Uhkailu

Uhkailu

ViestiKirjoittaja Anni » 13.09.2014 03:03

"vittu jos vielä kerrankin kiusaat vielä saaraa kyllä räiskyy."

: ))

Minä: "Annapa olla viimeinen kerta, kun uhkailet."
Anni

Re: Uhkailu

ViestiKirjoittaja Anni » 13.09.2014 03:06

YP ei tietenkään puutu, kun puolena MINÄ.
Anni

ViestiKirjoittaja Mirri » 13.09.2014 07:55

Anni kirjoitti:YP ei tietenkään puutu, kun puolena MINÄ.

Nimimerkistäsi päätellen SINÄ olet uusi ja tuore kirjoittaja täällä, joten mistä luulet tietäväsi tuollaisen asian?
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 13.09.2014 10:03

Uhkailut täällä eivät pääsääntöisesti ole oikeita uhkauksia vaan jonkinlaisen
uhkauksen sanamuooon puettuja harmin tai suuttumuksen ilmaisuja, jotka
on osoitettu (tuntemattomalle) nimimerkille. Silti niissä on ikävä kaiku.

Vain minua on uhkailtu oikeasti.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 13.09.2014 10:21

Perjantai-iltana (eilen) ja lauantain vastaisena yönä minua ilahdutti foorumin
vilkas meininki, mikä muistutti joitain aiempia keskusteluita muilla foorumeilla.

Valitettavasti viestintä kuitenkin meni sekavaksi ja villin lännen tyyliseksi.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 13.09.2014 10:59

Olisikohan kyseessä ollut kapakkatappelu, ainakin näytti porukalla nujakoimiselta.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 13.09.2014 12:28

Arvasinkin, ettet muista.

12:41
Muistatko edes sitä, että perustit oman munfoorumin,
jonka pääasiallinen tarkoitus oli Psykopatologia-foorumin
kritisointi yms?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja saara » 13.09.2014 16:39

Pinja kirjoitti:
Anni kirjoitti:"vittu jos vielä kerrankin kiusaat vielä saaraa kyllä räiskyy."

: ))

ANNI:: "Annapa olla viimeinen kerta, kun uhkailet."

¨
saara kirjoitti:
Anna sinä Anni olla viimeinen kerta kun syytät minua olemattoman"ystäväsi" kiusaamisesta!

No voi. Intohimolla ja sairaudella on vain pieni rajansa, HOITAJA AMMATTILAINEN.
Anni

Ei tuolla ole mitään tekemistä todellisen uhkailun kanssa.Joku anonyymi kirjoittaa toiselle anonyymille"muka" uhkauksen?? Onko Annin henkeä, persoonaa tai fyysistä tai henkistä olemusta muka uhattu ? Sanallisesti esitetty , ei sisällä uhkaa. Sinä Anni puolestasi olet jakanut täällä jonkun henkilön puhelinnumeroa. Väität ettet ole sinä.Onko sinulla valtuudet tuohon?Toinen vaihtoehto on, että valehtelet. Uskottavuutesi on täällä jo mennyt muutenkin.

kERROHAN ANNI KUKALIE, MIKSI OIKEASTAAN TULIT TÄNNE?
Kiusaamaan ja herättämään eripuraa`? Muutahan et tähän asti ole tehnyt.
saara

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 13.09.2014 21:11

Minä en ole sinua kiusannut koskaan, ikinä, milloinkaan. Koita nyt vihdoin lopettaa tuo paskanjauhaminen.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja saara » 13.09.2014 21:13

täysin tyhjänpäiväistä jaskan pauhantaa koko ketju.
saara

ViestiKirjoittaja Kiss » 13.09.2014 23:18

trisse kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Arvasinkin, ettet muista.

12:41
Muistatko edes sitä, että perustit oman munfoorumin,
jonka pääasiallinen tarkoitus oli Psykopatologia-foorumin
kritisointi yms?

Oikeastaan muistin kyllä mutta halusin leikkiä muistamatonta ja tyhmää kun se on niin rattoisaa. Olin silloin suurimman osan aikaa kännissä ja sekaisin ja minua rääkättiin täällä pahoin (raatis & Kyllästynyt). Haluatko tosissaan alkaa puhua noista vanhoista kun on paha malka omassa silmässäsi..?

Muisteloita tuosta Trisin omasta foorumista: jätit sen ilmaan roikkumaan,avoimeksi kaikille ja kerroit julkisesti salasanat ym. ylläpitäjän ja sinun asetuksesi.

Nappasin välittömästi niiden tultua ruudulle salasanat itselleni ja suljin palstasi. Sitten annoin salasanat Kahville tai Gyverille,en muista kummalle ja keskustelimme mitä tekisimme,lopulta päätettiin tuhota se palstasi kokonaan. Koska siellä oli palstallesi rekisteröityneiden ihmisien sähköposti osoitteita ja nimiä.

Olit ihan pihalla ja välinpitämättömässä tilassasi jätit palstasi avoimeksi,KENEN TAHANSA OTTAA SE HALTUUNSA.

Voit kiittää minua siitä,OTIN SEN HALTUUNI ja että ehdin vaihtaa salasanan,enneko muut ehti ja yhdessä tuumin gyverin tai kahvin kanssa poistettiin se kokonaan. Aattele jos joku ois ollut ilkeä ja saadessaan julkiantamasi salasanat haltuunsa,alkanut levitellä nimiä ja osoitteita. No loppu hyvin,kaikki hyvin! kerroin tän jos Tris et tiennyt.
Viimeksi muokannut Kiss päivämäärä 13.09.2014 23:38, muokattu yhteensä 1 kerran
Kiss

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 13.09.2014 23:31

trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Minä en ole sinua kiusannut koskaan, ikinä, milloinkaan. Koita nyt vihdoin lopettaa tuo paskanjauhaminen.

Niin. Mielipide on kuin persereikä - jokaisella on sellainen!

Kyse ei ole mielipiteestä, vaan todellisuudessa tapahtuneesta (tai pikemminkin tapahtumatta jääneestä) asiasta.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 13.09.2014 23:34

Yllä Gyver oli poistaja.

Ko. trissen palsta ei ole sama kuin esiin tuomani mun.foorumi,
joka eli vain vajaa kaksi vuorokautta.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kiss » 13.09.2014 23:39

Psykopatologia kirjoitti:Yllä Gyver oli poistaja.

Ko. trissen palsta ei ole sama kuin esiin tuomani mun.foorumi,
joka eli vain vajaa kaksi vuorokautta.

Eiku hei,mikäs se Trisin ylläpitämän palstan nimi olikaan,muistatko sinä?

Muokattu ymmärrettävämmäksi.
Kiss

ViestiKirjoittaja Pinja » 13.09.2014 23:49

Psykopatologia syytät törkeästi trisseä, joka on ollut tapahtumahetkellä psykoottisessa/alkoholin aiheuttamassa sekavuustilassa. Et voi katsoa hänen loukanneen itseäsi, jos hän on ollut syyntakeeton tapahtumahetkillä.
Pinja

ViestiKirjoittaja Peilikuva » 14.09.2014 00:02

Kyllästynyt kirjoitti:Minä en ole sinua kiusannut koskaan, ikinä, milloinkaan. Koita nyt vihdoin lopettaa tuo paskanjauhaminen.

Kyllä sinä olet. Vuosi tolkulla jaksanut muistuttaa virheistä, latistaa, aliarvioida, hyljeksiä, joka ikisellä tavalla olet kiusannut.
Kyllä sinä olet kiusannut, älä yritä sitä muuksi muuttaa vaikka kiusaaminen onkin nyt niin tapetilla, eikä ole niin hyväksyttävää kuin 2000 luvun alussa.
"korjaus vuosilukuun."
Peilikuva

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.09.2014 00:34

Peilikuva kirjoitti:

Kyllä sinä olet. Vuosi tolkulla jaksanut muistuttaa virheistä, latistaa, aliarvioida, hyljeksiä, joka ikisellä tavalla olet kiusannut...

Mistä virheistä sinä puhut?
Jos tarkoitat sitä, että olen puhunut Tristanin harjoittamasta kiusaamisesta, ei ole kiusaamista kertoa kiusaamisesta.

Latistaminen on suhteellinen käsite, enkä ole sanonut mitään sellaista mikä olisi latistavampaa kuin se mitä minulle on sanottu. Aliarvioimistakaan en ole tehnyt, vaan olen päinvastoin yliarvioinut hänen tahtonsa, halunsa ja kykynsä toimia aikuisen ja itsestään vastuun kantavan aikuisen tavoin.

Hyljeksiminen voi pitää paikkaansakin, mutta mielestäni ei voi millään kohtuudella edellyttää, että minun tulisi vähääkään pitää ihmisestä joka on kohdellut minua siten kuin Tristan.
Eikä hyljeksiminenkään ole kiusaamista - ei ainakaan silloin kun hyljeksittävä on itse hyökännyt (väitetyn) hyljeksijän kimppuun.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kiss » 14.09.2014 00:37

PEILIKUVA:"muistuttaa virheistä, latistaa, aliarvioida, hyljeksiä, joka ikisellä tavalla olet kiusannut."

OMALLA KOHDALLANI OLEN TÖRMÄNNYT SAMAAN!

Kyllästynyt on kieltämättä hyvin älykäs,mutta se jatkuva toisten kirjoitusten latistaminen ja määrätylainen, oman etevyytensä osoittaminen, suhteessa osaamattomimpien tavallisiin kirjoituksiin, luo mielikuvan siitä:että Kyllästyneen ainoa tarkoitus olisi osoittaa se, kuinka typeriä me olemme.

Ei saa olla niin, että jos on joka tavalla fiksumpi ja koulutetumpi ja tuntee laajasti eri alojen skaalan, olisi oikeutettu tyrmäämään ja nolaamaan "huonommin pärjääviä"

Kyllästynyt :
Mikäli tämä palsta ei jaksa sinua kiinnostaa,tyhmine ihmisineen niin mene sinne missä tietotaitoasi osataan arvostaa ja keskustele vertaistesi kanssa.
Älä ota sitä asennetta, että vaikka sinä olet fiksu ja tiedät paremmin,niin alat osoittaa täällä tietämättömien moukkien seassa omaa erinomaisuuttasi.

Pääset helpommalla kun poistut sinne, missä sinua ja ylivertaisia mielipiteitäsi osataan arvostaa.
Kiss

ViestiKirjoittaja Pinja » 14.09.2014 00:41

arvostan kissiä enemmän kuin Kyllästynyttä.
Pinja

ViestiKirjoittaja Peilikuva » 14.09.2014 01:13

Kyllästynyt kirjoitti:
Peilikuva kirjoitti:

Kyllä sinä olet. Vuosi tolkulla jaksanut muistuttaa virheistä, latistaa, aliarvioida, hyljeksiä, joka ikisellä tavalla olet kiusannut...

Mistä virheistä sinä puhut?
Jos tarkoitat sitä, että olen puhunut Tristanin harjoittamasta kiusaamisesta, ei ole kiusaamista kertoa kiusaamisesta.

Latistaminen on suhteellinen käsite, enkä ole sanonut mitään sellaista mikä olisi latistavampaa kuin se mitä minulle on sanottu. Aliarvioimistakaan en ole tehnyt, vaan olen päinvastoin yliarvioinut hänen tahtonsa, halunsa ja kykynsä toimia aikuisen ja itsestään vastuun kantavan aikuisen tavoin.

Hyljeksiminen voi pitää paikkaansakin, mutta mielestäni ei voi millään kohtuudella edellyttää, että minun tulisi vähääkään pitää ihmisestä joka on kohdellut minua siten kuin Tristan.
Eikä hyljeksiminenkään ole kiusaamista - ei ainakaan silloin kun hyljeksittävä on itse hyökännyt (väitetyn) hyljeksijän kimppuun.

Sinä olet kiero kuin korkkiruuvi, sille ei mitään voi. Luikertelet aina selityksillä karkuun.

Latistaminen on totta kai se on suhteellinen käsite, kun sinä niin sanot :lol: eikä mikään muu ole kamalampaa kuin mitä sinulle on tapahtunut ja sanottu. Toki :lol:
Kukaan ei kai oletakaan sinun pitävän jostakin henkilöstä saati kaikista lopuistakaan, mutta tarvitseeko sitä aina korostaa? Miksi oletat muiden noin ajattelevan?
Kuka sinun odottaa pitävän Tristanista?

Ei toki se ole sinun puolelta kiusaamista, jaksat vain aina ja joka käänteessä muistuttaa ihmistä itseään ja muita siitä, että hän on tehnyt virheen.

Ja sitten ihmetellään kun isompia kuvioita ei saada sovituksi :?: Ja näitä turpakäräjiä on sentään myös käyty jo, voisiko jo kohta sanoa vuosikymmeniä :lol: :lol:
Peilikuva

Seuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet