Säännöistä johtumaton lopetusviestini forumille

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Säännöistä johtumaton lopetusviestini forumille

ViestiKirjoittaja saara » 23.08.2014 19:53

Pinja kirjoitti:huu olet huono kirjoittaja. Sinua ei kauheasti kaivata täällä, joten hyvästi.

Pinja sinä olet kateellinen ilkeä kiusaaja joka purkaa omaa turhautuneisuuttaan täysin viattomiin . Sanoit että häpeät! Ei siltä vaikuta.
saara

ViestiKirjoittaja Pinja » 23.08.2014 20:04

saara kirjoitti:
Pinja kirjoitti:huu olet huono kirjoittaja. Sinua ei kauheasti kaivata täällä, joten hyvästi.

Pinja sinä olet kateellinen ilkeä kiusaaja joka purkaa omaa turhautuneisuuttaan täysin viattomiin . Sanoit että häpeät! Ei siltä vaikuta.

En ole, olen ihan mukava luonnossa.
Pinja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 23.08.2014 22:16

En tarkoittanut näin konkreettisesti.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 23.08.2014 22:22

Pitääkö sana? Lunastaako lupauksensa? Muistaako mitä on joskus sanonut? Onko luotettava?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 24.08.2014 00:13

trisse kirjoitti:Olen varmasti parempi ystävänä kuin sinä joka et harrasta ystävyyssuhteita ja olet harvinaisen valmiutunut särkemään toistenkin ystävyyssuhteet huonoa arvostelukykyä osoittavilla päätöksillä.

Kelle meuhkaat?
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja saara » 24.08.2014 00:20

Huolieilinen kirjoitti:
trisse kirjoitti:Olen varmasti parempi ystävänä kuin sinä joka et harrasta ystävyyssuhteita ja olet harvinaisen valmiutunut särkemään toistenkin ystävyyssuhteet huonoa arvostelukykyä osoittavilla päätöksillä.

Kelle meuhkaat?

Onko trisse juonut rähinämehua?:D Tai taikajuomaa...
saara

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 24.08.2014 00:32

saara kirjoitti:
Huolieilinen kirjoitti:

Kelle meuhkaat?

Voi olla. Minulla on supermaksa, niin ei paljon lääkkeet ja viinakset vaikuta 8-)
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja saara » 24.08.2014 00:57

trisse kirjoitti:
saara kirjoitti:
Huolieilinen kirjoitti:

Kelle meuhkaat?

Olen juonut vain banaanilimpsaa. En tykkää siitä että PP vihjailee aina että olen epäluotettava ja surkea. Kai reaalielämän ihmiset minut paremmin tuntevat eikä heistä kukaan ole haukkunut epäluotettavaksi.

Älä välitä trisse, kaikkihan me ollaan reaalielämässä paljon parempia kuin täällä :roll:
saara

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 24.08.2014 01:03

trisse kirjoitti:Ketään muuta täällä ei hakuta kuin minua. Minulla on muutoinkin alhainen itsetunto ja itsekunnioitus eikä se tee minulle hyvää että haukutaan. Se tekee minusta vain vielä huonomman ihmisen kuin olisin muutoin.

Haukutaanpas.
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 24.08.2014 01:08

trisse kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Pitääkö sana? Lunastaako lupauksensa? Muistaako mitä on joskus sanonut? Onko luotettava?

MITÄ LUPAUSTA EN OLE PITÄNYT! ETTÄ KEHTAAT KIRJOITTAA ETTET TARKOITTANUTKAAN "NIIN KONKREETTISESTI". SINÄ SIIS KEHTAAT TUOLLA TAVOIN SYYTELLÄ ABSTRAKTISTI OTTAMATTA ITSE MITÄÄN VASTUUTA SANOISTASI? TOISIN SANOEN OLET SELKÄRANGATON PIKKU PASKIAINEN!

Liityikö se sinuun?

Mutta siitä olen samaa mieltä, että: "sinä olet rajatilahuora psykoottisin ja psykopaattisin piirtein" meni aivan liian pitkälle.
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja Peilikuva » 24.08.2014 01:12

Voi trisse voi trisse voi trisse. Tiedän että tykkäät tästä mun laaja-alaisesta analyysistä. Ole hyvä.
Peilikuva

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 24.08.2014 01:13

trisse kirjoitti:Liittyy minuun kun kirjoitti tuon koskien minua.

Odottakaamme PP:n vastinetta.
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja saara » 24.08.2014 01:13

Huolieilinen kirjoitti:
trisse kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Pitääkö sana? Lunastaako lupauksensa? Muistaako mitä on joskus sanonut? Onko luotettava?

MITÄ LUPAUSTA EN OLE PITÄNYT! ETTÄ KEHTAAT KIRJOITTAA ETTET TARKOITTANUTKAAN "NIIN KONKREETTISESTI". SINÄ SIIS KEHTAAT TUOLLA TAVOIN SYYTELLÄ ABSTRAKTISTI OTTAMATTA ITSE MITÄÄN VASTUUTA SANOISTASI? TOISIN SANOEN OLET SELKÄRANGATON PIKKU PASKIAINEN!

Liityikö se sinuun?

Mutta siitä olen samaa mieltä, että: "sinä olet rajatilahuora psykoottisin ja psykopaattisin piirtein" meni aivan liian pitkälle.

Siis häh? Onko PP kirjoittanut trisselle noin?
Viimeksi muokannut saara päivämäärä 24.08.2014 01:15, muokattu yhteensä 1 kerran
saara

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 24.08.2014 01:15

saara kirjoitti:
Huolieilinen kirjoitti:
trisse kirjoitti:

Liityikö se sinuun?

Siis häh? Onko PP kirjoittanut trisselle noin?

Ei. Mutta hänelle (Trisille) on kyllä aikoinaan kirjoitettu erään toimesta noin.
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja saara » 24.08.2014 01:17

No nyt minä olen taas ulapalla kuin se airoton vene??
saara

ViestiKirjoittaja Peilikuva » 24.08.2014 01:18

Hyvää yötä trisse ja kumppanit. Lähden nukkumaan yhden kaupunkilaiskissan kanssa, joka istuu tuolilla vieressä ja tuijottaa, että nyt olisi aika. Ja mitä sitä ei äiti kaikenkarvaisten lastensa eteen tekisi :lol:
Öitä kaikille tasapuolisesti ja nukkumaan siitä<3
Anyway...
Peilikuva

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 24.08.2014 01:18

Öitä!
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja saara » 24.08.2014 01:20

Miekin meen unta ettimään, öitä kaikille tasapuolisesti!
saara

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 24.08.2014 01:21

Öitä Saara. Minä vielä valvon tovin.
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 24.08.2014 09:36

Sinun tulee poistaa allekirjoituksesi
"PP on selkärangaton paskiainen ja käyttää Kyllästyneen rakastamaa metodia "kivellä päähän ja karkuun"!"
Psykopatologia
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko