Haaskalinnut

Haaskalinnut

ViestiKirjoittaja saara » 17.08.2014 19:57

Kirjoittaja nohuh » 17.08.2014 17:46

saara kirjoitti:
tuuvea ajattelin ensin,muttei taida olla... olkoonkin sitten kuka tahansa nikinvaihtaja.

No huh kirjoitti:
"Oikeinko ajattelit tuuvea vaan herjasit pelkästään ihmistä joka ei kirjoittele tällä foorumilla nyt.
Sikamaista käytöstä jota kaikki katsovat vierestä. Eihän sinuakaan saa sanoa anni huttilaksi tai raatikseksi.
Minäkään en ole tuuve, ei kannata arvailla kuka olen.
nohuh"

Niin pitkään kun kirjoitustyyli on edellä mainitun kaltainen, nimitän haaskalinnuksi.
Ihan vain tuonko sanoaksesesi rekisteröidyit?
saara

Re: Haaskalinnut

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 17.08.2014 23:33

Saahan tänne rekisteröityä, vaikka sanoakseen jota kuta "haaskalinnuksi".
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja nohuh » 18.08.2014 07:58

Minusta sai näköjään avata oman ketjun. Sinut huolieilinen sentäs vaan haukuttiin muuten vaan, kun teki mieli.

Onko täällä tapana haukkua kaikki uudet ihan kättelyssä? Ei tietenkään heitä jotka uudelleen rekisteröityvät samalla nikillä mutta meidät uudet saa haukkua.
Kiitos.
nohuh

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 18.08.2014 13:52

nohuh kirjoitti:Minusta sai näköjään avata oman ketjun. Sinut huolieilinen sentäs vaan haukuttiin muuten vaan, kun teki mieli.

Onko täällä tapana haukkua kaikki uudet ihan kättelyssä? Ei tietenkään heitä jotka uudelleen rekisteröityvät
samalla nikillä mutta meidät uudet saa haukkua.
Kiitos.

Uuden nikin ottaminen ja entisen salaaminen on aina epäilyttävää.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja saara » 18.08.2014 14:59

Huolieilinen kirjoitti:Saahan tänne rekisteröityä, vaikka sanoakseen jota kuta "haaskalinnuksi".

Olen kylläkin rekisteröitynyt tänne jo paljon aikaisemmin. kerronkin sinulle julkisen salaisuuden:
En ole luonut multinikkejä enkä harjoittanut minkäänlaista salailua.Syy siihen miksi olen saara enkä enää santra käy ilmi jos vähän jaksat selata aikaisempia ketjuja.Muilla nikeillä en täällä ole esiintynyt, joten kummastuttaa moinen käytös. Sekä sinulta että nikiltä nohuh.
Sinä voit olla Vasso tai kuka tahansa , samoin nohuh,olkoon tuuve tai kuka tahansa. Hämmästyttää tosin nikin nohuh hyökkäys minua kohtaan asiassa jossa ei pitäisi olla riehumiseen mitään aihetta.Myös esiintyminen "uutena" vaikka tunnistettavasti on jo itsensä paljastanut, osoittaa tietynlaista muitten kirjoittajien aliarvioimista.Tyhmää ja lapsellista käytöstä!
Jos ei teillä ole rohkeutta esiintyä omilla nikeillänne vaan huudella multinikkien takaa, en vastaisuudessa viitsi teille edes kommentoida.
Ikävää, että taas alkaa tuo ilkeily, täällä oli kesän ajan miellyttävä ilmapiiri.
saara

ViestiKirjoittaja saara » 18.08.2014 15:29

Kirjoittaja nohuh » 17.08.2014 17:46

saara kirjoitti:
tuuvea ajattelin ensin,muttei taida olla... olkoonkin sitten kuka tahansa nikinvaihtaja.
Nohuh kirjoitti:

"Oikeinko ajattelit tuuvea vaan herjasit pelkästään ihmistä joka ei kirjoittele tällä foorumilla nyt.
Sikamaista käytöstä jota kaikki katsovat vierestä. Eihän sinuakaan saa sanoa anni huttilaksi tai raatikseksi."Minusta sai näköjään avata oman ketjun. Sinut huolieilinen sentäs vaan haukuttiin muuten vaan, kun teki mieli."
Ja näin hän jatkaa:
"Onko täällä tapana haukkua kaikki uudet ihan kättelyssä? Ei tietenkään heitä jotka uudelleen rekisteröityvät samalla nikillä mutta meidät uudet saa haukkua.
Kiitos.
nohuh"
Kovin on tutun tuntuista tekstiä noin uudeksi kirjoittajaksi:D
saara

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 18.08.2014 15:35

tuuve on ennenkin valehdellut.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja nohuh » 18.08.2014 15:54

trisse kirjoitti:Moi tuuve! Mikä on Alaskassa säätila?

Näytätte tuuven näkevän useissa nikeissä.
Minäkin kyllä näen saarassa anni hunttilan. Ollaanko tasoissa.
nohuh

ViestiKirjoittaja saara » 18.08.2014 15:55

Psykopatologia kirjoitti:tuuve on ennenkin valehdellut.

Niin, jotenkin ärsyttää tuommoiset kirjoittelut. Mihin niillä edes pyritään?Vaikuttaa että ainut syy niihin olisi oma ilkeys ja katkeruus.
saara

ViestiKirjoittaja saara » 18.08.2014 16:01

nohuh kirjoitti:
trisse kirjoitti:Moi tuuve! Mikä on Alaskassa säätila?

Näytätte tuuven näkevän useissa nikeissä.
Minäkin kyllä näen saarassa anni hunttilan. Ollaanko tasoissa.

Hulluudessa en pääse tasollesi.
Sinun hullut kommenttisi käyvät yhä naurettavimmiksi. Ikävää että olet noin sairaalla mielellä taas liikkeellä. Pilaamassa koko foorumia.
Viimeksi muokannut saara päivämäärä 18.08.2014 17:20, muokattu yhteensä 1 kerran
saara

ViestiKirjoittaja saara » 18.08.2014 16:08

Lopetan kommentoimiseni nohuhn kaltaisten kanssa tähän. En halua alkaa samaa vääntöä kesän jälkeen taas alusta uudestaan.
saara

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 19.08.2014 22:25

saara kirjoitti:
Huolieilinen kirjoitti:Saahan tänne rekisteröityä, vaikka sanoakseen jota kuta "haaskalinnuksi".

Olen kylläkin rekisteröitynyt tänne jo paljon aikaisemmin. kerronkin sinulle julkisen salaisuuden:
En ole luonut multinikkejä enkä harjoittanut minkäänlaista salailua.Syy siihen miksi olen saara enkä enää santra käy ilmi jos vähän jaksat selata aikaisempia ketjuja.Muilla nikeillä en täällä ole esiintynyt, joten kummastuttaa moinen käytös. Sekä sinulta että nikiltä nohuh.
Sinä voit olla Vasso tai kuka tahansa , samoin nohuh,olkoon tuuve tai kuka tahansa. Hämmästyttää tosin nikin nohuh hyökkäys minua kohtaan asiassa jossa ei pitäisi olla riehumiseen mitään aihetta.Myös esiintyminen "uutena" vaikka tunnistettavasti on jo itsensä paljastanut, osoittaa tietynlaista muitten kirjoittajien aliarvioimista.Tyhmää ja lapsellista käytöstä!
Jos ei teillä ole rohkeutta esiintyä omilla nikeillänne vaan huudella multinikkien takaa, en vastaisuudessa viitsi teille edes kommentoida.
Ikävää, että taas alkaa tuo ilkeily, täällä oli kesän ajan miellyttävä ilmapiiri.

Sinä saara julistit minut tervetulleeksi palstalle ihmevihjailuillasi. Jotta olisit tyytyväinen, minun pitäisi myöntää olevani joku, kuka en ole.
Vastaavasti julistit "nohuh"-nikin tervetulleeksi rääkymällä "haaskalinnuista".
Miksi sinua sitten sairaalloisesti kiinnostaa muiden henkilöllisyys, niin en tiedä. Miksi kuvittelet olevan oikeus loukata muita, saamatta takaisin, niin en tiedä sitäkään.

Multinikkeily on sitä, että omistaa samalle palstalle useampia käytössä olevia nimimerkkejä. Minulla vain yksi, joten pidäpä näppäimistösi kurissa tästä lähtien multinikkeilystä.

