Olen valtavan väsynyt seksiin

Re: Olen valtavan väsynyt seksiin

ViestiKirjoittaja Mirri » 09.08.2014 21:55

Psykopatologia kirjoitti:Voihan kirjoituksessa olla eri asteisesti kyse monesta asiasta.
Tarkoitin kirjoituksesta (virhe) viitaten Kyllästyneeseen ja Mirriin.

20:26
Tai siis tarkemmin tarkoitin Mirrin motiiveja

Eipä tullut mieleeni, että puhuit jostakin minun kirjoittamastani viestistä ja minun motiiveistani. Pidin itsestään selvänä, että viittasit Kahvin tähän ketjuun siteeraamaan blogikirjoitukseen, jonka tulkitsemisessa Kyllästynyt ja minä oltiin eri linjoilla.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 09.08.2014 22:02

Joo, huomasin kirjoitusvirheeni vasta myöhemmin.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.08.2014 10:06

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Arvelinkin osoittavani aikamoista rohkeutta uskaltautuessani sanomaan, että mielestäni nainen voisi olla kyseisen tarinan pahis...

Mielestäni ei toiminnassasi ei ollut kyse minkäänmoisesta rohkeudesta, vaan aikamoisesta Kahvin mielistelyn halusta.

Rupesin oikein miettimään, että mitä hyötyisin, jos alkaisin mielistellä Kahvia - tai jotakin muuta kirjoittajaa. Ryhdyn mielistelyyn sitten, kun olen keksinyt miksi tekisin niin.

Mikään ei ole niin tehokas yhdistäjä kuin yhteinen vihollinen.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.08.2014 12:24

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Arvelinkin osoittavani aikamoista rohkeutta uskaltautuessani sanomaan, että mielestäni nainen voisi olla kyseisen tarinan pahis...

Mielestäni ei toiminnassasi ei ollut kyse minkäänmoisesta rohkeudesta, vaan aikamoisesta Kahvin mielistelyn halusta.

Rupesin oikein miettimään, että mitä hyötyisin, jos alkaisin mielistellä Kahvia - tai jotakin muuta kirjoittajaa. Ryhdyn mielistelyyn sitten, kun olen keksinyt miksi tekisin niin.

Mikään ei ole niin tehokas yhdistäjä kuin yhteinen vihollinen.

Mikä vihollinen?
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.08.2014 12:30

Mirri kirjoitti:Mikä vihollinen?

Minä. Mitä tahansa kirjoitankin, sinä hyökkäät kimppuuni.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.08.2014 12:44

Ei pidä paikkaansa.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.08.2014 12:58

Mirri kirjoitti:Ei pidä paikkaansa.

Osaatko kertoa yhdenkin ketjun jossa et olisi hyökännyt kimppuuni ja mm. sanonut minun viestiäni/ajatuksiani naurettaviksi tai viitannut siihen, että minun tavallani toimien aikuinen tekee itsestään tyhmän jne.
Mutta tätä keskustelua kannattaisi jatkaa jossakin tähän aiheeseen paremmin sopivassa ketjussa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.08.2014 13:00

Kyllästynyt, sinä syytät minua, joten sinun pitäisi osoittaa minuun kohdistamasi väite/syytös todeksi.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.08.2014 13:06

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, sinä syytät minua, joten sinun pitäisi osoittaa minuun kohdistamasi väite/syytös todeksi.

En minä syytä, kunhan totean tilanteen.
Onhan tuo nähty tässäkin ketjussa, ja pakanaketjussa asia oli vielä ilmeisempi.
Mutta kuten jo sanoin, ehdotan että tätä keskustelua ei jatketa tässä keskustelussa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.08.2014 13:24

Mitä tahansa kirjoitankin, sinä hyökkäät kimppuuni.

Kyllästynyt, toteamuksesi ei ole totta.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.08.2014 13:54

Nyt voivat lukijat itse päätellä onko toteamuksesi totta vai ei.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.08.2014 14:35

Mirri kirjoitti:

Nyt voivat lukijat itse päätellä onko toteamuksesi totta vai ei.

Tai sitten voimme veikata miten tuossa käy:
Käyttäjä A (tietenkin) väittää minun valehtelevan, harjoittavan henkistä väkivaltaa, kiusaavan ja kyselee miksei minua bännätä koska olen levitellyt hänestä perättömiä väitteitä (mitähän ne sitten lienevätkään) - ja tietenkin päättää viestinsä ilkeämieliseen vihjaukseen jostakin sellaisesta "mikä ei ole yleisesti tiedossa", mutta joka tapauksessa on kuitenkin niin, että hän on täysin syytön ja viaton, eikä ole koskaan tehnyt pahaa kenellekään.
Käyttäjä B kommentoi, ettei ymmärrä miksi vanhoihin asioihin pitää aina palata - mutta kuitenkin itse aloittaa uuden ketjun asiaan palaamista varten.
C toteaa (vaikka ei ehkä sano sitä ääneen), että vaikka ei olekaan sinun kanssasi samaa mieltä, periaatteesta hän on eri mieltä kuin minä
D on kaikessa minua vastaan ja vastaavasti kaikessa samaa mieltä kuin C
F:n mielestä A on ihana, koska ei ole hänelle koskaan mitään pahaa sanonut
G taas julistaa kaikkien muiden olevan kaikesta väärässä, ja vastaavasti on kaikesta oikeassa
H sama kuin yllä
I (joka myös on jatkuvasti sinun hampaissasi) on samaa mieltä kuin minä
K kertoo miten asiaan suhtauduttaisiin Turussa

ja J yrittää olla diplomaattinen, muttei voi sanoa juuri mitään koska jos hän on samaa mieltä kuin minä, A ryhtyy vihjailemaan ties mistä kytköksistä ja jos taas sanoo jotakin, hänen pitäisi myös löytää sanomalleen myös perustelut - joita ei ole.

Kuinkahan monta sain oikein?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Hermes » 11.08.2014 15:02

Eihän tuollaista väitettä "mitä tahansa väitänkin, sinä hyökkäät kimppuuni" voi todistaa tietenkään vääräksi sillä tavalla, että valikoi kaikkien viestin joukosta seitsemän viestiä, joissa Mirri on kenties hyökännyt kimppuun. Se todistaa korkeintaan sen, että joissain viesteissä Mirri on hyökännyt Kyllästyneen kimppuun.
Hermes

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.08.2014 15:04

Hermes kirjoitti:Eihän tuollaista väitettä "mitä tahansa väitänkin, sinä hyökkäät kimppuuni" voi todistaa tietenkään vääräksi sillä tavalla, että valikoi kaikkien viestin joukosta seitsemän viestiä, joissa Mirri on kenties hyökännyt kimppuun. Se todistaa korkeintaan sen, että joissain viesteissä Mirri on hyökännyt Kyllästyneen kimppuun.

Totta, mutta melko usein Mirri kuitenkin minun kimppuuni hyökkää, ja vieläpä kynnet esillä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Hermes » 11.08.2014 15:26

Sellainen huomio vielä, että tuossa listassa tuli lueteltua varmaan kaikki tämän foorumin aktiiviset kirjoittajat. Esimerkiksi A=Trisse, J=psykopatologia, yms.
Hermes

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.08.2014 15:31

Hermes kirjoitti:Sellainen huomio vielä, että tuossa listassa tuli lueteltua varmaan kaikki tämän foorumin aktiiviset kirjoittajat. Esimerkiksi A=Trisse, J=psykopatologia, yms.

Et päässyt palkinnoille; kolmesta arvauksestasi vain yksi on oikein.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Hermes » 11.08.2014 15:34

Eli siinä, että mielestäsi Pertti on samaa mieltä kuin sinä, mutta hän ei voi sitä sanoa?
Hermes

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 11.08.2014 15:35

Tuopa oli kiehtova lista. Aika monia sieltä olinkin tunnistavinani. Itseäni en... ainakaan varmasti.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.08.2014 15:39

Kyllästynyt, pidätkö asioista eri mieltä olemista kynnet esillä kimppuun hyökkäämisenä? Ollessani kanssasi samaa mieltä jostakin, en hyökkää kimppuusi, vai miten?
Mirri

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa