Kadonneen identiteetin metsästys

Re: Kadonneen identiteetin metsästys

ViestiKirjoittaja saara » 27.08.2014 22:52

GAD kirjoitti:
saara kirjoitti:GAD kissi tekee tuon kiusatakseen minua. Suuttui kun nostin metelin Pinjan viestistä missä se kehoitti kaikkia lopettamaan lääkkeet! Sen jälkeen kissi on ollut minulle tosi ilkeä, vaikkeiedes millään tavalla minua tunne eikä asia häntä millään tavalla koskettanut. Nuo väitteet että olen muka joku feikki ovat täysin tyhjästä nyhjästyjä, Minä olin ensin täällä santra muutin nikkini saaraksi kun santra nikki "jumiutui" jonnekkin bittiavaruuteen.
Olen pahoillani kissin käytöksestä

Hei! Kiitos pahoittelusta, tosin sinun ei kuulu olla pahoillaan kenenkään muun käytösestä, jokainen ns.vastaa itse itsestään. Kiitos kuitenkin. Me "tunnemme" kyllä, siis Kis ja minä, toisemme jo vuosien takaa, joten ihmettelin senkin vuoksi moista juttua. Siis tätä että sinä olisit minä ja minä sinä. Heh, ei todellakaan.

Kiitos kun kerroit mistä moinen mahtaisi johtua, siis tämä "identiteettijude".

Olen joskus Tukarilla aikoinani ottanut oikein ns. yhteen muutamien henkilöiden kanssa, siis silloin vuonna kivi ja kirves, siinä on sanansäilä heilunut, puolin ja toisin. Ja huh, olen ollut avoliitossa entisen psykoterapeuttini kanssa, siihenköhän tässä nyt viitattiin............jaa, en tiedä kun kis/kissi ym. ei sitten kirjoitellut sen kummosemmin.... Ja toki olen tehnyt elämässäni erehdyksiä, virheitä, kukapa ei olisi...

Minä en tunne teidän yhteistä historiaanne. Mikä on mennyttä se on eikä sitä kannata sen kummemmin miettiä. Tämmöisellä foorumilla tilanteet riistäytyvät äkkiä ja lopulta ei enää tiedetä kuka ketäkin ja mistä syytrtää, kunhan vaan tapellaan_:)
Minä olen melko kärsivällinen enkä ala herkäsi tappelemaan, mutta jos minusta aletaan puhua puuta heinää, puolustaudun.
Sinulle gad hyvää syksyä ja talven odottelua!
Viimeksi muokannut saara päivämäärä 27.08.2014 22:55, muokattu yhteensä 1 kerran
saara

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 27.08.2014 22:54

saara kirjoitti:minä en tunne teidän yhteistä historiaanne.

Hyvä. Kusisit hunajaa, vähintään, jos tietäisit.
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja Beth II » 27.08.2014 22:55

saara kirjoitti:http://en.wikipedia.org/wiki/Edgar_Allan_Poe
Vaikuttaa älykkäämmältä ja tasokkaammalta kun googlaa wikipediasta pitkiä engl. kielisiä kirjoituksia, joita kukaan ei jaksa lukea :geek: 8-)

Oletko sinä ihan varma että olet vanhusten kanssa tekemisissa? Voi parat vanhukset...No ainakin tiedän sitten milloin sinä olet töissä - silloin kun oot runsaimillaan täällä..kertomassa jurskuja resurssipulasta :arrow:

Ei sulla edes ollut kykyä yhdistää Petrelin keksusteluun, voi parat vanhukset..
Viimeksi muokannut Beth II päivämäärä 27.08.2014 22:58, muokattu yhteensä 1 kerran
Beth II

ViestiKirjoittaja saara » 27.08.2014 22:56

Huolieilinen kirjoitti:
saara kirjoitti:minä en tunne teidän yhteistä historiaanne.

Hyvä. Kusisit hunajaa, vähintään, jos tietäisit.

