OLEN VALTAVAN VÄSYNYT MUUTAMIIN,,,

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: OLEN VALTAVAN VÄSYNYT MUUTAMIIN,,,

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.08.2014 20:16

kissi kirjoitti:Kahvi:
"PP esitti tasapeliä/pattitilannetta. Olkoon sitten niin, mutta jälleen kerran nähtiin se, että meillä seisoo virtahepo keskellä olohuonetta: Kyllästynyt saa suht vapaasti toimia miten haluaa, mutta meidän muiden toimiin puututaan Ylläpidon toimesta huomattavasti herkemmin."v

Lisäksi peli vihelletään aina poikki Kyllästyneen "hyväksi" ja näin Kahvi ei koskaan saa tasoitusta.
Minulle sopii että Kahvi ja Kyllästynyt sanailevat, siinä oppii paljon kun seuraa. Jatkakaa...

Ei pidä paikkaansa, päinvastoin. Taannoin Kahvi ei saanut minkäänlaisia seurauksia - häntä ei edes velvoitettu itse poistamaan minulle osoittamiaan huoritteluja ja uhkauksia.
Lisäksi kun Kahvi irroitti minun lauseitani asiayhteyksistään ja liitti niitä yhteen, hänen toimintaansa ei puututtu. Kun minä tein Kahvin viesteistä kollaasin; Psykopatologia poisti ko. viestin.

Kahvin väitteet siitä, että minä olisin kertonut hänestä/häneen liittyviä perättömiä väitteitä, ei sekään pidä paikkaansa. Vaikka Kahvi kuinka väittää "joutuneensa oikaisemaan" minun kirjoituksiani, se ei ole totta.

Mitä tulee Kissin haluun peesata Kahvia lienee olevan taustasyynä se, että koska Kis on taannoin esiintynyt minun nimimerkkini väärentäen ja minun nimissäni typeryyksiä kirjoittaneen (joista BTW Kis ei koskaan minuutinkaan bänniä saanut), en osaa suhtautua häneen muuten kuin tuon asian muistaen.

Korjaus: klo 20:13. Muistin väärin, että Psykopatologia pyysi minua itse poistamaan viestin jossa olin irroittanut Kahvin lauseita toisista viesteistä ja liittänyt niitä yhteen. Asia meni niin, että Psykopatologia poisti sen itse.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 14.08.2014 20:23

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Olen jo aiemmin esittänyt Kahville tasapelin toteamista ja kiistelyn lopettamista, mutta siitä hän on kieltäytynyt.

Mielestäni on tähän mennessä tullut selväksi se, että Kahvi toistuvasti pyrkii provosoimaan minua ja haastaa riitaa. Olen yrittänyt olla provosoitumatta, mutta Kahvin minua koskevat ja minuun liittyvät väitteet ovat olleet niin mustamaalaavia, panettelevia ja riitaahaastavia, etten ole kyennyt jättämään niihin vastaamatta.

Toivon kuitenkin, että Kahvi ei enää jatka ajojahtiaan vaan toteaa pattitilanteen ja lopettaa keskustelun omalta osaltaan.

Niin no tämä on oikeastaan syy, miksi jatkuvasti esiintyy näitä välienselvittelyjä: Kyllästynyt esittää syytöksiä/toteamuksia/tms, joissa esitetyt asiat vaativat korjaamista. Lisäksi hänen tapanaan on esittää vastasyytöksiä/toteamuksia/tms hänelle suunnattuihin viesteihin, jolloin keskustelu rönsyää koskemaan yhtä aikaa monta eri asiaa ja insidenssiä ym.

PP esitti tasapeliä/pattitilannetta. Olkoon sitten niin, mutta jälleen kerran nähtiin se, että meillä seisoo virtahepo keskellä olohuonetta: Kyllästynyt saa suht vapaasti toimia miten haluaa, mutta meidän muiden toimiin puututaan Ylläpidon toimesta huomattavasti herkemmin.

Kahvi näköjään haastaa riitaa ja provosoi taas.
Mikään virtahepo en ole, ja vaikka saan toimia suhteellisen vapaasti, ei ole ollut mitään sellaista johon jonkun olisi pitänyt puuttua.
Vai viitaatko sinä nyt tuolla kommentillasi siihen, että sinun mielestäsi minut olisi pitänyt bännätä?

Asiasta voidaan olla montaa mieltä. Moderaattorin/ylläpitäjän pitäisi mielestäni puuttua ainakin mielivaltaisesti käyttämääsi kirjasinkokoon, jota olet tänään paiskonut lukijoiden silmille. Luulen, että jos me rivikirjoittajat tekisimme samoin kuin sinä, saisimme aika nopeasti noottia.

Tai ehkä tällä foorumilla on sallittua ja hyväksyttyä muokkailla kirjoituksen kokoa - ja väriä - oman mielen(tilan) mukaan.
Mirri

ViestiKirjoittaja saara » 14.08.2014 20:30

Loppujen lopuksi tässä on siis kyse valtataistelusta,jossa kumpikaan ei halua olla häviäjän roolissa. Ollaanko tässä nyt niin tilanteessa, ettei kumpikaan osaa enää lopettaa?
saara

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.08.2014 20:31

Kahvi kirjoitti:
"PP esitti tasapeliä/pattitilannetta. Olkoon sitten niin, mutta jälleen kerran nähtiin se, että meillä seisoo virtahepo keskellä olohuonetta: Kyllästynyt saa suht vapaasti toimia miten haluaa, mutta meidän muiden toimiin puututaan Ylläpidon toimesta huomattavasti herkemmin."

Lisäksi peli vihelletään aina poikki Kyllästyneen "hyväksi" ja näin Kahvi ei koskaan saa tasoitusta.
Minulle sopii että Kahvi ja Kyllästynyt sanailevat, siinä oppii paljon kun seuraa. Jatkakaa...

Itsekin olen ollut huomaavinani, että peli vihelletään poikki sellaisissa kohdissa, joissa Kyllästyneen mahdollisuudet kierrellä&kaarrella ovat käyneet vähiin. Lukuisat vastasyytökset tms on käsitelty ja oltaisiin juuri pääsemässä villakoiran ytimeen.

Miten sitten selität sen, ettet sinulle ole koitunut minkäänlaisia seurauksia siitä, että olet minua huoritellut ja uhkaillut?

Tai miten väitteeseesi sopi se, että kun sinä irrotit minun lauseitani asiayhteydestään, sait sen jokseenkin vapaasti tehdä. Mutta kun minä tein saman sinun lauseillesi, Psykopatologia sen poisti.

Lisäksi Psykopatologia ei ole juurikaan puuttunut Kahvin harjoittamaan jatkuviin provosointeihin ja riidanhaastamiseen.

On näköjään jonkinlainen urbaani legenda, että Psykopatologia suosii minua toisten kustannuksella. Toivon, että joku tuohon legendaan uskova esittäisi jonkin sellaisen viestin - tai kertoisi muistavansa jonkin minun viestini, jota joku muu ei olisi saanut kirjoittaa, mutta minä olen saanut.

Olisin suonut, ettei Kahvi jatka ajojahtiaan, mutta turhaan.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.08.2014 20:35

Mirri,

Fonttikoon valitsin siksi, että olin niin raivoissani Kahvin perättömistä väitteistä ja jatkuvasta riidanhaastamisesta.
Huutamistahan tuo on, mutta Kahvin väitteet ylittivät sietorajani.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja saara » 14.08.2014 20:36

trisse kirjoitti:
SADE kirjoitti:Älkää olko niin läheisriippuvaisia.
Miksi vetää niin kamalaa pulttia siitä, mitä Kahvi ja Kyllästynyt missäkin kirjoittelevat. E I O L E P A K K O L U K E A!
Kun tekstin alussa lukee Kahvi tai Kyllästynyt, niin hypätkää yli. Minusta täällä aivan turhaa jauhetaan jatkuvasti, että "joko nyt taas...Kahvi ja Kyllästynyt...ja täytyykö niiden nyt jälleen...ja eikö ne osaa lopettaa...ja lopettakaa jo yms". Lopettakaa itse!

On pakko lukea. Kyllästynyttä ei voi laittaa ignoreen eikä kahviakaan saa laittaa ignoreen palstan sääntöjen mukaan.

Jos ne pysyisivät yhdessä ketjussa olisi helpompaa olla vaan lukematta, mutta kun tunkevat joka ketjuun, tulevat väkisinkin valokeilaan.
saara

ViestiKirjoittaja Kahvi » 14.08.2014 20:38

Kyllästynyt kirjoitti:
"PP esitti tasapeliä/pattitilannetta. Olkoon sitten niin, mutta jälleen kerran nähtiin se, että meillä seisoo virtahepo keskellä olohuonetta: Kyllästynyt saa suht vapaasti toimia miten haluaa, mutta meidän muiden toimiin puututaan Ylläpidon toimesta huomattavasti herkemmin."v

Ei pidä [A] paikkaansa, päinvastoin. Taannoin [1] Kahvi ei saanut minkäänlaisia seurauksia - häntä ei edes velvoitettu itse poistamaan minulle osoittamiaan huoritteluja ja uhkauksia.
Lisäksi kun Kahvi [2] irroitti minun lauseitani asiayhteyksistään ja liitti niitä yhteen, hänen toimintaansa ei puututtu. Kun minä tein Kahvin viesteistä kollaasin; Psykopatologia poisti ko. viestin.

Kahvin väitteet siitä, että minä olisin kertonut hänestä/häneen liittyviä perättömiä väitteitä, ei [B] sekään pidä paikkaansa. Vaikka Kahvi kuinka [3] väittää "joutuneensa oikaisemaan" minun kirjoituksiani, se ei [C] ole totta.

Mitä tulee Kissin haluun peesata [4] Kahvia lienee olevan taustasyynä se, että koska Kis on taannoin esiintynyt minun nimimerkkini väärentäen ja minun nimissäni typeryyksiä kirjoittaneen (joista BTW Kis ei koskaan minuutinkaan bänniä saanut), en osaa suhtautua häneen muuten kuin tuon asian muistaen.

Korjaus: klo 20:13. Muistin väärin, että Psykopatologia pyysi minua itse poistamaan viestin jossa olin irroittanut Kahvin lauseita toisista viesteistä ja liittänyt niitä yhteen. Asia meni niin, että Psykopatologia poisti sen itse.

Kuten olen aikaisemmin esittänyt, että Kyllästyneen tyyli tuntuu olevan vastata vastasyytöksillä tms, niin tämä todentaa väitteeni todeksi - yllä moisia löytyy 4 kpl (numeroitu).

Lisäksi seinäkiistojakin 3 kpl (kirjaimin).
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 14.08.2014 20:41

Kyllästynyt kirjoitti:...
Vai viitaatko sinä nyt tuolla kommentillasi siihen, että sinun mielestäsi minut olisi pitänyt bännätä?

Niin, vastahan alle 2,5 tuntia sitten totesit tuon spekulointisi olevan virheellinen. Ja nyt taas jo levittelet minusta tuota samaa perätöntä väitettä. MOT.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 14.08.2014 20:42

Miten sitten selität sen, ettet sinulle ole koitunut minkäänlaisia seurauksia siitä, että olet minua huoritellut ja uhkaillut?
...

Tähän vastasyytökseesi pystyy vastaamaan vain PP.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 14.08.2014 20:44

Kyllästynyt kirjoitti:Mirri,

Fonttikoon valitsin siksi, että olin niin raivoissani Kahvin perättömistä väitteistä ja jatkuvasta riidanhaastamisesta.
Fonttikoon muutos minun.

Entä saanko minäkin huutaa jos jokin ylittää sietorajani???
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.08.2014 20:45

Olen nyt useamman kerran tarjonnut Kahville tasapeliä, mutta hän ei ole tarjoustani hyväksynyt.

Tarjoan hänelle mahdollisuutta tasapeliin sen takia, koska keskustelu hänen kanssaan on toivottoman hankalaa; jos sanon, että joku on sontaa - hän kyselee: "Miksi se on sontaa". Ja koska perehtynyt metafysiikkaan, en kykene hänelle selittämään, minkä vuoksi paska on paskaa.

Tasapelitarjoukseni ei perustu mihinkään tappiolla olemiseen tai Kahvin väitteeseen siitä, etten pysty kiertelemään ja kaartelemaan. Jos täällä joku kiertelee, se on Kahvi joka kyselee "mitä ilkeämielistä siinä on" - vaikka olen sen häntä varten merkinnyt punaisella värillä. Mitään salattavaa tai väisteltävää ei minulla ei ole, eikä ole ollut.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 14.08.2014 20:46

saara kirjoitti:...
Jos ne pysyisivät yhdessä ketjussa olisi helpompaa olla vaan lukematta, mutta kun tunkevat joka ketjuun, tulevat väkisinkin valokeilaan.

Pyrkimys on (ainakin minulla) on ollut pitää nämä tietyssä/tietyissä ketjuissa, esim siirtämällä käsittelyä mielestäni tarvitseva asia tuollaiseen ketjuun.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 14.08.2014 20:47

Kyllästynyt kirjoitti:Olen nyt useamman kerran tarjonnut Kahville tasapeliä, mutta hän ei ole tarjoustani hyväksynyt.
...

En minä muuta tasapeliä ole huomannut kuin sen, minkä kuukausia sitten laitoit yv:llä minulle. Siitäkin on ollut kiistaa, mutta siitähän me sovimme, että sen asian käsittelyä ei ole syytä jatkaa.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.08.2014 20:47

Kahvi kirjoitti:

Niin, vastahan alle 2,5 tuntia sitten totesit tuon spekulointisi olevan virheellinen. Ja nyt taas jo levittelet minusta tuota samaa perätöntä väitettä. MOT.

Anteeksi kuinka? Tuossa yllä on kysymys, ei väitettä. Viittaan sillä sinun kommentteihisi minusta ja bänneistä, koska minun on hyvin vaikea ymmärtää, miksi jatkuvasti viittaat siihen, että jossain muualla minut olisi bännätty jne. jos sinulla ei ole tarvetta esittää, että sinun mielestäsi minut pitäisi bännätä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.08.2014 20:51

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Ei pidä [A] paikkaansa, päinvastoin. Taannoin [1] Kahvi ei saanut minkäänlaisia seurauksia - häntä ei edes velvoitettu itse poistamaan minulle osoittamiaan huoritteluja ja uhkauksia.
Lisäksi kun Kahvi [2] irroitti minun lauseitani asiayhteyksistään ja liitti niitä yhteen, hänen toimintaansa ei puututtu. Kun minä tein Kahvin viesteistä kollaasin; Psykopatologia poisti ko. viestin.

Kahvin väitteet siitä, että minä olisin kertonut hänestä/häneen liittyviä perättömiä väitteitä, ei [B] sekään pidä paikkaansa. Vaikka Kahvi kuinka [3] väittää "joutuneensa oikaisemaan" minun kirjoituksiani, se ei [C] ole totta.

Mitä tulee Kissin haluun peesata [4] Kahvia lienee olevan taustasyynä se, että koska Kis on taannoin esiintynyt minun nimimerkkini väärentäen ja minun nimissäni typeryyksiä kirjoittaneen (joista BTW Kis ei koskaan minuutinkaan bänniä saanut), en osaa suhtautua häneen muuten kuin tuon asian muistaen.

Kuten olen aikaisemmin esittänyt, että Kyllästyneen tyyli tuntuu olevan vastata vastasyytöksillä tms, niin tämä todentaa väitteeni todeksi - yllä moisia löytyy 4 kpl (numeroitu).

Lisäksi seinäkiistojakin 3 kpl (kirjaimin).

Kun sinä esität vääriä ja perättömiä syytöksiä, minä kiistän ne. Ja kun sinä esität (perättömiä) syytöksiäsi, minä kerron, mitä todellisuudessa on tapahtunut.

Niin yksinkertaista se on.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 14.08.2014 21:02

Kyllästynyt kirjoitti:Mirri,

Hyvä tietää, että täällä saa huutaa ja tuoda raivoaan julki tavalla, jolla sinä teit sen - suurentamalla niin omien kuin siteerattujenkin kirjoitusten fonttikokoa.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.08.2014 21:02

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Olen nyt useamman kerran tarjonnut Kahville tasapeliä, mutta hän ei ole tarjoustani hyväksynyt.
...

En minä muuta tasapeliä ole huomannut kuin sen, minkä kuukausia sitten laitoit yv:llä minulle. Siitäkin on ollut kiistaa, mutta siitähän me sovimme, että sen asian käsittelyä ei ole syytä jatkaa.

viewtopic.php?f=5&t=12757&start=60

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Sinä torjuit tarjoukseni vihollisuuksien lopettamisesta. Etkö itse muista?
...

Tarjouksesi tuli yksityisviestillä 16.04.2013 22:37 (yli vuosi sitten) ja tilanteessa, jossa PP:n läheinen oli juuri poisnukkunut. Kuitenkaan mitään varsinaista torjumista en esittänyt vastauksessani, vaan totesin, etten pystynyt ko tilanteessa ajattelemaan asiaa. (ko yv:t ovat vielä minulla tallessa)

Tätä "tasapeli"-asiaa on käsitelty melko laajasti jo tammikuussa 2014 tässä ketjussa:
Re: Rakkausarpia
viewtopic.php?f=11&t=11230&start=230#p155477
Jossa siis jo tuolloin kiistin, että olisin torjunut tasapeliehdotuksen.

Voisin jopa sanoa, että väitetty kiistämiseni on Kyllästyneeltä panettelua, ellei jopa valehtelua. Mutta antaa olla.

Tässä vastauksesi, jonka olet itse hyväksynyt todenpitäväksi:

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Sinä syytät minua riitelystä, muttet varmaankaan tiedä, että olen Kahville jo viime viikolla ehdottanut, että toteaisimme asian tasapeliksi, koska keskustelu ei mihinkään näytä johtavan,
Olen myös yrittänyt toistuvasti vetäytyä tästä riidasta, mutta Kahvi on aloittanut ristiretkensä minua vastaan aina uudelleen ja uudelleen.

Harkitsin hetken tuota "tasapeliä", mutta sitten katsoin oikeudekseni puolustautua; eivät sinun perättömät syytöksesi ole minulle mikään yhdentekevä juttu - asia jonka pitäisi olla itsestäänselvä nimenomaisesti sinulle.

Fontin väri minun.
Valitettavasti minulla ei ole tallessa viestiä jossa kieltäydyit, mutta eiköhän asia tule selväksi yllä olevasta viestistäsi.

Lisäys: Ja mitä tulee väitteisiisi "perättömistä syytöksistä"; ne eivät ole olleet perättömiä.
-----
Mutta koska asiasta ei ole aiemminkaan saatu aikaan kumpaakin osapuolta edes osittain tyydyttävää ratkaisua, ehdotan aiheen käsittelyn lopettamista.

Mutta sinä vain jatkat perättömien syytösten esittämistä ja riidanhaastamista.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 14.08.2014 21:38

"Tasapeli" astuu voimaan klo 22.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja saara » 14.08.2014 21:49

Mielestäni epäreiluinta tässä on se, että menee kirjoitushalut muilta, jotka haluaisivat hieman toisenlaista jutustelua.
Alkaa ottaa niin paljon päästä että muiden pitäisi vetäytyä tämmöisten "oman kirjoituksensa kaiken ylittävän tärkeyden takia."

Tulipa kummallinen lause :D Mutta uskon tulleeni ymmärretyksi.
saara

Edellinen

Paluu Romulaatikko