Muutokset palstan tyylissä

Re: Muutokset palstan tyylissä

ViestiKirjoittaja Pinja » 28.08.2014 21:26

Minä pidän foorumin tason tasokkaana.
Pinja

ViestiKirjoittaja Kiss » 28.08.2014 21:44

Psykopatologia kirjoitti:Minusta em. "tyylissä" on (ollut) kyse enemmän villistä lännestä kuin vessanpöntöstä.

Aivan, minä tulin tänne elokuun alusta. Siitä asti ovat minua kiussanneet. Palatkaa entisiin tapoihinne, ettei tarvia hävetä kun palstan taso laskee laskemistaan, senkin pölhö Santra!
Kiss

ViestiKirjoittaja Mirri » 28.08.2014 22:01

Psykopatologia kirjoitti:Minusta em. "tyylissä" on (ollut) kyse enemmän villistä lännestä kuin vessanpöntöstä.

Ok. Luulen vessanpönttötyylin olevan villiin länteen verrattuna paremman.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 28.08.2014 22:09

kissi kirjoitti:

Aivan, minä tulin tänne elokuun alusta. Siitä asti ovat minua kiussanneet. Palatkaa entisiin tapoihinne, ettei tarvia hävetä kun palstan taso laskee laskemistaan, senkin pölhö Santra!

Otetaanpa rauhallisesti. Ei kukaan sinua ole kiussannut.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Pinja » 28.08.2014 22:18

Psykopatologia kirjoitti:
kissi kirjoitti:

Ei kissiä ole kukaan kiusannut.
Pinja

ViestiKirjoittaja Kiss » 28.08.2014 22:27

Psykopatologia kirjoitti:
kissi kirjoitti:

Voi ...ei tosiaan ole, tuo oli vaan höpötystä.
Kiss

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 28.08.2014 22:30

Varmaan kaikki kissin vuosia tunteneet ymmärsivät tuon olleen vain leikkiä. Toisaalta täällä on nyt "uusiakin" (?).
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 28.08.2014 22:31

On sinulla ollu yksi oivallinen viestikin näkemis-ketjussa, ehkä myös kaupunkisuunnittelussa.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kiss » 28.08.2014 22:32

Helmis:
En tiedä miksi Pertti sanoi noin, kaippa mun pitäisis puhua asiaa, eikä hauskuuttaa itteään omilla jutuilla, jotka joku voi olla tajuamatta.
Kiss

ViestiKirjoittaja Kiss » 28.08.2014 22:35

Psykopatologia kirjoitti:On sinulla ollu yksi oivallinen viestikin näkemis-ketjussa, ehkä myös kaupunkisuunnittelussa.

Se näkemis ketjun juttu olikin jännä, onneksi vastasit siihen, pohdin sitä, enkä olisi osannut vastata oikein.
Kiss

ViestiKirjoittaja Pinja » 28.08.2014 22:35

Mua on kiusattu täällä.
Pinja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 28.08.2014 22:42

kissi kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:On sinulla ollu yksi oivallinen viestikin näkemis-ketjussa, ehkä myös kaupunkisuunnittelussa.

Se näkemis ketjun juttu olikin jännä, onneksi vastasit siihen, pohdin sitä, enkä olisi osannut vastata oikein.

Eihän kukaan muu tajunnut. Kannattaako sinunkaan heittää helmiä sijoille?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja saara » 28.08.2014 22:43

kissi kirjoitti:

Minä en tunne teidän historiaanne enkä kissin merkillistä huumorintajua. Jos minua haukutaan pölhöksi julkisesti täällä, en katso sen olevan millään tavalla huumoria.
Sen minkä olen kissi sinulle kirjoittanut, on ollut vastausta sinun harjoittamaasi"foorumiterrorismiin"

Syystä, jota en käsitä, olet alkanut minulle ilkeillä ja vihjailla milloin mitäkin, kuten viimeksi eilen kun väitit minun olevan Gad.
Vittuilusi jatkui vaikka GAD itse kirjoitti sinulle vastineen. Mikä sinua vaivaa nainen?
Miksi pidät minua jonkinmoisena kaatopaikkana? Näinkö käsittelet kaikkia uudempia täällä?
Vai onko rakoja rakkaudessa`? Vai onko sitä edes?
Sanoit että PP hoitaa poistamisen ja sensuroinnin. Kukahan sinut hoitaisi?
saara

ViestiKirjoittaja Pinja » 28.08.2014 22:44

saara kirjoitti:
kissi kirjoitti:

Minä en tunne teidän historiaanne enkä kissin merkillistä huumorintajua. Jos minua haukutaan pölhöksi julkisesti täällä, en katso sen olevan millään tavalla huumoria.
Sen minkä olen kissi sinulle kirjoittanut, on ollut vastausta sinun harjoittamaasi"foorumiterrorismiin"

Syystä, jota en käsitä, olet alkanut minulle ilkeillä ja vihjailla milloin mitäkin, kuten viimeksi eilen kun väitit minun olevan Gad.
Vittuilusi jatkui vaikka GAD itse kirjoitti sinulle vastineen. Mikä sinua vaivaa nainen?
Miksi pidät minua jonkinmoisena kaatopaikkana? Näinkö käsittelet kaikkia uudempia täällä?
Vai onko rakoja rakkaudessa`? Vai onko sitä edes?
Sanoit että PP hoitaa poistamisen ja sensuroinnin. Kukahan sinut hoitaisi?

PP.
Pinja

ViestiKirjoittaja Kiss » 28.08.2014 22:47

Pertti, siitä "näkemisketjusta,"
älä nolaa mua, se ajatus syntyi vahingossa itsekkin ajattelin "mitä hitsiä nyt kirjoitin" ja mietin ja mietin.
Kiss

ViestiKirjoittaja Pinja » 28.08.2014 22:48

kissi kirjoitti:Pertti, siitä "näkemisketjusta,"
älä nolaa mua, se ajatus syntyi vahingossa itsekkin ajattelin "mitä hitsiä nyt kirjoitin" ja mietin ja mietin.

Hän nolasi sinua jo.
Pinja

ViestiKirjoittaja Kiss » 28.08.2014 22:50

Saara
"Sanoit että PP hoitaa poistamisen ja sensuroinnin. Kukahan sinut hoitaisi?"
-----------------
No Pertti hoitaa, on hoitanut jo vuosikausia ja olen ylpeä kaikesta mitä olen oppinut, kun toinen on jaksanut kädestäpitäen selittää. Minä olen sellainen , että opin opettamalla mielelläni, en niinkään itsekseen.
Kiss

ViestiKirjoittaja saara » 28.08.2014 22:59

kissi kirjoitti:Saara
-----------------
No Pertti hoitaa, on hoitanut jo vuosikausia ja olen ylpeä kaikesta mitä olen oppinut, kun toinen on jaksanut kädestäpitäen selittää. Minä olen sellainen , että opin opettamalla mielelläni, en niinkään itsekseen.

Olet todella outo
saara

ViestiKirjoittaja Pinja » 28.08.2014 22:59

saara kirjoitti:
kissi kirjoitti:Saara
-----------------

Olet todella outo

ei hän ole ole outo
Pinja

ViestiKirjoittaja Golden flower » 28.08.2014 23:12

Helmenkalastaja kirjoitti:Varmaan kaikki kissin vuosia tunteneet ymmärsivät tuon olleen vain leikkiä. Toisaalta täällä on nyt "uusiakin" (?).

Mitä tarkoitat "uusiakin" ilmaisulla?

Minua häiritsee eniten kuka kukin on spekulointi. Ja sellainen toisten kustannuksella tapahtuva, omaan tyydytykseen tähtäävä kirjoittelu.
Golden flower

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä ja ajankohtaista