GAD kirjoitti:saara kirjoitti:GAD kissi tekee tuon kiusatakseen minua. Suuttui kun nostin metelin Pinjan viestistä missä se kehoitti kaikkia lopettamaan lääkkeet! Sen jälkeen kissi on ollut minulle tosi ilkeä, vaikkeiedes millään tavalla minua tunne eikä asia häntä millään tavalla koskettanut. Nuo väitteet että olen muka joku feikki ovat täysin tyhjästä nyhjästyjä, Minä olin ensin täällä santra muutin nikkini saaraksi kun santra nikki "jumiutui" jonnekkin bittiavaruuteen.
Olen pahoillani kissin käytöksestä
Hei! Kiitos pahoittelusta, tosin sinun ei kuulu olla pahoillaan kenenkään muun käytösestä, jokainen ns.vastaa itse itsestään. Kiitos kuitenkin. Me "tunnemme" kyllä, siis Kis ja minä, toisemme jo vuosien takaa, joten ihmettelin senkin vuoksi moista juttua. Siis tätä että sinä olisit minä ja minä sinä. Heh, ei todellakaan.
Kiitos kun kerroit mistä moinen mahtaisi johtua, siis tämä "identiteettijude".
Olen joskus Tukarilla aikoinani ottanut oikein ns. yhteen muutamien henkilöiden kanssa, siis silloin vuonna kivi ja kirves, siinä on sanansäilä heilunut, puolin ja toisin. Ja huh, olen ollut avoliitossa entisen psykoterapeuttini kanssa, siihenköhän tässä nyt viitattiin............jaa, en tiedä kun kis/kissi ym. ei sitten kirjoitellut sen kummosemmin.... Ja toki olen tehnyt elämässäni erehdyksiä, virheitä, kukapa ei olisi...
Minä en tunne teidän yhteistä historiaanne. Mikä on mennyttä se on eikä sitä kannata sen kummemmin miettiä. Tämmöisellä foorumilla tilanteet riistäytyvät äkkiä ja lopulta ei enää tiedetä kuka ketäkin ja mistä syytrtää, kunhan vaan tapellaan_:)
Minä olen melko kärsivällinen enkä ala herkäsi tappelemaan, mutta jos minusta aletaan puhua puuta heinää, puolustaudun.
Sinulle gad hyvää syksyä ja talven odottelua!