PP

Re: PP

ViestiKirjoittaja saara » 05.09.2014 22:13

Pinja kirjoitti:
saara kirjoitti:
Pinja kirjoitti:Ei minun tarvitse piilotella pahaa oloani. Sinulle pahaoloni vaikuttaa olevan pelkkä sana pahaolo, minulle se on tunne. Voinhan puhua pahasta olostani saamatta huomiota siihen, mutta yleensä ottaen, jos toinen voi huonosti muut piristävät ja kokevat vastuukseen tuoda parempi mieli, minulle se on hakemisen arvoinen hakiessani sitä oikealla syyllä eli todellisella pahalla ololla niin kuin nyt on ollut. Eipä vain taida riittää embaattisia ihmisiä palstalta. Minä haluaisin, että sitä huomiota tuodaan minulle ettei tarvitsisi itse hakea, mutta se on käytännössä mahdotonta.

Huomionhakuisuutesi ei ole enää tervettä.
Pinja, meidänkö pitäisi tuntea pahaa oloa sinun huonovointisuudestasi johon sinä itse olet syyllinen:Osaatko mennä edes kerran itseesi ja ottaa vastuun omista teoistasi yrittämättä kaataa aina syytä muitten niskaan?

EN OLE SYYLLINEN HUONOVOINTISUUTEENI: PSYKOTERAEUTTINI SELITTI MIKSI MINULLE KÄVI NÄIN KUIN KÄVI, ETTÄ VIELÄKIN TUNNEN PAHAA OLOA. OTIN NIIN JÄRKYTTÄVÄNÄ SAAMANI PYSYVÄN PORTTIKIELLON, JONKA SEURAUKSENA VAIKKA TIEDÄN ETTEI PSYKOPATOLOGIA TIENNYT MITÄ TEKSTISSÄ LUKEE JA ETTÄ HÄN EI OLLUT TARKOITTANUT SITÄ PYVYÄKSI, EN OLE TOIPUNUT JÄRKYTYKSESTÄ SEN TAKIA, KOSKA JÄRKYTYS OLI NIIN SUURI ETTEI SIITÄ MEINAA PÄÄSTÄ YLI.

JOTEN PIDÄ ISO SUUSI KIINNI, KUN ET YMMÄRRÄ PSYKOLOGIASTA PASKAAKAAN.

ÄLÄPÄ PINJA HUUDA MULLE PURKAAKSESI PAHAA OLOASI,MINÄ EN OLE SIIHEN MILLÄÄN TAVALLA SYYPÄÄ.
Viimeksi muokannut saara päivämäärä 05.09.2014 22:19, muokattu yhteensä 1 kerran
saara

ViestiKirjoittaja Pinja » 05.09.2014 22:16

saara kirjoitti:
Pinja kirjoitti:
saara kirjoitti:
Pinja kirjoitti:Ei minun tarvitse piilotella pahaa oloani. Sinulle pahaoloni vaikuttaa olevan pelkkä sana pahaolo, minulle se on tunne. Voinhan puhua pahasta olostani saamatta huomiota siihen, mutta yleensä ottaen, jos toinen voi huonosti muut piristävät ja kokevat vastuukseen tuoda parempi mieli, minulle se on hakemisen arvoinen hakiessani sitä oikealla syyllä eli todellisella pahalla ololla niin kuin nyt on ollut. Eipä vain taida riittää embaattisia ihmisiä palstalta. Minä haluaisin, että sitä huomiota tuodaan minulle ettei tarvitsisi itse hakea, mutta se on käytännössä mahdotonta.

Pinja, meidänkö pitäisi tuntea pahaa oloa sinun huonovointisuudestasi johon sinä itse olet syyllinen:Osaatko mennä edes kerran itseesi ja ottaa vastuun omista teoistasi yrittämättä kaataa aina syytä muitten niskaan?

