Muutokset palstan tyylissä

Re: Muutokset palstan tyylissä

ViestiKirjoittaja saara » 29.08.2014 22:30

Kyllästynyt kirjoitti:
saara kirjoitti:Saara kirjoitti;
Kerro minulle ensin millä tavalla kirjoitukseni on aliarvoinut PP.n ammattitaitoa tai estänyt hänern ammatiharjoittamustaan? Näytä ne kohdat joissa niin sanon!
Jospa sinä kyllästynyt moderaattorin ominaisuudessa poistat ko " loukkaavat " tekstit ettei kenenkään tarvitse yöuniaan niitten takia menettää!

Kyseinen viestisi on nenäsi eteen kannettu jo useaan kertaan.

Periaatteesta en poista tekstejä jotka kirjoittajan itsensä kuuluu poistaa.

En minä noita lainauksia osaa poistaa, niitähän on ketju täynnä.
saara

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.08.2014 22:31

Mirri kirjoitti:
Huolieilinen kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:En vähääkään.

Olen joskus miettinyt, miten sinut saisi tyytyväiseksi.

Toivottavasti et ole menettänyt yöuniasi ratkaisemattoman ongelman edessä.

(Tämä oli ilkeä ja pahansuopa kommentti; myönnän syyllisyyteni saman tien. :twisted: )

Ja sinä vielä väität, ettet muka tunne minua kohtaan antipatiaa...
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Pinja » 29.08.2014 22:31

saara kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Kerro minulle ensin millä tavalla kirjoitukseni on aliarvoinut PP.n ammattitaitoa tai estänyt hänern ammatiharjoittamustaan? Näytä ne kohdat joissa niin sanon!
Jospa sinä kyllästynyt moderaattorin ominaisuudessa poistat ko " loukkaavat " tekstit ettei kenenkään tarvitse yöuniaan niitten takia menettää!

Voit poistaa itse kirjoittamasi alkuperäisen. Joku kuitenkin saattaa lukea foorumia meidän jälkeen.
Viimeksi muokannut Pinja päivämäärä 29.08.2014 22:31, muokattu yhteensä 1 kerran
Pinja

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 29.08.2014 22:31

Mirri kirjoitti:Toivottavasti et ole menettänyt yöuniasi ratkaisemattoman ongelman edessä.

(Tämä oli ilkeä ja pahansuopa kommentti; myönnän syyllisyyteni saman tien. :twisted: )

Olen menettänyt yöuneni ihan muista syistä.

No eikä ollut Mirri :ugeek:
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.08.2014 22:31

saara kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Minä voin poistaa ne, mutta sinun pitää poistaa alkuperäinen väitteesi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja saara » 29.08.2014 22:32

Kyllä tämä lipsahdus nyt myrkyn lykkäsi.
saara

ViestiKirjoittaja Pinja » 29.08.2014 22:34

saara kirjoitti:Kyllä tämä lipsahdus nyt myrkyn lykkäsi.

Joku taho ymmärtää viestin väärin.
Pinja

ViestiKirjoittaja Mirri » 29.08.2014 22:39

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, kerro tarkemmin; mitä tuollaista ei ole koskaan tapahtunut eikä sanottu?

Tätä:

saara kirjoitti:--- poistettu by Kyllästynyt --- Ylläpidolta odottaisi hieman harkintaa julkisilla kannanotoillaan.[/color][/b]

Onko tässä osiossa nyt tarkoitus edelleenkin pohtia jokun nimeltämainitun asioita, ylläpito mukana??
Lihavointi ja väri minun

Ahaa...?
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 29.08.2014 22:44

22:44
Eivät ko. epätarkkuudet minua niinkään loukkaa tai vahingoita; kyse on periaatteesta:
fakta-luontoisten asioiden pitäisi olla totta. Tai jos esittää jotain arvioita tms,
tulisi esittää myös perustelut; ei vain syytöksiä vaan myös mahdollisia vastakkaisia
näkökantoja ja ao. konteksti.

Eihän esimerkiksi Rädystäkään tuoda esiin perättömiä tietoja tai jos tuodaan,
ne korjataan.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja saara » 29.08.2014 22:45

Pinja kirjoitti:
saara kirjoitti:Kyllä tämä lipsahdus nyt myrkyn lykkäsi.

Joku taho ymmärtää viestin väärin.

Aina joku taho ymmärtää väärin, siitähän ne suurimmat riidat usein muodostuvat. Minä erehdyin sanomaan ajattelemattomasti ja nyt siitä puhutaan varmaan vielä ensi viikollakin.
saara

ViestiKirjoittaja Kiss » 29.08.2014 22:49

Tuskin puhutaan, mieleen jää vain se, että sinä et koskaan suostunut tajuamaan samaa kuin Pinja.
Kiss

ViestiKirjoittaja saara » 29.08.2014 22:49

Psykopatologia kirjoitti:22:44
Eivät ko. epätarkkuudet minua niinkään loukkaa tai vahingoita; kyse on periaatteesta:
fakta-luontoisten asioiden pitäisi olla totta. Tai jos esittää jotain arvioita tms,
tulisi esittää myös perustelut; ei vain syytöksiä vaan myös mahdollisia vastakkaisia
näkökantoja ja ao. konteksti.

Eihän esimerkiksi Rädystäkään tuoda esiin perättömiä tietoja tai jos tuodaan,
ne korjataan.

Joo minä olen syyllinen ilman puolusteluja,
Voitaisko PP nyt julistaa asia loppuunkäsitellyksi . Poistin kirjoittamani perättömän lausunnon. Rauha ??
Viimeksi muokannut saara päivämäärä 29.08.2014 22:51, muokattu yhteensä 1 kerran
saara

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 29.08.2014 22:50

Kyllä minun puolestani.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja saara » 29.08.2014 22:51

Voimme siis siirtyä eteenpäin.
saara

ViestiKirjoittaja Mirri » 29.08.2014 22:53

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Huolieilinen kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:En vähääkään.

Olen joskus miettinyt, miten sinut saisi tyytyväiseksi.

Toivottavasti et ole menettänyt yöuniasi ratkaisemattoman ongelman edessä.

Ja sinä vielä väität, ettet muka tunne minua kohtaan antipatiaa...

Kyllästynyt, jos tosissani tuntisin sinua kohtaan antipatiaa, tuskin olisin kirjoittanut tuollaista viestiä pilke silmäkulmassa. Niinpä edelleen väitän, etten tunne sinua kohtaan antipatiaa.
Sairas ja kieroutunut huumorintajuni on toinen juttu, mutten mahda sille mitään. Huumorintajunikaan kaikessa kieroutuneisuudessaan ei kuitenkaan ole sinua vastaan.

Ajattelen monia asioita eri tavalla kuin sinä, ja olen kanssasi usein eri mieltä - napit vastakkain niin sanotusti - muttei se tarkoita antipatiaa sinua kohtaan. Asiat ovat asioita ja sillä siisti; niin asian näen. En ymmärrä miksi asiallisista erimielisyyksistä pitäisi tehdä kirjoittajien välisiä antipatioita.
Mirri

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 29.08.2014 23:10

Tästä ketjustahan tuli elävä esimerkki havaitsemastani ilmiöstä, kunnon demonstraatio :shock: :roll: 8-)
Ketjun aloittajana annan luvan poistaa tämän ketjun - tai jättää poistamatta, jos siltä tuntuu.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Mirri » 29.08.2014 23:13

trisse kirjoitti:En ole huomannut kymmenen yhteisen vuotemme aikana sinussa kieroa huumorintajua. Pikemminkin olet tosikko.

Noin voi olla.
Mirri

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 29.08.2014 23:15

trisse kirjoitti:En ole huomannut kymmenen yhteisen vuotemme aikana sinussa kieroa huumorintajua. Pikemminkin olet tosikko.

Sinä sentään "psykedeelikko".
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.08.2014 23:24

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, jos tosissani tuntisin sinua kohtaan antipatiaa, tuskin olisin kirjoittanut tuollaista viestiä pilke silmäkulmassa...

Oliko sen tarkoitus olla hauska tai huvittava?
Mirri kirjoitti:... Niinpä edelleen väitän, etten tunne sinua kohtaan antipatiaa...

Voithan sinä väittää ja saathan sinä tuntea.
Mirri kirjoitti:... Sairas ja kieroutunut huumorintajuni on toinen juttu, mutten mahda sille mitään...

"Huumorintajusi" täytyy olla niin kiero, ettei sitä näe kuin korkkiruuvin läpi, koska minä en ole edes huomannut sen olemassaoloa.
Mirri kirjoitti:... Ajattelen monia asioita eri tavalla kuin sinä, ja olen kanssasi usein eri mieltä - napit vastakkain niin sanotusti - muttei se tarkoita antipatiaa sinua kohtaan. Asiat ovat asioita ja sillä siisti; niin asian näen. En ymmärrä miksi asiallisista erimielisyyksistä pitäisi tehdä kirjoittajien välisiä antipatioita.

Kyllä minä ainakin tunnen antipatiaa joitakin ihmisiä kohtaan. En sitä rupea kieltämään, mutta yritän silti toimia niin, ettei se vaikuttaisi tekemisiini valvojana.

Tavallisin syy tuntemaani antipatiaan on se, että he ovat joskus kimppuuni käyneet - ja jotkut ovat "aktiivisesti tyhmiä", eikä minun kärsivällisyyteni riitä vääntämään asioita ratakiskosta.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja saara » 29.08.2014 23:30

Helmenkalastaja kirjoitti:Tästä ketjustahan tuli elävä esimerkki havaitsemastani ilmiöstä, kunnon demonstraatio :shock: :roll: 8-)
Ketjun aloittajana annan luvan poistaa tämän ketjun - tai jättää poistamatta, jos siltä tuntuu.

Helmis, sinun valtuutesi päättyivät ketjun harhailuihin 8-) :lol:
saara

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä ja ajankohtaista