Pinja kirjoitti:saara kirjoitti:Pinja kirjoitti:Ei minun tarvitse piilotella pahaa oloani. Sinulle pahaoloni vaikuttaa olevan pelkkä sana pahaolo, minulle se on tunne. Voinhan puhua pahasta olostani saamatta huomiota siihen, mutta yleensä ottaen, jos toinen voi huonosti muut piristävät ja kokevat vastuukseen tuoda parempi mieli, minulle se on hakemisen arvoinen hakiessani sitä oikealla syyllä eli todellisella pahalla ololla niin kuin nyt on ollut. Eipä vain taida riittää embaattisia ihmisiä palstalta. Minä haluaisin, että sitä huomiota tuodaan minulle ettei tarvitsisi itse hakea, mutta se on käytännössä mahdotonta.
Huomionhakuisuutesi ei ole enää tervettä.
Pinja, meidänkö pitäisi tuntea pahaa oloa sinun huonovointisuudestasi johon sinä itse olet syyllinen:Osaatko mennä edes kerran itseesi ja ottaa vastuun omista teoistasi yrittämättä kaataa aina syytä muitten niskaan?
EN OLE SYYLLINEN HUONOVOINTISUUTEENI: PSYKOTERAEUTTINI SELITTI MIKSI MINULLE KÄVI NÄIN KUIN KÄVI, ETTÄ VIELÄKIN TUNNEN PAHAA OLOA. OTIN NIIN JÄRKYTTÄVÄNÄ SAAMANI PYSYVÄN PORTTIKIELLON, JONKA SEURAUKSENA VAIKKA TIEDÄN ETTEI PSYKOPATOLOGIA TIENNYT MITÄ TEKSTISSÄ LUKEE JA ETTÄ HÄN EI OLLUT TARKOITTANUT SITÄ PYVYÄKSI, EN OLE TOIPUNUT JÄRKYTYKSESTÄ SEN TAKIA, KOSKA JÄRKYTYS OLI NIIN SUURI ETTEI SIITÄ MEINAA PÄÄSTÄ YLI.
JOTEN PIDÄ ISO SUUSI KIINNI, KUN ET YMMÄRRÄ PSYKOLOGIASTA PASKAAKAAN.
ÄLÄPÄ PINJA HUUDA MULLE PURKAAKSESI PAHAA OLOASI,MINÄ EN OLE SIIHEN MILLÄÄN TAVALLA SYYPÄÄ.