Anni kirjoitti:YP ei tietenkään puutu, kun puolena MINÄ.

Anni kirjoitti:"vittu jos vielä kerrankin kiusaat vielä saaraa kyllä räiskyy."
: ))
ANNI:: "Annapa olla viimeinen kerta, kun uhkailet."
trisse kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Arvasinkin, ettet muista.
12:41
Muistatko edes sitä, että perustit oman munfoorumin,
jonka pääasiallinen tarkoitus oli Psykopatologia-foorumin
kritisointi yms?
Oikeastaan muistin kyllä mutta halusin leikkiä muistamatonta ja tyhmää kun se on niin rattoisaa. Olin silloin suurimman osan aikaa kännissä ja sekaisin ja minua rääkättiin täällä pahoin (raatis & Kyllästynyt). Haluatko tosissaan alkaa puhua noista vanhoista kun on paha malka omassa silmässäsi..?
trisse kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Minä en ole sinua kiusannut koskaan, ikinä, milloinkaan. Koita nyt vihdoin lopettaa tuo paskanjauhaminen.
Niin. Mielipide on kuin persereikä - jokaisella on sellainen!
Psykopatologia kirjoitti:Yllä Gyver oli poistaja.
Ko. trissen palsta ei ole sama kuin esiin tuomani mun.foorumi,
joka eli vain vajaa kaksi vuorokautta.
Kyllästynyt kirjoitti:Minä en ole sinua kiusannut koskaan, ikinä, milloinkaan. Koita nyt vihdoin lopettaa tuo paskanjauhaminen.
Peilikuva kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Minä en ole sinua kiusannut koskaan, ikinä, milloinkaan. Koita nyt vihdoin lopettaa tuo paskanjauhaminen.
Kyllä sinä olet. Vuosi tolkulla jaksanut muistuttaa virheistä, latistaa, aliarvioida, hyljeksiä, joka ikisellä tavalla olet kiusannut...
Kyllästynyt kirjoitti:Peilikuva kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Minä en ole sinua kiusannut koskaan, ikinä, milloinkaan. Koita nyt vihdoin lopettaa tuo paskanjauhaminen.
Kyllä sinä olet. Vuosi tolkulla jaksanut muistuttaa virheistä, latistaa, aliarvioida, hyljeksiä, joka ikisellä tavalla olet kiusannut...
Mistä virheistä sinä puhut?
Jos tarkoitat sitä, että olen puhunut Tristanin harjoittamasta kiusaamisesta, ei ole kiusaamista kertoa kiusaamisesta.
Latistaminen on suhteellinen käsite, enkä ole sanonut mitään sellaista mikä olisi latistavampaa kuin se mitä minulle on sanottu. Aliarvioimistakaan en ole tehnyt, vaan olen päinvastoin yliarvioinut hänen tahtonsa, halunsa ja kykynsä toimia aikuisen ja itsestään vastuun kantavan aikuisen tavoin.
Hyljeksiminen voi pitää paikkaansakin, mutta mielestäni ei voi millään kohtuudella edellyttää, että minun tulisi vähääkään pitää ihmisestä joka on kohdellut minua siten kuin Tristan.
Eikä hyljeksiminenkään ole kiusaamista - ei ainakaan silloin kun hyljeksittävä on itse hyökännyt (väitetyn) hyljeksijän kimppuun.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa