Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:...
Lisäksi olet väittänyt, että minä olisin useita kertoja nimitellyt Tristania läskiksi - en ole. Tuokin on niitä sinun minun suuhuni tunkemia sanoja ja lauseita.
Unohdit kuitenkin tästä myöhemmän tarkennukseni:
Re: Vuoden 2008 blogitekstin kommentteja
22.04.2014 23:15viewtopic.php?f=16&t=11916&start=180#p168588Kahvi kirjoitti:...
Ymmärsin kyllä ja siksi käytin lainausmerkkejä ("läski"). Vertauskuvana onnettomasta työnvieroksunnastasi ja kunniallisten veronmaksajien rahojen varassa loisimisesta yms "faktoista".
Ko "läski" oli siis vertauskuvallinen ilmaisu. Sen lisäksi, että et tunnu mahtuvan omaan määritelmääsi hyvästä kirjoittajasta, et tunnu myöskään olevan kovin kummoinen lukijakaan.
Lainausmerkkien käyttö voi tarkoittaa myös suoraa lainausta, sitaattia.
...
Niin voi, mutta kuten tuosta myöhemmästä tarkennuksestani selviää, se ei tässä tapauksessa tarkoittanut sitaattia (vaan vertauskuvaa).
Kyse on siitä, että sinä tunget minun suuhuni sekä sanoja että asioita joita en ole sanonut - ja sitten väität, että asian oikea laita muka selviää "myöhemmästä tarkennuksestasi".
Toisin sanoin ilmaistuna; sinulla Kahvi ei ole lupaa tai oikeutta esittää minun nimissäni itse keksimiäsi "vertauskuvia".
Eikä "myöhemmistä tarkennuksista" ole mitään hyötyä, koska alkuperäinen paikkansapitämätön väitteesi on yhä esillä.