Pinja kirjoitti:huu olet huono kirjoittaja. Sinua ei kauheasti kaivata täällä, joten hyvästi.
Pinja sinä olet kateellinen ilkeä kiusaaja joka purkaa omaa turhautuneisuuttaan täysin viattomiin . Sanoit että häpeät! Ei siltä vaikuta.
Pinja kirjoitti:huu olet huono kirjoittaja. Sinua ei kauheasti kaivata täällä, joten hyvästi.
saara kirjoitti:Pinja kirjoitti:huu olet huono kirjoittaja. Sinua ei kauheasti kaivata täällä, joten hyvästi.
Pinja sinä olet kateellinen ilkeä kiusaaja joka purkaa omaa turhautuneisuuttaan täysin viattomiin . Sanoit että häpeät! Ei siltä vaikuta.
trisse kirjoitti:Olen varmasti parempi ystävänä kuin sinä joka et harrasta ystävyyssuhteita ja olet harvinaisen valmiutunut särkemään toistenkin ystävyyssuhteet huonoa arvostelukykyä osoittavilla päätöksillä.
Huolieilinen kirjoitti:trisse kirjoitti:Olen varmasti parempi ystävänä kuin sinä joka et harrasta ystävyyssuhteita ja olet harvinaisen valmiutunut särkemään toistenkin ystävyyssuhteet huonoa arvostelukykyä osoittavilla päätöksillä.
Kelle meuhkaat?
saara kirjoitti:Huolieilinen kirjoitti:trisse kirjoitti:Olen varmasti parempi ystävänä kuin sinä joka et harrasta ystävyyssuhteita ja olet harvinaisen valmiutunut särkemään toistenkin ystävyyssuhteet huonoa arvostelukykyä osoittavilla päätöksillä.
Kelle meuhkaat?
Onko trisse juonut rähinämehua?:D Tai taikajuomaa...
trisse kirjoitti:saara kirjoitti:Huolieilinen kirjoitti:trisse kirjoitti:Olen varmasti parempi ystävänä kuin sinä joka et harrasta ystävyyssuhteita ja olet harvinaisen valmiutunut särkemään toistenkin ystävyyssuhteet huonoa arvostelukykyä osoittavilla päätöksillä.
Kelle meuhkaat?
Onko trisse juonut rähinämehua?:D Tai taikajuomaa...
Olen juonut vain banaanilimpsaa. En tykkää siitä että PP vihjailee aina että olen epäluotettava ja surkea. Kai reaalielämän ihmiset minut paremmin tuntevat eikä heistä kukaan ole haukkunut epäluotettavaksi.
trisse kirjoitti:Ketään muuta täällä ei hakuta kuin minua. Minulla on muutoinkin alhainen itsetunto ja itsekunnioitus eikä se tee minulle hyvää että haukutaan. Se tekee minusta vain vielä huonomman ihmisen kuin olisin muutoin.
trisse kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Pitääkö sana? Lunastaako lupauksensa? Muistaako mitä on joskus sanonut? Onko luotettava?
MITÄ LUPAUSTA EN OLE PITÄNYT! ETTÄ KEHTAAT KIRJOITTAA ETTET TARKOITTANUTKAAN "NIIN KONKREETTISESTI". SINÄ SIIS KEHTAAT TUOLLA TAVOIN SYYTELLÄ ABSTRAKTISTI OTTAMATTA ITSE MITÄÄN VASTUUTA SANOISTASI? TOISIN SANOEN OLET SELKÄRANGATON PIKKU PASKIAINEN!
trisse kirjoitti:Liittyy minuun kun kirjoitti tuon koskien minua.
Huolieilinen kirjoitti:trisse kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Pitääkö sana? Lunastaako lupauksensa? Muistaako mitä on joskus sanonut? Onko luotettava?
MITÄ LUPAUSTA EN OLE PITÄNYT! ETTÄ KEHTAAT KIRJOITTAA ETTET TARKOITTANUTKAAN "NIIN KONKREETTISESTI". SINÄ SIIS KEHTAAT TUOLLA TAVOIN SYYTELLÄ ABSTRAKTISTI OTTAMATTA ITSE MITÄÄN VASTUUTA SANOISTASI? TOISIN SANOEN OLET SELKÄRANGATON PIKKU PASKIAINEN!
Liityikö se sinuun?
Mutta siitä olen samaa mieltä, että: "sinä olet rajatilahuora psykoottisin ja psykopaattisin piirtein" meni aivan liian pitkälle.
saara kirjoitti:Huolieilinen kirjoitti:trisse kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Pitääkö sana? Lunastaako lupauksensa? Muistaako mitä on joskus sanonut? Onko luotettava?
Liityikö se sinuun?
Mutta siitä olen samaa mieltä, että: "sinä olet rajatilahuora psykoottisin ja psykopaattisin piirtein" meni aivan liian pitkälle.
Siis häh? Onko PP kirjoittanut trisselle noin?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa