Psykopatologia kirjoitti:Minusta em. "tyylissä" on (ollut) kyse enemmän villistä lännestä kuin vessanpöntöstä.
Psykopatologia kirjoitti:Minusta em. "tyylissä" on (ollut) kyse enemmän villistä lännestä kuin vessanpöntöstä.

kissi kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Minusta em. "tyylissä" on (ollut) kyse enemmän villistä lännestä kuin vessanpöntöstä.
Aivan, minä tulin tänne elokuun alusta. Siitä asti ovat minua kiussanneet. Palatkaa entisiin tapoihinne, ettei tarvia hävetä kun palstan taso laskee laskemistaan, senkin pölhö Santra!
Psykopatologia kirjoitti:kissi kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Minusta em. "tyylissä" on (ollut) kyse enemmän villistä lännestä kuin vessanpöntöstä.
Aivan, minä tulin tänne elokuun alusta. Siitä asti ovat minua kiussanneet. Palatkaa entisiin tapoihinne, ettei tarvia hävetä kun palstan taso laskee laskemistaan, senkin pölhö Santra!
Otetaanpa rauhallisesti. Ei kukaan sinua ole kiussannut.
Psykopatologia kirjoitti:kissi kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Minusta em. "tyylissä" on (ollut) kyse enemmän villistä lännestä kuin vessanpöntöstä.
Otetaanpa rauhallisesti. Ei kukaan sinua ole kiussannut.
Psykopatologia kirjoitti:On sinulla ollu yksi oivallinen viestikin näkemis-ketjussa, ehkä myös kaupunkisuunnittelussa.
kissi kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:On sinulla ollu yksi oivallinen viestikin näkemis-ketjussa, ehkä myös kaupunkisuunnittelussa.
Se näkemis ketjun juttu olikin jännä, onneksi vastasit siihen, pohdin sitä, enkä olisi osannut vastata oikein.
kissi kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Minusta em. "tyylissä" on (ollut) kyse enemmän villistä lännestä kuin vessanpöntöstä.
saara kirjoitti:kissi kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Minusta em. "tyylissä" on (ollut) kyse enemmän villistä lännestä kuin vessanpöntöstä.
Minä en tunne teidän historiaanne enkä kissin merkillistä huumorintajua. Jos minua haukutaan pölhöksi julkisesti täällä, en katso sen olevan millään tavalla huumoria.
Sen minkä olen kissi sinulle kirjoittanut, on ollut vastausta sinun harjoittamaasi"foorumiterrorismiin"
Syystä, jota en käsitä, olet alkanut minulle ilkeillä ja vihjailla milloin mitäkin, kuten viimeksi eilen kun väitit minun olevan Gad.
Vittuilusi jatkui vaikka GAD itse kirjoitti sinulle vastineen. Mikä sinua vaivaa nainen?
Miksi pidät minua jonkinmoisena kaatopaikkana? Näinkö käsittelet kaikkia uudempia täällä?
Vai onko rakoja rakkaudessa`? Vai onko sitä edes?
Sanoit että PP hoitaa poistamisen ja sensuroinnin. Kukahan sinut hoitaisi?
kissi kirjoitti:Pertti, siitä "näkemisketjusta,"
älä nolaa mua, se ajatus syntyi vahingossa itsekkin ajattelin "mitä hitsiä nyt kirjoitin" ja mietin ja mietin.
kissi kirjoitti:Saara
"Sanoit että PP hoitaa poistamisen ja sensuroinnin. Kukahan sinut hoitaisi?"
-----------------
No Pertti hoitaa, on hoitanut jo vuosikausia ja olen ylpeä kaikesta mitä olen oppinut, kun toinen on jaksanut kädestäpitäen selittää. Minä olen sellainen , että opin opettamalla mielelläni, en niinkään itsekseen.
saara kirjoitti:kissi kirjoitti:Saara
"Sanoit että PP hoitaa poistamisen ja sensuroinnin. Kukahan sinut hoitaisi?"
-----------------
No Pertti hoitaa, on hoitanut jo vuosikausia ja olen ylpeä kaikesta mitä olen oppinut, kun toinen on jaksanut kädestäpitäen selittää. Minä olen sellainen , että opin opettamalla mielelläni, en niinkään itsekseen.
Olet todella outo
Helmenkalastaja kirjoitti:Varmaan kaikki kissin vuosia tunteneet ymmärsivät tuon olleen vain leikkiä. Toisaalta täällä on nyt "uusiakin" (?).
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa