saara kirjoitti:Minä tsemppaisin muuten, mutta PP. kielsi kommentoimasta sinulle!
trisse kirjoitti:Varo ettet jää koukkuun bentsoihin (temestaan). Sitten vasta iskeekin paha olo kun lääkkeet loppuvat (I have been there..)
Pinja kirjoitti:Sairauden tilani on huonontunut. Olen huomattavan masentunut ja ahdistunut päivästä toiseen. Tilani huonontui viime bannin seurauksena, koska siitä asti olo on ollut huonompi, vaikka olen jo antanutkin anteeksi PP tekemänsä mokan. Itkuisuutta ei enää ole ollut, jäljelle on jäänyt huono masentunut ja ahdistunut olotila. Otin silloin niillä tienoin, kun tapahtuma sattui kolmena iltana itkuisuuteen temestaa, ne kolme iltaa olivat oikein hyvät temestan takia, olin toimeliaampi kuin vuosiin, sitten vaikutuksen lähdettyä olen ollut maassa.
Psykopatologia kirjoitti:Pinja kirjoitti:Sairauden tilani on huonontunut. Olen huomattavan masentunut ja ahdistunut päivästä toiseen. Tilani huonontui viime bannin seurauksena, koska siitä asti olo on ollut huonompi, vaikka olen jo antanutkin anteeksi PP tekemänsä mokan. Itkuisuutta ei enää ole ollut, jäljelle on jäänyt huono masentunut ja ahdistunut olotila. Otin silloin niillä tienoin, kun tapahtuma sattui kolmena iltana itkuisuuteen temestaa, ne kolme iltaa olivat oikein hyvät temestan takia, olin toimeliaampi kuin vuosiin, sitten vaikutuksen lähdettyä olen ollut maassa.
Koska?
Ei olon huonous välttämättä kuvasta psyykkisen organisaation hataruutta.
Esimerkiksi masennuksen muuttuminen (hypo)maaniseksi merkitsee psyykkisen organisaation heikentymistä,
vaikka henkilön psyykkiset tuntemukset olisivat paremmat.
trisse kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Pinja kirjoitti:Sairauden tilani on huonontunut. Olen huomattavan masentunut ja ahdistunut päivästä toiseen. Tilani huonontui viime bannin seurauksena, koska siitä asti olo on ollut huonompi, vaikka olen jo antanutkin anteeksi PP tekemänsä mokan. Itkuisuutta ei enää ole ollut, jäljelle on jäänyt huono masentunut ja ahdistunut olotila. Otin silloin niillä tienoin, kun tapahtuma sattui kolmena iltana itkuisuuteen temestaa, ne kolme iltaa olivat oikein hyvät temestan takia, olin toimeliaampi kuin vuosiin, sitten vaikutuksen lähdettyä olen ollut maassa.
Koska?
Ei olon huonous välttämättä kuvasta psyykkisen organisaation hataruutta.
Esimerkiksi masennuksen muuttuminen (hypo)maaniseksi merkitsee psyykkisen organisaation heikentymistä,
vaikka henkilön psyykkiset tuntemukset olisivat paremmat.
Tuotako tarkoitit kun aikanaan kirjoitit minulle ettei minulla ole mitään syytäkään voida hyvin?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa