kissi kirjoitti:Kahvi:
"PP esitti tasapeliä/pattitilannetta. Olkoon sitten niin, mutta jälleen kerran nähtiin se, että meillä seisoo virtahepo keskellä olohuonetta: Kyllästynyt saa suht vapaasti toimia miten haluaa, mutta meidän muiden toimiin puututaan Ylläpidon toimesta huomattavasti herkemmin."v
Lisäksi peli vihelletään aina poikki Kyllästyneen "hyväksi" ja näin Kahvi ei koskaan saa tasoitusta.
Minulle sopii että Kahvi ja Kyllästynyt sanailevat, siinä oppii paljon kun seuraa. Jatkakaa...
Ei pidä paikkaansa, päinvastoin. Taannoin Kahvi ei saanut minkäänlaisia seurauksia - häntä ei edes velvoitettu itse poistamaan minulle osoittamiaan huoritteluja ja uhkauksia.
Lisäksi kun Kahvi irroitti minun lauseitani asiayhteyksistään ja liitti niitä yhteen, hänen toimintaansa ei puututtu. Kun minä tein Kahvin viesteistä kollaasin; Psykopatologia poisti ko. viestin.
Kahvin väitteet siitä, että minä olisin kertonut hänestä/häneen liittyviä perättömiä väitteitä, ei sekään pidä paikkaansa. Vaikka Kahvi kuinka väittää "joutuneensa oikaisemaan" minun kirjoituksiani, se ei ole totta.
Mitä tulee Kissin haluun peesata Kahvia lienee olevan taustasyynä se, että koska Kis on taannoin esiintynyt minun nimimerkkini väärentäen ja minun nimissäni typeryyksiä kirjoittaneen (joista BTW Kis ei koskaan minuutinkaan bänniä saanut), en osaa suhtautua häneen muuten kuin tuon asian muistaen.
Korjaus: klo 20:13. Muistin väärin, että Psykopatologia pyysi minua itse poistamaan viestin jossa olin irroittanut Kahvin lauseita toisista viesteistä ja liittänyt niitä yhteen. Asia meni niin, että Psykopatologia poisti sen itse.