kissi kirjoitti:saara kirjoitti:kissi kirjoitti:saara kirjoitti:No niin, taisi tämä ketju ajaa asiansa. Pinja sai kaipaamaansa huomiota ja varmaan vähän miettimistäkin:)
Kiitos sinulle, että kerroit meille asian laidan.
Älä sinä kissi siinä uhoa.
Sinähän se uhoat Pinjalle kokoajan. Toinen ei saa kirjoittaa mitään, mihin sinä et Hitlerin ottein puutu. Sua vituttaa Kun Pinjaa suojellaan ja on pidetty. Olet kateellinen ja yrität ajaa Pinjan pois, että olisit itse huomion keskipisteenä.
Ai että minäkö se olenkin syyllinen kun Pinja yllyttää lääkkeitten lopettamiseen?
Kissi, minä en tiedä minkä ikäinen olet, eikä paljon edes kiinnosta. Mutta kirjoituksistasi päätellen olet todella kypsymätön. Jo se että haukut minua tuntematta tai tietämättä minusta yhtään mitään, kertoo aika paljon,,,
Minä en ole uhonnut. Jos sinusta on oikein ja asiallista kehoittaa ihmisiä sairaudestaan huolimatta lopettamaan lääkityksensä kuten pinja tekee ja sitten vielä syyllistää minua kun nostan asiasta metelin, olet typerämpi kuin luulinkaan.
Minä en ole ketään mihinkään ajamassa, miksi olisin?
Mitä tuohon huomion keskipisteenä olemiseen tulee, minulla ei todellakaan ole semmoiseen minkäänlaista tarvetta. Mutta sinulla ja pinjalla tuntuu olevan senkin edestä. Jos kuvittelet lapsellisilla kirjoitteluillasi olevan minuun mitään muuta vaikutusta, kuin huvittuneisuus, olet tyhmempi kuin arvasinkaan:)