nohuh kirjoitti:Minusta sai näköjään avata oman ketjun. Sinut huolieilinen sentäs vaan haukuttiin muuten vaan, kun teki mieli.
Onko täällä tapana haukkua kaikki uudet ihan kättelyssä? Ei tietenkään heitä jotka uudelleen rekisteröityvät
samalla nikillä mutta meidät uudet saa haukkua.
Kiitos.
Huolieilinen kirjoitti:Saahan tänne rekisteröityä, vaikka sanoakseen jota kuta "haaskalinnuksi".
trisse kirjoitti:Moi tuuve! Mikä on Alaskassa säätila?
Psykopatologia kirjoitti:tuuve on ennenkin valehdellut.
nohuh kirjoitti:trisse kirjoitti:Moi tuuve! Mikä on Alaskassa säätila?
Näytätte tuuven näkevän useissa nikeissä.
Minäkin kyllä näen saarassa anni hunttilan. Ollaanko tasoissa.
saara kirjoitti:Huolieilinen kirjoitti:Saahan tänne rekisteröityä, vaikka sanoakseen jota kuta "haaskalinnuksi".
Olen kylläkin rekisteröitynyt tänne jo paljon aikaisemmin. kerronkin sinulle julkisen salaisuuden:
En ole luonut multinikkejä enkä harjoittanut minkäänlaista salailua.Syy siihen miksi olen saara enkä enää santra käy ilmi jos vähän jaksat selata aikaisempia ketjuja.Muilla nikeillä en täällä ole esiintynyt, joten kummastuttaa moinen käytös. Sekä sinulta että nikiltä nohuh.
Sinä voit olla Vasso tai kuka tahansa , samoin nohuh,olkoon tuuve tai kuka tahansa. Hämmästyttää tosin nikin nohuh hyökkäys minua kohtaan asiassa jossa ei pitäisi olla riehumiseen mitään aihetta.Myös esiintyminen "uutena" vaikka tunnistettavasti on jo itsensä paljastanut, osoittaa tietynlaista muitten kirjoittajien aliarvioimista.Tyhmää ja lapsellista käytöstä!
Jos ei teillä ole rohkeutta esiintyä omilla nikeillänne vaan huudella multinikkien takaa, en vastaisuudessa viitsi teille edes kommentoida.
Ikävää, että taas alkaa tuo ilkeily, täällä oli kesän ajan miellyttävä ilmapiiri.
saara kirjoitti:Lopetan kommentoimiseni nohuhn kaltaisten kanssa tähän. En halua alkaa samaa vääntöä kesän jälkeen taas alusta uudestaan.
Psykopatologia kirjoitti:nohuh kirjoitti:Minusta sai näköjään avata oman ketjun. Sinut huolieilinen sentäs vaan haukuttiin muuten vaan, kun teki mieli.
Onko täällä tapana haukkua kaikki uudet ihan kättelyssä? Ei tietenkään heitä jotka uudelleen rekisteröityvät
samalla nikillä mutta meidät uudet saa haukkua.
Kiitos.
Uuden nikin ottaminen ja entisen salaaminen on aina epäilyttävää.
Huolieilinen kirjoitti:saara kirjoitti:Lopetan kommentoimiseni nohuhn kaltaisten kanssa tähän. En halua alkaa samaa vääntöä kesän jälkeen taas alusta uudestaan.
Tämä palsta ei ole mikään "saaran itsetyydytys"-foorumi. Sitä saat mitä tilaat: sinua ei ollut olemassakaan, kun minä olin.
Psykopatologia kirjoitti:tuuve on ennenkin valehdellut.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa