Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, jos tosissani tuntisin sinua kohtaan antipatiaa, tuskin olisin kirjoittanut tuollaista viestiä pilke silmäkulmassa...
Oliko sen tarkoitus olla hauska tai huvittava?
Mirri kirjoitti:... Niinpä edelleen väitän, etten tunne sinua kohtaan antipatiaa...
Voithan sinä väittää ja saathan sinä tuntea.
Mirri kirjoitti:... Sairas ja kieroutunut huumorintajuni on toinen juttu, mutten mahda sille mitään...
"Huumorintajusi" täytyy olla niin kiero, ettei sitä näe kuin korkkiruuvin läpi, koska minä en ole edes huomannut sen olemassaoloa.
Mirri kirjoitti:... Ajattelen monia asioita eri tavalla kuin sinä, ja olen kanssasi usein eri mieltä - napit vastakkain niin sanotusti - muttei se tarkoita antipatiaa sinua kohtaan. Asiat ovat asioita ja sillä siisti; niin asian näen. En ymmärrä miksi asiallisista erimielisyyksistä pitäisi tehdä kirjoittajien välisiä antipatioita.
Kyllä minä ainakin tunnen antipatiaa joitakin ihmisiä kohtaan. En sitä rupea kieltämään, mutta yritän silti toimia niin, ettei se vaikuttaisi tekemisiini valvojana.
Tavallisin syy tuntemaani antipatiaan on se, että he ovat joskus kimppuuni käyneet - ja jotkut ovat "aktiivisesti tyhmiä", eikä minun kärsivällisyyteni riitä vääntämään asioita ratakiskosta.