Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kuten nyt käydystä keskustelusta voidaan havaita, niin käytännössä lähes kaikki Kyllästyneen väitteet minusta ovat osoittautuneet erheelliseksi. Voisi sanoa, että kysymyksessä on olkinukkeilu, eli esitetään minun muka sanoneen tms jotain, ja sitten hyökätään väitettyä tekoa vastaan.
Ala-arvoista käytöstähän tuommoinen minusta on, siitä ei pääse mihinkään.
Mutta jotta asiassa päästäisiin eteenpäin, niin ehkä Kyllästynyt haluaa (wanhojen asioiden jauhamisen sijasta) kertoa, että mistä kenkä hänellä ihan oikeasti puristaa? Arvelen, että mm päiväkirjastani lukemansa päiväkirjamateriaalin takia hän tuntenee minua kohtaa voimakasta antipatiaa, ellei jopa valkohehkuista raivoa.
Voinen olla väärässäkin, mutta Kyllästynyt halutessaan tarkentanee.
En ole huomannut, että yksikään kertomistani ja sinuun liittyväistä asioista olisi osoittautunut erheelliseksi.
...
Käytännössä kaikki tähän ketjuun tuomat kertomasi olen osoittanut virheelliseksi - poikkeuksena WAF-ketjussa väittämäsi asia, jota ei tietenkään ketjun poistamisen takia voi osoittaa sen enempää todeksi kuin epätodeksi. Vahvan ja perustellun epäilyksen varjon kuitenkin tuolle väitteellesi asetin.
Et ilmeisesti lue kunnolla vastauksiani, tunnut pikemminkin roiskivan "mitäsattuu" jonkin olettamasi perusteella tms.