Sairaudentilani huonontunut

Sairaudentilani huonontunut

ViestiKirjoittaja Pinja » 12.09.2014 15:49

Sairauden tilani on huonontunut. Olen huomattavan masentunut ja ahdistunut päivästä toiseen. Tilani huonontui viime bannin seurauksena, koska siitä asti olo on ollut huonompi, vaikka olen jo antanutkin anteeksi PP tekemänsä mokan. Itkuisuutta ei enää ole ollut, jäljelle on jäänyt huono masentunut ja ahdistunut olotila. Otin silloin niillä tienoin, kun tapahtuma sattui kolmena iltana itkuisuuteen temestaa, ne kolme iltaa olivat oikein hyvät temestan takia, olin toimeliaampi kuin vuosiin, sitten vaikutuksen lähdettyä olen ollut maassa.
Pinja

Re: Sairaudentilani huonontunut

ViestiKirjoittaja saara » 12.09.2014 16:55

Minä tsemppaisin muuten, mutta PP. kielsi kommentoimasta sinulle!
saara

ViestiKirjoittaja Pinja » 12.09.2014 17:05

saara kirjoitti:Minä tsemppaisin muuten, mutta PP. kielsi kommentoimasta sinulle!

Ei hän tsemppamista ole sinulta kieltänyt. Hän tarkoitti toisenlaista komentoisiasi, kun et ole kommentoinut minulle juurikaa muuta kuin tuolla edellä mainitulla tavalla. Minä uskon, että PP on kieltänyt sinua kommentoimasta, kun on huomannut etten vastaa sinulle.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 12.09.2014 17:31

trisse kirjoitti:Varo ettet jää koukkuun bentsoihin (temestaan). Sitten vasta iskeekin paha olo kun lääkkeet loppuvat (I have been there..)

En aio käyttää niitä kuin ihan hätätilanteessa, jos vointi ei tästä ala parantua mietin jotakin masennuslääkitystä, kun niissä ei samantapaista riippuvaisuutta voi syntyä.
Pinja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.09.2014 18:52

Pinja kirjoitti:Sairauden tilani on huonontunut. Olen huomattavan masentunut ja ahdistunut päivästä toiseen. Tilani huonontui viime bannin seurauksena, koska siitä asti olo on ollut huonompi, vaikka olen jo antanutkin anteeksi PP tekemänsä mokan. Itkuisuutta ei enää ole ollut, jäljelle on jäänyt huono masentunut ja ahdistunut olotila. Otin silloin niillä tienoin, kun tapahtuma sattui kolmena iltana itkuisuuteen temestaa, ne kolme iltaa olivat oikein hyvät temestan takia, olin toimeliaampi kuin vuosiin, sitten vaikutuksen lähdettyä olen ollut maassa.

Koska?

Ei olon huonous välttämättä kuvasta psyykkisen organisaation hataruutta.

Esimerkiksi masennuksen muuttuminen (hypo)maaniseksi merkitsee psyykkisen organisaation heikentymistä,
vaikka henkilön psyykkiset tuntemukset olisivat paremmat.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Pinja » 12.09.2014 19:19

Psykopatologia kirjoitti:
Pinja kirjoitti:Sairauden tilani on huonontunut. Olen huomattavan masentunut ja ahdistunut päivästä toiseen. Tilani huonontui viime bannin seurauksena, koska siitä asti olo on ollut huonompi, vaikka olen jo antanutkin anteeksi PP tekemänsä mokan. Itkuisuutta ei enää ole ollut, jäljelle on jäänyt huono masentunut ja ahdistunut olotila. Otin silloin niillä tienoin, kun tapahtuma sattui kolmena iltana itkuisuuteen temestaa, ne kolme iltaa olivat oikein hyvät temestan takia, olin toimeliaampi kuin vuosiin, sitten vaikutuksen lähdettyä olen ollut maassa.

Koska?

Esimerkiksi masennuksen muuttuminen (hypo)maaniseksi merkitsee psyykkisen organisaation heikentymistä,

Minulla oli masennus ja ahdistuneisuus aika hyvin kurissa lääkitykselläni (koin vain hyvin harvakseltaan (usein en ollenkaan) masentunutta ja ahdistunutta oloa, nyt koen jatkuvasti; koko päiväisesti), bannilajista asti olen kokenut masennusta ja ahdistusta, tämä lääkitys mikä minulla on ei enää siihen tehoa. Tuo koska tarkoittaa sitä, että epäilen lisääntyneen masentuneisuuden ja ahdistuneisuuden olleen minulle koituneen bannilajista johtuneen tuskatilan jatkumo; sovimme PP sinun kanssa jo sen bannausmokan, joten en syyllistä sinua tuon sopimisen jälkeen asiasta. Voisi sanoa, että se bannijuttu laukaisi minussa masennuksen ja ahdistuneisuuden. Syytä en osaa sanoa miten voi käydä näin, että asia on sovittu ja minä tiedän ettei sinulla ollut tarkoitus aiheuttaa mitä koin ja silti masennuin ja ahdistuin. Ehkä johtuen epävakaasta persoonallisuushäiriöstä psyykeessäni on koko ajan tunnettava hatara olo, jonkinlainen huono olo; en tarkoita tässä yhteydessä masennus ja ahdistus vaan heikkouden olo.
Pinja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.09.2014 22:30

trisse kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:

Koska?

Tuotako tarkoitit kun aikanaan kirjoitit minulle ettei minulla ole mitään syytäkään voida hyvin?

En ehkä spesifisti.

Luultavasti olen tarkoittanut sitä, että hyvä olo tulee mm. henkisestä tasapainosta yms. sekä omista
saavutuksista, joista voi olla ylpeä yms.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet