Mirri kirjoitti:Nyt voivat lukijat itse päätellä onko toteamuksesi totta vai ei.
Tai sitten voimme veikata miten tuossa käy:
Käyttäjä A (tietenkin) väittää minun valehtelevan, harjoittavan henkistä väkivaltaa, kiusaavan ja kyselee miksei minua bännätä koska olen levitellyt hänestä perättömiä väitteitä (mitähän ne sitten lienevätkään) - ja tietenkin päättää viestinsä ilkeämieliseen vihjaukseen jostakin sellaisesta "mikä ei ole yleisesti tiedossa", mutta joka tapauksessa on kuitenkin niin, että hän on täysin syytön ja viaton, eikä ole koskaan tehnyt pahaa kenellekään.
Käyttäjä B kommentoi, ettei ymmärrä miksi vanhoihin asioihin pitää aina palata - mutta kuitenkin itse aloittaa uuden ketjun asiaan palaamista varten.
C toteaa (vaikka ei ehkä sano sitä ääneen), että vaikka ei olekaan sinun kanssasi samaa mieltä, periaatteesta hän on eri mieltä kuin minä
D on kaikessa minua vastaan ja vastaavasti kaikessa samaa mieltä kuin C
F:n mielestä A on ihana, koska ei ole hänelle koskaan mitään pahaa sanonut
G taas julistaa kaikkien muiden olevan kaikesta väärässä, ja vastaavasti on kaikesta oikeassa
H sama kuin yllä
I (joka myös on jatkuvasti sinun hampaissasi) on samaa mieltä kuin minä
K kertoo miten asiaan suhtauduttaisiin Turussa
ja J yrittää olla diplomaattinen, muttei voi sanoa juuri mitään koska jos hän on samaa mieltä kuin minä, A ryhtyy vihjailemaan ties mistä kytköksistä ja jos taas sanoo jotakin, hänen pitäisi myös löytää sanomalleen myös perustelut - joita ei ole.
Kuinkahan monta sain oikein?