EN OLE SYYLLINEN HUONOVOINTISUUTEENI: PSYKOTERAEUTTINI SELITTI MIKSI MINULLE KÄVI NÄIN KUIN KÄVI, ETTÄ VIELÄKIN TUNNEN PAHAA OLOA. OTIN NIIN JÄRKYTTÄVÄNÄ SAAMANI PYSYVÄN PORTTIKIELLON, JONKA SEURAUKSENA VAIKKA TIEDÄN ETTEI PSYKOPATOLOGIA TIENNYT MITÄ TEKSTISSÄ LUKEE JA ETTÄ HÄN EI OLLUT TARKOITTANUT SITÄ PYVYÄKSI, EN OLE TOIPUNUT JÄRKYTYKSESTÄ SEN TAKIA, KOSKA JÄRKYTYS OLI NIIN SUURI ETTEI SIITÄ MEINAA PÄÄSTÄ YLI.

ÄLÄPÄ PINJA HUUDA MULLE PURKAAKSESI PAHAA OLOASI,MINÄ EN OLER SIIHEN MILLÄÄN TAVALLA SYYPÄÄ.

ET OLEKAAN!
Pinja

ViestiKirjoittaja Mirri » 05.09.2014 22:17

Pinja kirjoitti:
saara kirjoitti:

Pinja, noin on kuin sanoit: et sinä ole syyllinen huonovointisuuteesi.

Mielestäni tuumaustauon paikka meillä kaikilla hyvää tarkoittavilla ja vertaistuellisilla palstakirjoittajilla: miten ymmärrettäisiin, ettei kyseessä ole minkäänlainen syyllisyys?
En ymmärrä miksi pitää ryhtyä syyttämään ketään hänen psyykkisestä pahasta olostaan; eiväthän nämä ole syyllisyyskysymyksiä - kuten eivät mt-ongelmat yleensä.
Mirri

ViestiKirjoittaja saara » 05.09.2014 22:24

Joo minä en ainakaan jaksa tämän itsekeskeisen, huomionhakuisen persoonan kanssa vaihtaa sanaakaan.
saara

ViestiKirjoittaja Pinja » 05.09.2014 22:31

saara kirjoitti:Joo minä en ainakaan jaksa tämän itsekeskeisen, huomionhakuisen persoonan kanssa vaihtaa sanaakaan.

Sinä et hae huomiota, kun saat sitä muutenkin.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 05.09.2014 23:05

Tekis mieli ottaa nyt illalla yksi temesta, huomenna rankka kilpailupäivä. Ajattelin, että ottaisin huomenna kanssa yhden temestan ettei pahaolo yllätä areenalla.
Pinja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 05.09.2014 23:13

Hyvä(t) ajatukset! - Huomenna on jännät paikat.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 05.09.2014 23:14

saara kirjoitti:Joo minä en ainakaan jaksa tämän itsekeskeisen, huomionhakuisen persoonan kanssa vaihtaa sanaakaan.

Aivan kuin sinun tarvitsisi jaksaa kirjoittaa ja keskustella tällä foorumilla. Tuskin sinua täällä kukaan tai mikään vaatii jaksamaan, joten se jaksamisestasi.
Mirri

ViestiKirjoittaja saara » 05.09.2014 23:35

Mirri kirjoitti:

Aivan kuin sinun tarvitsisi jaksaa kirjoittaa ja keskustella tällä foorumilla. Tuskin sinua täällä kukaan tai mikään vaatii jaksamaan, joten se jaksamisestasi.

Mirri kiitos empatiastasi. En tosin ymmärrä hyökkäyksiäsi, mutta mt-.ihmisillehän kaikki on sallittua.Mikset sano vaan suoraan , että tuskin sua kukaan täällä kaipaa: Liiankin tuttua minulle.

Ja mitä tuohon jaksamiseen tulee, minun ei todellakaan tarvitse jaksaa mitään enemmän kuin pääkoppa kestää.
saara

ViestiKirjoittaja saara » 05.09.2014 23:39

Mirri. Jaksatko sinä jatkuvaa paskakaatoa? jos jaksat, olet kai yli-ihminen-
saara

ViestiKirjoittaja Kiss » 05.09.2014 23:48

Minulle on epäselvää, miksei Pinja/untuva saa olla esillä niin paljon kuin tuntee tarvetta. Häntä syytetään huomionhakuisuudesta, mutta mitä siitä? Mahtuuhan tänne aloituksia ja muuta esilläolon tarvetta? Antaa toisen kirjoitaa, eihän se ole keneltäkään pois? Jos Pinja haluaa täällä huomiota, niin kaipa hän sitä tarviaa? Pelkkä ajatuskin siitä, että hänet bannattiin pysyvästi, sai toisen panikoimaan. Ettekö voisi hyväksyä hänet, miksi osoitatte mieltä huomionhakuisuudestaan? Eihän siinä ole mitään tolkkua!
Kiss

ViestiKirjoittaja Pinja » 06.09.2014 00:06

kissi kirjoitti:Minulle on epäselvää, miksei Pinja/untuva saa olla esillä niin paljon kuin tuntee tarvetta. Häntä syytetään huomionhakuisuudesta, mutta mitä siitä? Mahtuuhan tänne aloituksia ja muuta esilläolon tarvetta? Antaa toisen kirjoitaa, eihän se ole keneltäkään pois? Jos Pinja haluaa täällä huomiota, niin kaipa hän sitä tarviaa? Pelkkä ajatuskin siitä, että hänet bannattiin pysyvästi, sai toisen panikoimaan. Ettekö voisi hyväksyä hänet, miksi osoitatte mieltä huomionhakuisuudestaan? Eihän siinä ole mitään tolkkua!

kissi, mä rakastan sua ;)
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 06.09.2014 00:08

Psykopatologia kirjoitti:Hyvä(t) ajatukset! - Huomenna on jännät paikat.

Kiitos! Ostin tänään geishalevyn, jonka aion syödä linja-automatkalla, saan suklaasta hyviä ajatuksia.
Pinja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 06.09.2014 00:14

Mutta ei kai yksi levy riitä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 06.09.2014 00:16

saara kirjoitti:Mirri. Jaksatko sinä jatkuvaa paskakaatoa? jos jaksat, olet kai yli-ihminen-

Varoitan sinua toistamiseen. Sinun on turha levitellä joka paikkaan tyhjiä viestejäsi.
Anna muiden olla rauhassa.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 06.09.2014 00:28

saara kirjoitti:
Pinja kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:En ole tiennyt, millaisena viesti näkyy kunkin kriminellin omalla näytöllä.

Et taida ottaa mitään osaa siihen, että miltä minusta tuntui ja tuntuu edelleen. Luulenpa ettet ymmärrä tekoasi.

Pinja, itsehän sinä tässä töpeksit, mutta PP.kin kiusaa sinua tietäen herkyytesi joten pata kattilaa,,,, jne.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 06.09.2014 00:32

kissi kirjoitti:Minulle on epäselvää, miksei Pinja/untuva saa olla esillä niin paljon kuin tuntee tarvetta. Häntä syytetään huomionhakuisuudesta, mutta mitä siitä? Mahtuuhan tänne aloituksia ja muuta esilläolon tarvetta? Antaa toisen kirjoitaa, eihän se ole keneltäkään pois? Jos Pinja haluaa täällä huomiota, niin kaipa hän sitä tarviaa? Pelkkä ajatuskin siitä, että hänet bannattiin pysyvästi, sai toisen panikoimaan. Ettekö voisi hyväksyä hänet, miksi osoitatte mieltä huomionhakuisuudestaan? Eihän siinä ole mitään tolkkua!

On se toisilta pois kun joku manipuloi koko palstaa huomionhakuisuudellaan ja vielä syyttelee muita omasta kurjasta olostaan.

Kyllä minä Pinjan hyväksyn ja ymmärrän, että hänellä on paha olo, mutten hyväksy sitä, että hän hölmöilee hakemalla huomiota keinoilla jotka loukkaavat toisia palstalaisia.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja saara » 06.09.2014 01:44

,
Viimeksi muokannut saara päivämäärä 06.09.2014 17:42, muokattu yhteensä 2 kertaa
saara

ViestiKirjoittaja saara » 06.09.2014 02:50

.
Viimeksi muokannut saara päivämäärä 06.09.2014 17:44, muokattu yhteensä 1 kerran
saara

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 06.09.2014 11:33

Pari päivää sitten toitotit, että hyväksyt Pinjan kaikkineen yms.
Nyt esität vastakkaista.

Sinun tehtäväsi foorumilla ei ole riitojen lietsominen tai sen
kysyminen, mitä muut ajattelevat jostain kirjoittajasta.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet