Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:...
Sinä torjuit tarjoukseni vihollisuuksien lopettamisesta. Etkö itse muista?
...
Tarjouksesi tuli yksityisviestillä 16.04.2013 22:37 (yli vuosi sitten) ja tilanteessa, jossa PP:n läheinen oli juuri poisnukkunut. Kuitenkaan mitään varsinaista torjumista en esittänyt vastauksessani, vaan totesin, etten pystynyt ko tilanteessa ajattelemaan asiaa. (ko yv:t ovat vielä minulla tallessa)
Tätä "tasapeli"-asiaa on käsitelty melko laajasti jo tammikuussa 2014 tässä ketjussa:
Re: Rakkausarpia
viewtopic.php?f=11&t=11230&start=230#p155477
Jossa siis jo tuolloin kiistin, että olisin torjunut tasapeliehdotuksen.
Voisin jopa sanoa, että väitetty kiistämiseni on Kyllästyneeltä panettelua, ellei jopa valehtelua. Mutta antaa olla.
Tässä vastauksesi, jonka olet itse hyväksynyt todenpitäväksi:
Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Sinä syytät minua riitelystä, muttet varmaankaan tiedä, että olen Kahville jo viime viikolla ehdottanut, että toteaisimme asian tasapeliksi, koska keskustelu ei mihinkään näytä johtavan,
Olen myös yrittänyt toistuvasti vetäytyä tästä riidasta, mutta Kahvi on aloittanut ristiretkensä minua vastaan aina uudelleen ja uudelleen.
Harkitsin hetken tuota "tasapeliä", mutta sitten katsoin oikeudekseni puolustautua; eivät sinun perättömät syytöksesi ole minulle mikään yhdentekevä juttu - asia jonka pitäisi olla itsestäänselvä nimenomaisesti sinulle.
Fontin väri minun.
Valitettavasti minulla ei ole tallessa viestiä jossa kieltäydyit, mutta eiköhän asia tule selväksi yllä olevasta viestistäsi.
Lisäys: Ja mitä tulee väitteisiisi "perättömistä syytöksistä"; ne eivät ole olleet perättömiä.
-----
Mutta koska asiasta ei ole aiemminkaan saatu aikaan kumpaakin osapuolta edes osittain tyydyttävää ratkaisua, ehdotan aiheen käsittelyn lopettamista.