Sinä senkin retäle :lol:
saara

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 27.08.2014 22:57

Nyt menen kuselle, koska mieheni ei kestokatetroi minua.
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja saara » 27.08.2014 23:01

Beth II kirjoitti:
Vaikuttaa älykkäämmältä ja tasokkaammalta kun googlaa wikipediasta pitkiä engl. kielisiä kirjoituksia, joita kukaan ei jaksa lukea :geek: 8-)

Oletko sinä ihan varma että olet vanhusten kanssa tekemisissa? Voi parat vanhukset...No ainakin tiedän sitten milloin sinä olet töissä..silloin kun oot runsaimillaan täällä.. Saarnamassa resurssipulasta :arrow:

Vaikkei asia sinulle millään tavalla kuulu, en ole työelämässä tällä hetkellä joten älä siinä selitä.
Elämänhistoriaani kuuluu hoitotyötä erilaisissa yksiköissä ja käsittääkseni olen työni hoitanut hyvin ja ammattitaidolla.
Tuommoiset nettifoorumiarvostelijat jätän omaan arvoonsa.
saara

ViestiKirjoittaja Beth II » 27.08.2014 23:06

huoh..helpotti..no sitten ainakin vanhuksilla ja muilla muissa (hoitolaitoksissa) ei ole mitään hätää :D
Beth II

ViestiKirjoittaja saara » 27.08.2014 23:23

Beth II kirjoitti:huoh..helpotti..no sitten ainakin vanhuksilla ja muilla muissa (hoitolaitoksissa) ei ole mitään hätää :D

Kissi ja sinä sisaruksia?
saara

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 27.08.2014 23:27

saara kirjoitti:
Beth II kirjoitti:huoh..helpotti..no sitten ainakin vanhuksilla ja muilla muissa (hoitolaitoksissa) ei ole mitään hätää :D

Kissi ja sinä sisaruksia?

Tintti on niiden "seinää nu**iva impotentti kaveri".
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja saara » 27.08.2014 23:29

Beth II kirjoitti:

Oletko sinä ihan varma että olet vanhusten kanssa tekemisissa? Voi parat vanhukset...No ainakin tiedän sitten milloin sinä olet töissä - silloin kun oot runsaimillaan täällä..kertomassa jurskuja resurssipulasta :arrow:

Ei sulla edes ollut kykyä yhdistää Petrelin keksusteluun, voi parat vanhukset..

Minun kyvyistäni sinä tuskin olet oikea henkilö antamaan minkäänlaista arviointia
saara

ViestiKirjoittaja Beth II » 27.08.2014 23:36

saara kirjoitti:
Minun kyvyistäni sinä tuskin olet oikea henkilö antamaan minkäänlaista arviointia

Yliluonnolliset? :ugeek:
Beth II

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 27.08.2014 23:40

Beth II kirjoitti:Yliluonnolliset? :ugeek:

Sinua koskeva psykologinen arviointi on todella helppoa.
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja saara » 27.08.2014 23:43

Huolieilinen kirjoitti:

Ajattelitko kenties samaa kuin minä??
saara

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 27.08.2014 23:43

saara kirjoitti:
Huolieilinen kirjoitti:

En tiedä. Helppoa se on kuitenkin.
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja saara » 27.08.2014 23:46

Huolieilinen kirjoitti:
saara kirjoitti:
Huolieilinen kirjoitti:

En tiedä. Helppoa se on kuitenkin.

juu, niinpä onkin:)
saara

ViestiKirjoittaja Mirri » 28.08.2014 00:03

Joko kadonnut identiteetti on löytynyt, vai vieläkö on kateissa?
Mirri

ViestiKirjoittaja saara » 28.08.2014 00:22

Mirri kirjoitti:Joko kadonnut identiteetti on löytynyt, vai vieläkö on kateissa?

Vaikea sanoa kun täällä on niin paljon eriäviä mielipiteitä. Kohta en itsekkään tiedä kuka olen?
Jos minä olenkin mirri ja mirri on saara...
Olenko minä minä vai sinä, onko hän minä vai joku toinen toisen identiteetillä?
nyt tuli pahemmansorttinen identiteettikriisi.
saara

ViestiKirjoittaja Mirri » 28.08.2014 07:35

Luulen ymmärtäväni. Minulla on joskus ollut samantapaista, kun palstalla on kerrottu minun olevan 'oikeasti' milloin kukakin. Ainakin nimimerkit Enitan ja Kyllästynyt ovat väittämän mukaan olleet joskus multinikkejäni; ne väitteet muistan hyvin.

Pahin tilanne oli kuitenkin silloin, kun foorumilla alettiin väittää, ettei Mirriä ole olemassa henkilönä, vaan päiväkirjani takana on ryhmä henkilöitä, jotka pitävät hauskaa lukijoiden kustannuksella sepittämällä mielikuvitustarinaa. Silloin minun tilanteeni kävi vakavaksi, koska minulla on taipumus elämänkriisien keskellä putoilla vahvasti epätodellisiin tunnelmiin - alan itse epäillä, että onkohan elämäni totta vai ei ja entä jos kuvittelen kaiken tai näen unta. Minä 'dissoilen' kriisitilanteissa. Tästä tapauksesta on onneksi jo vuosia, eikä se tapahtunut tällä palstalla. Sen jälkeen en mihinkään niin rajuun tilanteeseen ole törmännyt.

Vakavasti ottaen mielenterveysongelmien kannalta ei ole ollenkaan terveellistä, että tällaisella foorumilla aletaan julkisesti arvuutella kuka kukin on. Sellainen on julmaa hauskanpitoa. Nimimerkin takana on aina ihminen, eikä tiedetä miten heikoissa kantimissa hänen psyykkinen kuntonsa milloinkin on. Minä olin lujilla silloin, kun alettiin väittää, ettei elämäni ole totta, eikä koko Mirriä ole olemassa, että on vain jokin satuileva ryhmä joka kirjoittaa Mirri-nimimerkin takana.
Mirri

ViestiKirjoittaja saara » 28.08.2014 16:30

Mirri kirjoitti:Luulen ymmärtäväni. Minulla on joskus ollut samantapaista, kun palstalla on kerrottu minun olevan 'oikeasti' milloin kukakin. Ainakin nimimerkit Enitan ja Kyllästynyt ovat väittämän mukaan olleet joskus multinikkejäni; ne väitteet muistan hyvin.

Pahin tilanne oli kuitenkin silloin, kun foorumilla alettiin väittää, ettei Mirriä ole olemassa henkilönä, vaan päiväkirjani takana on ryhmä henkilöitä, jotka pitävät hauskaa lukijoiden kustannuksella sepittämällä mielikuvitustarinaa. Silloin minun tilanteeni kävi vakavaksi, koska minulla on taipumus elämänkriisien keskellä putoilla vahvasti epätodellisiin tunnelmiin - alan itse epäillä, että onkohan elämäni totta vai ei ja entä jos kuvittelen kaiken tai näen unta. Minä 'dissoilen' kriisitilanteissa. Tästä tapauksesta on onneksi jo vuosia, eikä se tapahtunut tällä palstalla. Sen jälkeen en mihinkään niin rajuun tilanteeseen ole törmännyt.

Vakavasti ottaen mielenterveysongelmien kannalta ei ole ollenkaan terveellistä, että tällaisella foorumilla aletaan julkisesti arvuutella kuka kukin on. Sellainen on julmaa hauskanpitoa. Nimimerkin takana on aina ihminen, eikä tiedetä miten heikoissa kantimissa hänen psyykkinen kuntonsa milloinkin on. Minä olin lujilla silloin, kun alettiin väittää, ettei elämäni ole totta, eikä koko Mirriä ole olemassa, että on vain jokin satuileva ryhmä joka kirjoittaa Mirri-nimimerkin takana.

Kyllä . On todella rankkaa kun aletaan mm. kirjoitella, etten ole koskaan tehnyt työtä jossa olen ollut vuosikausia. Ihmiset jotka eivät lainkaan tunne minua eivätkä tiedä minusta mitään, alkavat esittää omia luulemuksiaan tosina.Samoin , että olen muka joku entinen kiusaaja uudella nikillä. Se satuttaa, vaikka kuinka ajattelisi ettei välitä.
Minun mielestäni se on tavattoman loukkaavaa , suorastaan törkeää.
Olen sitä mieltä , että ihmiset jotka tämmöisiä keksimiään juttuja alkavat esittää totena, ovat itse suurissa henkisissä vaikeuksissa. Pahinta on, että he kirjoituksillaan saavat taakseen heihin uskovia. Täällä ei kannata kertoa oman elämänsä mahdollisista positiivisistakaan tapahtumista. Varsinkin ne käännetään merkitykseltään täysin erilaisiksi.

Aluksi minä luulin tämän olevan toisenlainen kuin mt- foorumit yleensä,, mukava juttupaikka ,jossa saa purkaa vakaviakin asioita, Pitemmälle täällä ollessani huomasin ettei niin suinkaan ole.Minä kuitenkin tarvitsen jonkun paikan,missä voisi puhua tai siis kirjoittaa.

Olisikohan niin, että ihmisillä täällä on niin paha olla henkisesti, etteivät he halua tai osaa nähdä mitään positiivista kenenkään toisen elämässä.

Mirri, me itse tiedämme mitä ja ketä olemme. Sen pitäisi riittää. Kun vaan osaisi olla välittämättä. Pääsisi itse paljon helpommalla.
saara

ViestiKirjoittaja SADE » 28.08.2014 21:18

saara, älä hyvä ihminen välitä liikaa muiden sanomisista. Bara kör din egen race.
SADE

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet