, enkä koskaan ole hyökännyt kenenkään (toisen kuin Psykopatologian kimppuun) ilman, että vastapuoli on tehnyt aloitteen. Mikään tekemäni tai sanomani ei kuitenkaan ole ollut lähellekään niin törkeää kuin se mitä minulle on sanottu ja tehty, ja jos joku odottaa tai edellyttää, että olen ystävällinen ihmiselle joka on minua törkeästi kohdellut, joutuu odottamaan kauan.
kissi kirjoitti:... Ei saa olla niin, että jos on joka tavalla fiksumpi ja koulutetumpi ja tuntee laajasti eri alojen skaalan, olisi oikeutettu tyrmäämään ja nolaamaan "huonommin pärjääviä"...

Mutta miksi sitten "saa" olla niin, että joku voi esimerkiksi tekeytyä minuksi ja kirjoittaa minun nimissäni typeryyksiä?
kissi kirjoitti:... Älä ota sitä asennetta, että vaikka sinä olet fiksu ja tiedät paremmin,niin alat osoittaa täällä tietämättömien moukkien seassa omaa erinomaisuuttasi...

Onko tuo käsky, kielto vai kehoitus? Tiedoksesi, etten ole kovin hyvä vastaanottamaan (etenkin kimppuuni käyneeltä ihmiseltä) mitään noista.
kissi kirjoitti:... Pääset helpommalla kun poistut sinne, missä sinua ja ylivertaisia mielipiteitäsi osataan arvostaa.

Sanon vielä kerran: Olen päättänyt, etten lähde karkuun ainoatakaan minua kiusaamaan ryhtynyttä, enkä koskaan anna minua kiusanneen päästä teoistaan kuin koira veräjästä.
Jos poistun, teen sen muista syistä kuin sinun käskystäsi tai kehoituksestasi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.09.2014 01:58

Peilikuva kirjoitti:Sinä olet kiero kuin korkkiruuvi, sille ei mitään voi. Luikertelet aina selityksillä karkuun...

En ole kiero vaikka sinun syytöksiäsi en vastaansanomatta nielekään ja voin päinvastoin väittää sinua kieroksi; hyökkäät tuntemattomana puskista, etkä kerro millä nimimerkillä liikkuessasi olet minuun tutustunut.
Peilikuva kirjoitti:... Latistaminen on totta kai se on suhteellinen käsite, kun sinä niin sanot :lol: eikä mikään muu ole kamalampaa kuin mitä sinulle on tapahtunut ja sanottu. Toki :lol: ...

Näköjään käsityksemme siitä mikä on kamalaa ja mikä vielä sitäkin kamalampaa eivät edes tangeeraa toisiaan. Ihmettelen kuitenkin, millä eväillä ja edellytyksillä sinä vähättelet minua ja kertomaani?
Peilikuva kirjoitti:... Kukaan ei kai oletakaan sinun pitävän jostakin henkilöstä saati kaikista lopuistakaan, mutta tarvitseeko sitä aina korostaa? ...

Korostan nyt sitä, että minä en nytkään aloittanut tätä keskustelua kiusaamisesta.
Peilikuva kirjoitti:... Kuka sinun odottaa pitävän Tristanista?...

Odottamisesta en tiedä, mutta esimerkiksi Pinja tuossa yllä tuntuisi sitä minulta edellyttävän.
Peilikuva kirjoitti:... Ei toki se ole sinun puolelta kiusaamista, jaksat vain aina ja joka käänteessä muistuttaa ihmistä itseään ja muita siitä, että hän on tehnyt virheen...

Katsopa Peilikuva ensin peiliin, ja tule sitten minulle kertomaan, että minä jaksan "joka käänteessä muistuttaa ihmistä itseään ja muita siitä, että hän on tehnyt virheen". Ehkä en ole riittävästi asiasta kertonut ja muistuttanut, koska tänäänkin Tristan ryhtyi väittämään, että minä olisin häntä kiusannut. Omista toimistaan hän ei kerro mitään - olisivatkohan ne jo päässeet unohtumaan?
Peilikuva kirjoitti:... Ja sitten ihmetellään kun isompia kuvioita ei saada sovituksi :?: Ja näitä turpakäräjiä on sentään myös käyty jo, voisiko jo kohta sanoa vuosikymmeniä :lol: :lol:

Minun osaltani asia oli sovittu, mutta ilmeisesti Tristanista ei, koska hän taas otti esille kiusaamisen ja väitti minun kiusanneen häntä - vaikka asia oli päinvastoin.
Peilikuva kirjoitti:... Ja näitä turpakäräjiä on sentään myös käyty jo, voisiko jo kohta sanoa vuosikymmeniä :lol: :lol:

Minä en tätä keskustelua aloittanut, mutten myöskään suostu siihen, että joku väittää tuollaista paskaa - vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kiss » 14.09.2014 01:58

trisse kirjoitti:
kissi kirjoitti:
trisse kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Arvasinkin, ettet muista.

12:41
Muistatko edes sitä, että perustit oman munfoorumin,
jonka pääasiallinen tarkoitus oli Psykopatologia-foorumin
kritisointi yms?

Oikeastaan muistin kyllä mutta halusin leikkiä muistamatonta ja tyhmää kun se on niin rattoisaa. Olin silloin suurimman osan aikaa kännissä ja sekaisin ja minua rääkättiin täällä pahoin (raatis & Kyllästynyt). Haluatko tosissaan alkaa puhua noista vanhoista kun on paha malka omassa silmässäsi..?

Muisteloita tuosta Trisin omasta foorumista: jätit sen ilmaan roikkumaan,avoimeksi kaikille ja kerroit julkisesti salasanat ym. ylläpitäjän ja sinun asetuksesi.

Nappasin välittömästi niiden tultua ruudulle salasanat itselleni ja suljin palstasi. Sitten annoin salasanat Kahville tai Gyverille,en muista kummalle ja keskustelimme mitä tekisimme,lopulta päätettiin tuhota se palstasi kokonaan. Koska siellä oli palstallesi rekisteröityneiden ihmisien sähköposti osoitteita ja nimiä.

Olit ihan pihalla ja välinpitämättömässä tilassasi jätit palstasi avoimeksi,KENEN TAHANSA OTTAA SE HALTUUNSA.

Voit kiittää minua siitä,OTIN SEN HALTUUNI ja että ehdin vaihtaa salasanan,enneko muut ehti ja yhdessä tuumin gyverin tai kahvin kanssa poistettiin se kokonaan. Aattele jos joku ois ollut ilkeä ja saadessaan julkiantamasi salasanat haltuunsa,alkanut levitellä nimiä ja osoitteita. No loppu hyvin,kaikki hyvin! kerroin tän jos Tris et tiennyt.

Ok. Oon varmaankin ollut paska. Mielessä kuin voin asian hyvittää..?

Et ollut paska, vaan ihan loppu. Ei ole mitään tarvetta hyvittää mitään, halusin vain kertoa, että sinusta pidetään ja yritetään auttaa missä voidaan. Olet luottamuksesi ansainnut jo. Kaikkea hyvää toivotan sinulle!
Kiss

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.09.2014 02:00

Valvojan ominaisuudessa lukitsen tämän ketjun. Psykopatologia päättää mitä hän tälle tekee.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja saara » 14.09.2014 23:25

Eikös näitä uhkailu- ja tappeluketjuja ole täällä ihan riittävästi?
Aina vaan uusia synnytetään.
saara

ViestiKirjoittaja Mirri » 14.09.2014 23:53

saara kirjoitti:Eikös näitä uhkailu- ja tappeluketjuja ole täällä ihan riittävästi?
Aina vaan uusia synnytetään.

Sinäkö et ole synnyttänyt sellaisia; aloittanut omalla näppikselläsi pahan mielesi purkamisketjuja?
Mirri

Edellinen

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet