kissi kirjoitti:PEILIKUVA:"muistuttaa virheistä, latistaa, aliarvioida, hyljeksiä, joka ikisellä tavalla olet kiusannut."
OMALLA KOHDALLANI OLEN TÖRMÄNNYT SAMAAN!
Kyllästynyt on kieltämättä hyvin älykäs,mutta se jatkuva toisten kirjoitusten latistaminen ja määrätylainen, oman etevyytensä osoittaminen, suhteessa osaamattomimpien tavallisiin kirjoituksiin, luo mielikuvan siitä:että Kyllästyneen ainoa tarkoitus olisi osoittaa se, kuinka typeriä me olemme...
Kieltämättä minua suuresti ärsyttää, kun joku ensin kohtelee minua kuin paskakasaa ja sitten valittaa etten minä ole hänen mielestään tarpeeksi ystävällinen. On myös totta, että pyrin todistamaan ja osoittamaan viestini ja antamieni tietojen pitävän paikkaansa - ja jos se kuulostaa tai näyttää oman etevyytensä osoittamiselta, olkoon sitten niin. Sitähän me kaikki teemme. Vai pitäisikö juuri minun tekeytyä (vielä) tyhmemmäksi kuin olen?
Jos (kun) joku ei pidä käytöksestäni tai kirjoituksistani, hänellä on täysi vapaus niin tehdä ja se myös kertoa - kunhan pysyy totuudessa, perustelee väitteensä ja käyttäytyy edes välttävän asiallisesti.
Kun lähdin/tulin kirjoittamaan, hain apua, neuvoja ja sitä kuuluisaa "vertaistukea". Mitään noista en saanut vaan heti ensimmäisten viestieni jälkeen kimppuuni hyökättiin arvostelemalla kirjoituksiani idiootin kirjoittamiksi ja minua saatanan tyhmäksi. Sain myös "käytännössä valmiilta psykologilta" kuulla, että lapseni ovat vesipää-idiootteja ja minä itse (piip piip).
En kuitenkaan lopettanut kirjoittamista ja lähtenyt pois, koska olen jo aikoja sitten (niin kuin olen jo monta kertaa sanonut) päättänyt, etten lähde mistään kiusaamisen takia, eikä yksikään minua kiusannut pääse teoistaan kuin koira veräjästä.
Olen myös vilpittömästi pyrkinyt auttamaan ja neuvomaan sellaisissa asioissa joista uskon tietäväni sen verran, että uskallan neuvoja tai tietoa antaa, enkä koskaan ole hyökännyt kenenkään (toisen kuin Psykopatologian kimppuun) ilman, että vastapuoli on tehnyt aloitteen. Mikään tekemäni tai sanomani ei kuitenkaan ole ollut lähellekään niin törkeää kuin se mitä minulle on sanottu ja tehty, ja jos joku odottaa tai edellyttää, että olen ystävällinen ihmiselle joka on minua törkeästi kohdellut, joutuu odottamaan kauan.
kissi kirjoitti:... Ei saa olla niin, että jos on joka tavalla fiksumpi ja koulutetumpi ja tuntee laajasti eri alojen skaalan, olisi oikeutettu tyrmäämään ja nolaamaan "huonommin pärjääviä"...
Mutta miksi sitten "saa" olla niin, että joku voi esimerkiksi tekeytyä minuksi ja kirjoittaa minun nimissäni typeryyksiä?
kissi kirjoitti:... Älä ota sitä asennetta, että vaikka sinä olet fiksu ja tiedät paremmin,niin alat osoittaa täällä tietämättömien moukkien seassa omaa erinomaisuuttasi...
Onko tuo käsky, kielto vai kehoitus? Tiedoksesi, etten ole kovin hyvä vastaanottamaan (etenkin kimppuuni käyneeltä ihmiseltä) mitään noista.
kissi kirjoitti:... Pääset helpommalla kun poistut sinne, missä sinua ja ylivertaisia mielipiteitäsi osataan arvostaa.
Sanon vielä kerran: Olen päättänyt, etten lähde karkuun ainoatakaan minua kiusaamaan ryhtynyttä, enkä koskaan anna minua kiusanneen päästä teoistaan kuin koira veräjästä.
Jos poistun, teen sen muista syistä kuin sinun käskystäsi tai kehoituksestasi.