Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Lisäys, kun unohtui tuosta viestistäni:
Ajattelin myös, että ehkä Kyllästyneen on hyvä tietää, miltä hänen käytöksensä vaikuttaa muiden silmissä..
Ehkä sinä onnistut tässä roolissa paremmin kuin minä. Juuri tuo oli nimittäin minunkin motiivinani aikoinaan, kun yritin Kyllästyneen silmiä avata. Kävi ilmi, että kyllä hän tiedostaa, mitä hänen viestittelystään ajatellaan, mutta on itse tietävinään kaikkien ["näkijöiden"] olevan väärässä.
Oletko Helmenkalastaja ajatustenlukija?
Ellet ole, pyydän, ettet esittäisi minun ajatuksinani sinun omia käsityksiäsi minusta.
En ole ajatustenlukija. Minä lakkasin kertomasta sinulle, miltä sinun viestittelysi toisinaan minusta - ja uskoakseni joistakin muistakin - vaikuttaa, kun teit selväksi, ettet tällaista toimintaa arvosta. Tästä päättelin, että olet tietoinen siitä, mitä sinun kirjoittelustasi ajatellaan, mutta se on sinulle samantekevää. Olen myös kokenut sinun olevan sitä mieltä, että sinun mielestäsi näitä ajatuksia esittävät ovat väärässä ja haluavat sinulle kirjoituksillaan vain pahaa, koska jostain syystä kokevat suurta antipatiaa sinua kohtaa.
ps. Kahvi, voisitko korjata äskeisen viestisi lainaukset?! (klo 16:59 lähetetyn)
___
lisätty tarkennus Kahville
Viimeksi muokannut Helmenkalastaja päivämäärä 14.08.2014 17:09, muokattu yhteensä 1 kerran