Säännöissä ei lue, että kenellekään olisi velvollisuutta todistella henkilöllisyyttänsä. Saman sanoo terve maalaisjärki: minä en ole sinulle "santra/saara", ketä ei ollut olemassakaan palstan perustamisen aikoihin, mitenkään velvollinen kertomaan henkilöllisyyttäni.

Olkoon sinusta mitä tahansa aliarvioimista tai itsensäpaljastamista, niin en tule kertomaan sinulle yhtään mitään, mitä vaadit "tyydyttääksesi tiedonhimosi".
Kiva, että pidit palstalsta, muistapa käyttäytyä itsekin, "Saara", niin pidetään jatkossakin palsta miellyttävänä - myös muille, kuin sinulle.

Ai niin, multinikkeilijäni on aina tunnettu foorumin ylläpitäjä. Räpise ja mäkise siitä, jos uskallat.
Viimeksi muokannut Huolieilinen päivämäärä 19.08.2014 22:35, muokattu yhteensä 1 kerran
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 19.08.2014 22:29

saara kirjoitti:Lopetan kommentoimiseni nohuhn kaltaisten kanssa tähän. En halua alkaa samaa vääntöä kesän jälkeen taas alusta uudestaan.

Tämä palsta ei ole mikään "saaran itsetyydytys"-foorumi. Sitä saat mitä tilaat: sinua ei ollut olemassakaan, kun minä olin.
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 19.08.2014 22:31

Psykopatologia kirjoitti:
nohuh kirjoitti:Minusta sai näköjään avata oman ketjun. Sinut huolieilinen sentäs vaan haukuttiin muuten vaan, kun teki mieli.

Onko täällä tapana haukkua kaikki uudet ihan kättelyssä? Ei tietenkään heitä jotka uudelleen rekisteröityvät
samalla nikillä mutta meidät uudet saa haukkua.
Kiitos.

Uuden nikin ottaminen ja entisen salaaminen on aina epäilyttävää.

Kirjoitapa sitten sääntöihin, että kukin velvollinen kertomaan Luukkosen Pertille henkilöllisyytensä.
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja saara » 20.08.2014 00:04

Huolieilinen kirjoitti:
saara kirjoitti:Lopetan kommentoimiseni nohuhn kaltaisten kanssa tähän. En halua alkaa samaa vääntöä kesän jälkeen taas alusta uudestaan.

Tämä palsta ei ole mikään "saaran itsetyydytys"-foorumi. Sitä saat mitä tilaat: sinua ei ollut olemassakaan, kun minä olin.

Taidat sitten kuulua johonkin olemattomaan muinaismuistoon.En halua kommentoida riidanhaastajille ym provoille.
Sama pätee myös sinuun joten turha vaivautua enää.. En ole tilannut yhtään mitään, varsinkaan sinulta. Puolestani ´ voit olla vaikka ukko mustalainen, minun maailmani ei siitä kaadu. Kaunista syksyä ja runsaasti ruskaa pakkasella!
Viimeksi muokannut saara päivämäärä 20.08.2014 00:45, muokattu yhteensä 1 kerran
saara

ViestiKirjoittaja saara » 20.08.2014 00:08

Ihan vain yleisesti tähän ketjuun vielä. Näyttää se älähtävän, keneen koviten kalahtaa. Paljon melua tyhjästä, jossen sanoisi tyhmästä päästä.Toivon mukaan tulee kirjoituskramppi eräille...
Viimeksi muokannut saara päivämäärä 20.08.2014 00:48, muokattu yhteensä 1 kerran
saara

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 20.08.2014 00:41

Rusas ruska pakkasella onkin hyvä juttu. Kitjoista minäkään en tykkää.
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja tuuve m » 21.11.2014 21:28

Psykopatologia kirjoitti:tuuve on ennenkin valehdellut.

Lainasin sun tekstiä, kun toiset on näköjään bannattu mutta onpas hauska ketju.
tuuve m

ViestiKirjoittaja tuuve m » 21.11.2014 22:04

elä mulle puhu, mie en sua tunne.
tuuve m

ViestiKirjoittaja tuuve m » 21.11.2014 22:18

Kuulepa multinikki, mie en sun toivotuksista juuri perusta mitään.
Olen erittäin tyytyväinen jos et sanaakaan sano minulle tai minun viesteihin.
tuuve m

Seuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet